User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: aramizda golf mk2 motoru ile ugrasan oldu mu?

  1. #1
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    aramizda golf mk2 motoru ile ugrasan oldu mu?

    oncelikle kafayi yemek uzereyim
    89 golf mk2 aracimiz var..
    ez motor kodlu, 1.6 litre karburatorlu bir motor..
    ben bu karburatorden hicbirsey anlamiyorum ve anliyorum diyenede guvenmiyorum artik..
    zaten benzinde calismiyor, illet ettirdi beni iyice..
    arac su an toplaniyor, aslinda yazin satip baska birsey almak istedik sirf bu yuzden ama arac tam istedigimiz gibi toplanincada vazgecemedik, binmek istiyoruz..

    neyse ben meseleye geleyim..
    aranizda 1.6 karburatorlu 8v motora 16v silindir kapagi falan takan oldumu?
    ozellikle bu mk2 1.8 16v gti larin silindir kapaklari cok basarili, ozeliklede emme manifoldlari..
    eger uyuyorsa komple silindir kapagi degistirmeyi dusunuyorum..
    orjinalinde k-jet e sahip gti lar ama ben kapagi degistirebilirsem ms yapicam..
    benim motorda gti motorda 81mm piston capina sahip..
    cap tutuyor, zaten hacim farkida stroktan geliyor..
    benim motor 9:1 skstirmali gti ise 10:1

    acaba dedim direkt emme manifoldu uyarmi diye baktim manifoldun silindir kapagina denk gelen yerleri birbiriyle baya alakasiz..
    hani oyle olsaydi gti emmesininin uzerine ms kurayim diyordum olmadi..
    vallahi lanet ettim artik bu meseleden..
    elin gevurlarinin forumlarina bakiyorum millet ya swap yapiyor yada ugrassa bile zaten gti ile ugrasiyor..
    oralardanda bir care bulamadim kendime..
    biraz uzun olmus olabilir ozur diliyorum..
    eger bu da olmazsa direkt gti motoru bakicam artik..
    sanirim swap icin sknti cikmaz, sonucta bu kasanin orjinal motorlarindan birisi..
    gti silindir kapagida olmazsa dedigim gibi swap olayinin maliyetini hesaplayip motor koycam komple..
    lanet ettim su karburatore ya..

  2. #2
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    custom emme yapan yerler var kaan abiye bi danıss ıstersenn ppr moto sport? belkı care bulursunn
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  3. #3
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    custom emme yapan yerler var kaan abiye bi danıss ıstersenn ppr moto sport? belkı care bulursunn
    o da dogru ama bendeki kapagin flow u sanirim rezalet..
    eger gti kapagi oturursa arac cok farklilasabilir..
    birazda bu yuzden komple kapak mantikli geliyor..

  4. #4
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazir 307 kisi varken bi guncel cekiyim konuya
    ne olur ne olmaz..

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KR blok ve kapak bulup üstüne abf emme enjektörler benzin rayı vs. oturt en temiz böyle yapabilirsin birde ms kur tamamdır

    biz şuan bir arkadaşa turbo setup hazırladık kr blok üstüne motor hazır kasa bakınıyoruz..

  6. #6
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    KR blok ve kapak bulup üstüne abf emme enjektörler benzin rayı vs. oturt en temiz böyle yapabilirsin birde ms kur tamamdır

    biz şuan bir arkadaşa turbo setup hazırladık kr blok üstüne motor hazır kasa bakınıyoruz..
    yolun sonu sanirim boyle olucak gibi..
    bizim bloktan bize ekmek yok anlasilan..

  7. #7
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyse ben meseleye geleyim..
    aranizda 1.6 karburatorlu 8v motora 16v silindir kapagi falan takan oldumu?
    ozellikle bu mk2 1.8 16v gti larin silindir kapaklari cok basarili, ozeliklede emme manifoldlari..
    eger uyuyorsa komple silindir kapagi degistirmeyi dusunuyorum..
    orjinalinde k-jet e sahip gti lar ama ben kapagi degistirebilirsem ms yapicam..
    benim motorda gti motorda 81mm piston capina sahip..
    cap tutuyor, zaten hacim farkida stroktan geliyor..
    benim motor 9:1 skstirmali gti ise 10:1


    konudan alintiyla birdaha guncel cekiyorum..
    bu mevzu hakkinda bilgisi olan varmi??

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •