User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: korna sorunu

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    korna sorunu

    merhabalar , bu akşam direksiyonu sökmeye çalıştım korna kapağını aldıktan sonra bir adet 17 civata söktüm sonra rondela ve pulu aldım fakat direksiyona asılmama rağmen çıkmayınca vazgeçip topladım ancak korna doğru düzgün çalmamaya başladı mesela basıyorum ve basılı tutuyorum çalmıyor o esnada direksiyonu çeviriyorum çalıyor acaba göbekte rotary konnektor gibi bir şey mi var bilgisi olan var mı .???

  2. #2
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı exca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhabalar , bu akşam direksiyonu sökmeye çalıştım korna kapağını aldıktan sonra bir adet 17 civata söktüm sonra rondela ve pulu aldım fakat direksiyona asılmama rağmen çıkmayınca vazgeçip topladım ancak korna doğru düzgün çalmamaya başladı mesela basıyorum ve basılı tutuyorum çalmıyor o esnada direksiyonu çeviriyorum çalıyor acaba göbekte rotary konnektor gibi bir şey mi var bilgisi olan var mı .???
    boyuna dişlilerden oluşan bir mile geçer direksiyon, zamanla oksitlenmiş ıolabilir, o yüzden sıkışmış olabilir. korna işine gelince, markası nedir aracın? bazılarında halka şeklinde şerit iletken olabiliyor, direksiyondaki tırnak ona değmiyorsa çalmayabilir.
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  3. #3
    sui_generis
    Misafir
    direksiyonun kasasındaki metal bolum var, o soktugunz pul ve vida kornaya bastıgınızda direksiyonun kasasındaki metalle temas saglayıp kornanın devresini tamamlar. buyuk ihtimal soktugunz vidayı tam olarak takamamışsınızdır çevirrken kafasına gore tamamlanıyodur devre.

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boyuna dişlilerden oluşan bir mile geçer direksiyon, zamanla oksitlenmiş ıolabilir, o yüzden sıkışmış olabilir. korna işine gelince, markası nedir aracın? bazılarında halka şeklinde şerit iletken olabiliyor, direksiyondaki tırnak ona değmiyorsa çalmayabilir.
    aynen arıza böyle bi parça varmış gibi araba 94 impreza

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sui_generis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    direksiyonun kasasındaki metal bolum var, o soktugunz pul ve vida kornaya bastıgınızda direksiyonun kasasındaki metalle temas saglayıp kornanın devresini tamamlar. buyuk ihtimal soktugunz vidayı tam olarak takamamışsınızdır çevirrken kafasına gore tamamlanıyodur devre.
    bu gün direksiyonu söküp kontakt sprey sıkmaya çalışcam ...

  6. #6

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    direksiyonu sökmeyi başardım direksiyonun arkasında bir tür çember var ,silecek kolu ve sinyal kolunun olduğu bölümde pim gibi bi parça var yaylı sarı bir parça , bahsettiğim halkaya sürterek kornaya bastığının zaman devreyi tamamlıyor ...

    bu sarı parça direksiyon döndükçe aşınıyor 94 model 220 binde (bol makaslı) olan aracımda artık yay sona gelmiş ve çembere artık basmıyordu ,parçayı söktüm ve bu parçayı bulamayacağımı düşünerek ne yapılabilir diye düşündüm . lehim yapmaya karar verdim ve yaptım 3-4 mm kalınlaştırdım monte ettim ve artık kornam çalışıyor eğer başınıza gelirse oaly bu

  7. #7
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı exca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    direksiyonu sökmeyi başardım direksiyonun arkasında bir tür çember var ,silecek kolu ve sinyal kolunun olduğu bölümde pim gibi bi parça var yaylı sarı bir parça , bahsettiğim halkaya sürterek kornaya bastığının zaman devreyi tamamlıyor ...

    bu sarı parça direksiyon döndükçe aşınıyor 94 model 220 binde (bol makaslı) olan aracımda artık yay sona gelmiş ve çembere artık basmıyordu ,parçayı söktüm ve bu parçayı bulamayacağımı düşünerek ne yapılabilir diye düşündüm . lehim yapmaya karar verdim ve yaptım 3-4 mm kalınlaştırdım monte ettim ve artık kornam çalışıyor eğer başınıza gelirse oaly bu
    tam olarak kastettiğim şey bu çemberdi işte.. problem cıkarması normal 94 model bir aracta ama neyseki halletmişsiniz
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam olarak kastettiğim şey bu çemberdi işte.. problem cıkarması normal 94 model bir aracta ama neyseki halletmişsiniz
    çok sağolun umarım lehim karşıdaki şeridi yemez

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •