User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: 206xs' e 106 silindir kapağı ?

  1. #1
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    206xs' e 106 silindir kapağı ?

    bu konu hakkındaki tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum motor kulaklarını bir şekilde hallederizde bizi düşündüren elek gaz kelebeğini nasıl yapacağımız

  2. #2
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elektrikli gaz kelebeği zaten emme manifolduna bağlı siz kapağı aktarıcaksınız doğal olarak ona herhangi bi işlem yapmıcaksınız hee emme manifoldunun delikleri j4 ile jp4 arasında farklıdır onuda tornacıda deldirip klavuz çektirmeniz gerekli

    takma sebebiniz sıkıştırmayımı arttırmak?

  3. #3
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elektrikli gaz kelebeği zaten emme manifolduna bağlı siz kapağı aktarıcaksınız doğal olarak ona herhangi bi işlem yapmıcaksınız hee emme manifoldunun delikleri j4 ile jp4 arasında farklıdır onuda tornacıda deldirip klavuz çektirmeniz gerekli

    takma sebebiniz sıkıştırmayımı arttırmak?
    evt calışmalarımız o yönde

  4. #4
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece sıkıştırmaysa amaç bence kapağı taşlatın yada bi takım yüksek sıkıştırmalı piston alın ve en ince kapak contasını kullanın daha mantıklı çünki baya işlem yaptırıcaksınız motor kulağı için delik deldiriceksiniz emme içinde deldirip klavuz çektiriceksiniz ayriyetten takıcağınız kapağın sübapları sizin aracınkinden daha küçük ve j4 pistonlarının üzerinde sübaplar için kanal mevcut bu kanallar jp4 de yok sübabın pistona değme ihtimalide olabilir

  5. #5
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ınce conta ve emmeyı komple degıstırmenız kafı. bızım arabaların emmesı verımsız
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  6. #6
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece sıkıştırmaysa amaç bence kapağı taşlatın yada bi takım yüksek sıkıştırmalı piston alın ve en ince kapak contasını kullanın daha mantıklı çünki baya işlem yaptırıcaksınız motor kulağı için delik deldiriceksiniz emme içinde deldirip klavuz çektiriceksiniz ayriyetten takıcağınız kapağın sübapları sizin aracınkinden daha küçük ve j4 pistonlarının üzerinde sübaplar için kanal mevcut bu kanallar jp4 de yok sübabın pistona değme ihtimalide olabilir
    106 kapağının sibopları daha uzun bnm kapağa göre ve yanma odaları daha kucuk 106 kapağının bizim biyer kollarımız kısa 106nin daha uzun ancak bizim pistonlarımız biras tepeli 106 duz

    bizim amacımız takılı olan egzantrikten tam anlamıyla randıman alamıyoruz sebebi siboplarımız kısa aynı egzantrik 106 da boy 5 fark yaparken bende o denli fark olmuyor ve yanma odalarımız daha geniş oldugu için sıkıştırma da daha az bizim yapacağımız işlem 106 ust kapağı takıp 0.20 conta kullanmak olcak pistonların siboplara degmemesi için (bu arada kapağım taşlanık ve orjden 307 contası kullanıyorum)

  7. #7
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ınce conta ve emmeyı komple degıstırmenız kafı. bızım arabaların emmesı verımsız
    bizim araçlarda zaten orj 307 contalı daha ince conta varmı bilmiyorum ama bildiğin a4 kagıdı gibi ince emmeyi neyle değiştircez

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •