User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: Golf 1.6 8V SR

  1. #1
    ademirden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Golf 1.6 8V SR

    Merhaba,

    2003 model 1.6 8V 102hp'lik bir Golf IV sahibiyim.
    Aracım otomatik.

    102 hp'i biraz daha arttırmak istesem tavsiye edebileceğiniz sorunsuz uygulamalar neler olabilir?

    Şu an için sadece biraz ses alabilmek için Pipercross'un custom air filter kit'i takılı.
    Chip tuning'i son seçenek olarak düşünüyorum.
    Nedense hep gözümde chip bir 'overclock' işlemi gibi beliriyor

    Chip dışında neler tavsiye edersiniz?

    Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2003 golfler 16v deil miydi? yoksa yalnış mi biliyorum?

  3. #3
    ademirden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ramcho® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2003 golfler 16v deil miydi? yoksa yalnış mi biliyorum?
    SR motorlar 8V.

  4. #4
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NANOCharger önerebilirim gerçekten çekişte çok güzel etkiliyor

  5. #5
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ramcho® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2003 golfler 16v deil miydi? yoksa yalnış mi biliyorum?
    FSI lar 16v 115 hp diğerleri 8v 105 hp diye biliyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #6
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    105 hp 8V lık motorun pek mod acısından verımlı oldugunu zannetmıyom yanı asırı besleme harıcınde yapacagın pek bısı yok

  7. #7
    uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Fas Casablanca
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En iyi ihtimalle dereceli egzantrik egzos filtre ve de chip le belki 120 leri gorebilirsin. Bosuna masraf yapmis olursun bence. Otomatik oldugundan dolayi da bir fark anlamazsin.

  8. #8
    Serkan.S
    Misafir
    ayrıca bir 1.6 motora göre inanılmaz yakar bu yaptıklarından sonra

  9. #9
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Chip tune aslında overclock gibi bir$ey sayılmaz. Yani ömür kısaltma bazında böyle bir etkisi yok. Fabrikanın verdiği safe yazılımı , yine güvenli bırakma çerçevesinde biraz daha geliştirmek , yani fine tune yapmak. Bu ara wimmer-rst motorunuzdan +9hp +11nm gibi bir$ey çıkartıyor , dyno verili değeri görmüştüm

  10. #10
    ademirden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabayı değiştirmek en mantıklısı sanırım
    Cevaplar için hepinize teşekkür ederim..

  11. #11
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    valla aynı araçtan bnm kuzende var 102hp lik olanlardan.

    komple bi rektifiyeye soktu, sıralı sistemi de taktı.ilk günkü gibi tertemiz + çok az yakıyo valla . fazla güce gerek yok bence artık 2. bi araç olmadıktan sonra

  12. #12
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence NOS direk tek çözüm ... araca zararıda yok ve istediğin zman güç

  13. #13
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chip tune aslında overclock gibi bir$ey sayılmaz. Yani ömür kısaltma bazında böyle bir etkisi yok. Fabrikanın verdiği safe yazılımı , yine güvenli bırakma çerçevesinde biraz daha geliştirmek , yani fine tune yapmak. Bu ara wimmer-rst motorunuzdan +9hp +11nm gibi bir$ey çıkartıyor , dyno verili değeri görmüştüm
    görkem benim golf te var wimmer biliyosun,resmi veriler seninde dediğin gibi 10-11 hp civarı olarak belirtiliyor ama yinede tam rakamlardan çok bana hissettirdiği ivmelenme açıkcası gayet hoşuma gidiyor eski haline göre tabi..tamam dünyalar değişmedi çipten sonra ama 2 ve 3 viteslerde çok daha akıcı ve seri devir çeviriyor artı eskiden otobanda 5 ten 4 e atmam gereken zamanlarda artık sadece 5 te kalarak eskiye nazaran çok daha iyi bir ivmelenme yakaladım...yani beygir rakamları pek iddialı olmasada bana verdiği ivmelenme tepkisi benim beklentimi karşılıyor,zaten burda herkesinde yazdığı gibi 1.6 8v motor pek fazla açık değil geliştirmeye..

  14. #14
    Serkan.S
    Misafir
    nosun araca zararı yokmu

  15. #15
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka zaten sadece chiple araba uçmaz vites aralarında senin dedigin gibi ivmelenme biras daha ii olr.millet güç alabilmek için neler neler yapıor zaten 8v golfler performance beklenemez bencehep nos zararlı felan onun da bi ayarı var ama stock motorda fazla yüklenince piston felan kırıyor bujileri eritior yoksa zart zurt basınja biyerleri patlatır.en iiyisi araba degistir kardesim

  16. #16
    Suti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Batı Sınırı
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayı sat harcamayı düşündüşün parayı ustune ekle

    1999-2000 Golf4 GTI lar 20bin YTL civarında

  17. #17
    edaA3
    Misafir
    1,8t tavsiye ederim. hatta golf değil, a3 diyorum. performans farkını fazlasıyla hissedersiniz.

  18. #18
    63owen63
    Misafir
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    FSI lar 16v 115 hp diğerleri 8v 105 hp diye biliyorum.
    golf mk4 ler 16 valf 105hp ve 8 valf 102 hpolarak ikiye ayrılıyor

    8v olanların motor kaputunda sr yazar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •