User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: f20a4 turbo projesi !!!

  1. #1
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    f20a4 turbo projesi !!!

    f20a4 motora sahip 93 model prelude ümüzü turbolamaya karar verdik ancak sizlerden fikir yardım her türlü desteğe açığım
    mantıklımıdır değilmidir giriştiğimiz bu iş
    araba bi abimin kafasına ben girdim turboluyalım diye
    gerekli parçalar
    76mm son susturucu
    76mm ara borular
    intercooler boruları (cooler mevcut front maunth)
    turbo manifoldu
    enjektörler 500cc veya 750 cc
    benzin pompası benzin basınç
    blow off
    boost saati
    short sift
    safc
    kelebek ve emmeyi polishleyip takıcaz yerine belki kapağıda söküp işlerim
    0,5 gibi bir basınç düşünüyoruz araca motor içine girilmicek

  2. #2
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üst kapak polish yapın fazla masraf olmaz hem piston segman durumunu gormuş olursunuz

  3. #3
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piston sekman duru gayet duzgun arabanin kompresyon testleride arabayi aldiklari gibi conta degismislerdi oradan biliyoruz ama polish icin acicam

  4. #4
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo nun manifolduyla beraber turbosunu alıp ufak bı ıslemden sora uydurabılırsın.
    ecu ve tesısat obd 1 zaten.kendı ecun chıplenıyorsa bı chıp yazdırıp devam edersın yoksa bıde p28 alırsın kendı enjectorlerın 0.5 e yeterlı olur dıye dusunuyorum.yoksa walbro ıle beraber azcık benzın basıncını yukseltırsın.

  5. #5
    AlperMVS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    '35
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f20a4 dediniz bir duraksadım.
    Atmosferik beslemede bir konu açmıştım aslında.
    Fazlada arkadaşlar ilgilenmedi gibi birşey oldu.
    Bende aynı araca sahibim.Yapacağınız araç kaç binde? Ve bu saydığınız tesisatı turbo işlemini araca koymak ne kadar bir bütçe ve zaman istiyor.
    Benide bilgilendirirseniz sevinirim.
    Şimdiden teşekkürederim.

  6. #6
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AlperMVS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f20a4 dediniz bir duraksadım.
    Atmosferik beslemede bir konu açmıştım aslında.
    Fazlada arkadaşlar ilgilenmedi gibi birşey oldu.
    Bende aynı araca sahibim.Yapacağınız araç kaç binde? Ve bu saydığınız tesisatı turbo işlemini araca koymak ne kadar bir bütçe ve zaman istiyor.
    Benide bilgilendirirseniz sevinirim.
    Şimdiden teşekkürederim.
    butce olarak bırsey soyleyemem acıkcası bu ıslerde butce hesabı yapamassın.
    fakat cok yuksek gucler beklemedıgınden cok extrem parcalar yanı pahalı parcalar almana gerek yok.o yuzden Turkıyede bulabılecegın ve uydurabılecegın dogru parcalarla yapmak en ucuz ve en mantıklı yolu bence.
    PARCALARA GELINCE:
    oncelıkle ecu p28 işini gorecektir.(aracındakı ecu da obd1 fakat chıplenebılıyor mu bılmıyorum)
    cıp yazdıracaksın
    walbro pompa
    enjektor yada fmu (0.5 e kadar kendı enjektorlerı yeter sanırım)
    turbo manıfoldu ve turbo(4g63 yani evo manifold ve turbolarını f20 ye uydurup takanları forumlarda gormustum)
    turbo yaglama hortumları
    blowoff
    ıntercooler ve borular.
    wideband ve egt
    egzost sıstemı.
    bunlar mınımum gereksınımler fakat 0.5-07 icin yeterli
    tabiki motorun kondisyonu cok onemli.turbo olayına baslamadan once motorun kompresyonuna,krank -kol yataklarının durumuna,yag pompasının basıncının ve cızık durumunun ne olduguna bakmak motoru kucagına alıp senın yolda kalmanı engeller.bunlar uzatmak mumkun hatta sınırı bıle yok dıyebılırız.ama en azından bunların yapılması lazım.

  7. #7
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4G63 manifold isterseniz sembolik bir rakama verebilirim
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •