bu konu hakkındaki tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum motor kulaklarını bir şekilde hallederizde bizi düşündüren elek gaz kelebeğini nasıl yapacağımız
bu konu hakkındaki tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum motor kulaklarını bir şekilde hallederizde bizi düşündüren elek gaz kelebeğini nasıl yapacağımız
elektrikli gaz kelebeği zaten emme manifolduna bağlı siz kapağı aktarıcaksınız doğal olarak ona herhangi bi işlem yapmıcaksınız hee emme manifoldunun delikleri j4 ile jp4 arasında farklıdır onuda tornacıda deldirip klavuz çektirmeniz gerekli
takma sebebiniz sıkıştırmayımı arttırmak?
sadece sıkıştırmaysa amaç bence kapağı taşlatın yada bi takım yüksek sıkıştırmalı piston alın ve en ince kapak contasını kullanın daha mantıklı çünki baya işlem yaptırıcaksınız motor kulağı için delik deldiriceksiniz emme içinde deldirip klavuz çektiriceksiniz ayriyetten takıcağınız kapağın sübapları sizin aracınkinden daha küçük ve j4 pistonlarının üzerinde sübaplar için kanal mevcut bu kanallar jp4 de yok sübabın pistona değme ihtimalide olabilir
ınce conta ve emmeyı komple degıstırmenız kafı. bızım arabaların emmesı verımsız
E30 M50 TURBO & F30 320i ED
106 kapağının sibopları daha uzun bnm kapağa göre ve yanma odaları daha kucuk 106 kapağının bizim biyer kollarımız kısa 106nin daha uzun ancak bizim pistonlarımız biras tepeli 106 duz
bizim amacımız takılı olan egzantrikten tam anlamıyla randıman alamıyoruz sebebi siboplarımız kısa aynı egzantrik 106 da boy 5 fark yaparken bende o denli fark olmuyor ve yanma odalarımız daha geniş oldugu için sıkıştırma da daha az bizim yapacağımız işlem 106 ust kapağı takıp 0.20 conta kullanmak olcak pistonların siboplara degmemesi için (bu arada kapağım taşlanık ve orjden 307 contası kullanıyorum)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)