User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: b16a2 ye b16b pistonu taksak

  1. #1
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    b16a2 ye b16b pistonu taksak

    b16a2 motoruma b16b pistonu sadece taksam sonuç ne olur

  2. #2
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E ben de takılı zaten

    Şaka bir yana 10.2 olan orjinal sıkıştırma 10.8 oluyor fakat tek başına ahım şahım bir fark bekleme, ama bunu chip+dereceli egzantrik ile birlikte yaparsan sonuç çok güzel oluyor... Bir de üstüne ince conta takarsan sıkıştırman 11-11.2 arası birşey olur ki, mapini de buna göre yaptırırsan emin ol güzel sonuçlar elde edersin
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  3. #3
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.7 DTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E ben de takılı zaten

    Şaka bir yana 10.2 olan orjinal sıkıştırma 10.8 oluyor fakat tek başına ahım şahım bir fark bekleme, ama bunu chip+dereceli egzantrik ile birlikte yaparsan sonuç çok güzel oluyor... Bir de üstüne ince conta takarsan sıkıştırman 11-11.2 arası birşey olur ki, mapini de buna göre yaptırırsan emin ol güzel sonuçlar elde edersin
    peki stage 3 egzantirk map b16b piston sorunsuz işlerim

  4. #4
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stage3 egzantrik için b16b pistonu biraz zayıf kalabilir, yani olmaz değil olur da yapmışken illa neden b16b(10.8cr) pistonu ? Madem stage3 yapıyorsun 11.5-11.7 arası wiseco ya da farklı bir marka piston takıp, harcadığın paranın karşılığını daha iyi almak daha mantıklı bence
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  5. #5
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.7 DTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stage3 egzantrik için b16b pistonu biraz zayıf kalabilir, yani olmaz değil olur da yapmışken illa neden b16b(10.8cr) pistonu ? Madem stage3 yapıyorsun 11.5-11.7 arası wiseco ya da farklı bir marka piston takıp, harcadığın paranın karşılığını daha iyi almak daha mantıklı bence
    b16b pistonu daha ucuz bide bi abi stage 3 egzantrik verdi sorunsuz calışırımı merak ediyormm ondan sordumm

  6. #6
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stage3 egzantrik eğer b16a2 motoru için ise, ayarlı kasnak+güzel bir map ile her türlü düzgün çalışır zaten, sıkıştırmayı arttırmak sadece verimi arttırır... tam olarak ne kadar farkeder bilgim yok ama mesela orjinal piston(10.2 sıkıştırma) üzerine stage3 +20hp veriyor ise 11.5-11.7sıkıştırma + stage3 egzantrik +24-25hp verebilir ama tabiki ben mantık yürüttüm bu kadar da farketmeyebilir, daha fazla da farkedebilir, bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır sana...
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  7. #7
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.7 DTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stage3 egzantrik eğer b16a2 motoru için ise, ayarlı kasnak+güzel bir map ile her türlü düzgün çalışır zaten, sıkıştırmayı arttırmak sadece verimi arttırır... tam olarak ne kadar farkeder bilgim yok ama mesela orjinal piston(10.2 sıkıştırma) üzerine stage3 +20hp veriyor ise 11.5-11.7sıkıştırma + stage3 egzantrik +24-25hp verebilir ama tabiki ben mantık yürüttüm bu kadar da farketmeyebilir, daha fazla da farkedebilir, bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır sana...
    arkadaşım sen ne yatın b16b üzerine

  8. #8
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16b pıstın ustune stage 2 yaparsan 1600 cc de 185 190 hp arası guc elde edersın stage 3 yaparsan 200 210 max elde edersın

  9. #9
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben birşey yapmadım daha stok motora b16b pistonlarım var sadece, ilerde kısmetse egzantrik,subap-yay-şapka kiti falan yapıcam bişiler de şimdilik yok başka birşey
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  10. #10
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.7 DTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben birşey yapmadım daha stok motora b16b pistonlarım var sadece, ilerde kısmetse egzantrik,subap-yay-şapka kiti falan yapıcam bişiler de şimdilik yok başka birşey
    yaparsın arkadaşım en iyi en sorunsuz b16 senin olsun arkadaşım önerilerin için sağol

  11. #11
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16b pıstın ustune stage 2 yaparsan 1600 cc de 185 190 hp arası guc elde edersın stage 3 yaparsan 200 210 max elde edersın
    yapcaz stag 3 gegzantirk b16b piston umarım geri kalan stock parcalar sorun yaratmaz

  12. #12
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtremrah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaparsın arkadaşım en iyi en sorunsuz b16 senin olsun arkadaşım önerilerin için sağol
    ben teşekkür ederim, umarım sen de istediğin gibi yaparsın planlarını sorunsuz bir şekilde
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  13. #13
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayalibeylgirler kovvalmaım 190 ları bulmaz
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #14
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pekı bısı sorucam dıyelm yuksek sıkıstırmalı pıston atıyoz uzerıne stage3 cam ve takımını atıyoz bu b16a2 ıcın parcalar bız bunu b20 ust blok uyguladıgımızda bı sorun yasarmıyız
    cam ı olsun pıston u olsun..

  15. #15
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b20 üst blok la bişey yapamazsın kii alt blok gerekli..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  16. #16
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı b20vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b20 üst blok la bişey yapamazsın kii alt blok gerekli..
    hmm anladm saol pekı senın yaptıgın gıbı mesela b16 yı b20 ye cevırdıgımızde onceden b16 da olan stage3 cam le yuksek sıkıstırmalı pıstonlar a bı ıslem gerekırmı dıye sorsam?

  17. #17
    SİNANN007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    manavgat/ANTALYA
    Mesaj
    316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtremrah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16b pistonu daha ucuz bide bi abi stage 3 egzantrik verdi sorunsuz calışırımı merak ediyormm ondan sordumm
    bilmediğin egsantrıklerı arabana takma bence bozuksa motoru elıne alırsın

  18. #18
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mertacar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm anladm saol pekı senın yaptıgın gıbı mesela b16 yı b20 ye cevırdıgımızde onceden b16 da olan stage3 cam le yuksek sıkıstırmalı pıstonlar a bı ıslem gerekırmı dıye sorsam?
    stage 3 dereceliye işlem istemez ama b20 piston çapı orj. 84mm. oldugundan pistonlar degişmesi gerekir dogal olarakda rektefiye yede girmesi gerekir üst kapagın
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  19. #19
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mertacar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm anladm saol pekı senın yaptıgın gıbı mesela b16 yı b20 ye cevırdıgımızde onceden b16 da olan stage3 cam le yuksek sıkıstırmalı pıstonlar a bı ıslem gerekırmı dıye sorsam?
    b16 b20 diye düşünme ikisinde de aynı kapak dolayısıyla aynı egzantrik kullanılır yani evet aynı egzantriği doğal olarak kullanabilirsin, ama b16 yani 1600cc olan bir blokun pistonlarını b20'ye yani 2000cc olan bir bloka takamayacağından yeni piston-kol takımı alman gerekecek ayrıca b16'nın kapağını yani asıl VTEC özelliği olan kapağı B20 bloka takmanın amacı zaten hali hazırda kapakta ve motorun geri kalanında bulunan parçalarla fazla hacimden daha fazla verim alabilmek ama tabiki blok değiştiği için bütün blok içeriği de yüksek sıkıştırma parçalarıyla değiştirilip, VTEC kapağa uyarlanması gerekiyor... Tabi bunlar mekanik kısmı işin bir de üstüne güzel bir yönetim sistemi, yazılımı gerekiyor

    Saygılarımla,...
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •