User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: subaruya taban genişlikleri farklı lastik jant?

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    subaruya taban genişlikleri farklı lastik jant?

    arkadaşlar forester'ıma misal arkalar 225/50/17 önler 215/55/17 jant lastik kombinasyonu, hatta birazdaha abartarak ön ile arka arasındaki taban farkını daha arttırsak tabi çapı değiştirmeyecek şekilde, çekiş sistemiyle ilgili uzun yada kısa vadede sorun yaşarmıyız?

  2. #2
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 ceker sistemlerde on ve arkanin yere farkli sekilde basmasi direksiyonda tuhaf tepkilere yol aciyormus bende niyetlenmistim jantcilar bu sekilde soylemisti ama anlamadigim x5 ler filan nasil geziyor o zamandi ama subarum varken bu dusunceden vazgecirmislerdi beni..daha bilgili arkadaslar yada deneyenlerden bende bu konuda tam anlami ile bilgi almak istiyorum..

  3. #3
    drummer582 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.130
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski aracım alfa 147de önler 215 45 17 arkalar 215 40 17 kullandım 3-4 ay sonrasında aks ile ilgili bi sorun yaşadım.bu tarz farklı kombinasyonların aracı yorduğunu bu nedenle aks sorunu yaşadığımı söylediler.tavsiye etmem ama yinede karar senin

  4. #4
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drummer582 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eski aracım alfa 147de önler 215 45 17 arkalar 215 40 17 kullandım 3-4 ay sonrasında aks ile ilgili bi sorun yaşadım.bu tarz farklı kombinasyonların aracı yorduğunu bu nedenle aks sorunu yaşadığımı söylediler.tavsiye etmem ama yinede karar senin
    ama bu kombinasyonda lastiklerin çapları değişiyor eğerki arkalar 225 olsaydı lastik çapları aynı kalırdı....

    tabi önden çekiş araçta sizin bu aks sorununun lastiklerden kaynaklanacağını sanmıyorum zaten ama 4 çeker araçta işler değişiyor 4 çekerde çaptaki en ufak bir fark çok ciddi sorunlara sebep olur

  5. #5
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    permanent yani sürekli 4 çeker araçlarda yapılmaz o
    çok sakıncalı
    alırsınız elinize 4 çekeri bir süre sonra

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hakanin dedigi gibi devamli dort ceker araclarda eger oem orta differansiyel kullaniliyorsa, on arka sag sol yani butun lastiklerin yuvarlanma caplarinin, hatta ve hatta lastik hamur ve desenlerinin ayni olmasi gerekli. Aksi durumda otomatik ise arac balatalara zarar verir duz ise orta differansiyele. on arka farkli ebatta jant takabilirsin misal onler 16 arkalar 17 veya onler 18 arkalar 19 ama lastik yuvarlanma caplarinin ayni olmasi lazim ki bu bile bence uzun vadede agirlik farkindan dilayi yuruyene zarar verebilir.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •