User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: yari custom emme manifoldu / flans da denebilir

  1. #1
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yari custom emme manifoldu / flans da denebilir

    binbir emekle govdesini komple topladigim benim biricik mk2 golfumun gerizekali motoru icin ugrasiyorum hala..
    89 model 1.6 litre carb beslemeli ez kodlu motor var uzerinde..
    kopekler gibi pismanim gti almadigima..
    neyse..
    simdi bu motoru elimden geldigince yurutmek istiyorum..
    tabi ilk hedef karburatorden kurtulup cok nokta injeksiyona gecmek ve mumkun mertebe guc almak..

    ben bu gerizekali motorum icin bikac aydir kafa patlatiyorum, aslinda niyetim mk2 1.8 16v gti silindir kapagini komple gecirip onun ustune ms kurmakti ama is iyice sarpa sardi..
    bu kapagi gecirmekle bitmiyormus, eger gti in krank kol ve pistonlarinida gecirmezsem skstirmam 7.5 lara falan dusuyormus..
    e bu skstirmayla motor calissa sukur..
    e komple krank kol piston dolu kapak emme manifoldu eksoz manifoldu alip ustune ms kursam astari yuzunu geciyor..
    araba zaten kac para ki..

    arac standart 9:1 skstirmali 1.6 litre 8v sohc..
    ben diyorumki hic kapaga mapaga girmeden sadece emmesini degistirip ms yapsam nasil olur..
    tabi direkt uyan emme manifoldlari sanirim var ama bir mk2 1.8 16v yada mk3 2.0 16v emmeleri gibi degil..
    ah direkt uysalar benide bu dertten kurtarsalar ahhh...
    neyse..

    bu kr motorun (mk2 1.8 16v) emmesi ile abf motorun (mk3 2.0 16v) emmelerinin resimlerini koyucam mesajin altina, bu emmeler iki parca, kisa olan parca runner larla kapagi birlestiriyor, ben bu iki manifolddan birinin uzun kisimlarini alsam, aradaki kisa parcayi custon yaptirsam nasil olur sizce?
    verim elde edebilirmiyim??

    resimler...

    oncelikle kendi emme manifoldum (ve kirmiziyla isaretledigim ne oldugunu bilmedigim salak bir delik, daha net anlasilsin diye kapak resminide ekliyorum oradada isaretli o deligin karsiligi.. bunu kapasam ne olur oncelikle?)





    gelelim kr nin emmesine.. bahsettigim parca kisa olan, onun yerine ustteki sekilde de gorulecegi uzere runnerlarla benim kapaktaki emme deliklerini biraraya getirecek bir flans dusundugum sey.. tabi flansta enjektor yuvalarida olucak..







    bu da abf nin emmesi.. bu da olabilir..









    cok mu sacma seyler dusunmeye basladim bilemiyorum ama artik aklima gelen tek cikis noktasi bu olmaya basladi..

    flans yapimi ortalama ne kadara mal olur?
    verimli olurmu sizce?
    ugrastigima degermi?

    ciddi anlamda bir sinir bozukluguyla yaziyorum artik..
    araba ucsun kacsin derdinde degilim, yada ona saplayim bunun icinden geceyim de degil..
    sadece imkanlar dahilinde biraz daha yurusun istiyorum..
    cok acilmadan (maddi olarak) daha saglikli duzenli calissin, biraz daha yurusun sadece istedigim sey..

  2. #2
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enjektör yuvaları olmasa hiç sorun değil çok kolay yapılır ama enjektör yuvaları olan runner yapmak ile komple enjektör yuvalı manifold yapmak arasında çok büyük bi fark yok
    Fiyat olarak 1000tl yi bulabilir
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  3. #3
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enjektör yuvaları olmasa hiç sorun değil çok kolay yapılır ama enjektör yuvaları olan runner yapmak ile komple enjektör yuvalı manifold yapmak arasında çok büyük bi fark yok
    Fiyat olarak 1000tl yi bulabilir
    ben sadece o kisa parcayi benim kapagimla o diger manifoldlarin uzun kisimlarini birlestirsin istiyorum, arac efi ye donecek, ve enjektor koyacagim, mecburen enjektor yuvalarida olacak yani

    1000tl de cok yau bi flans icin
    yani cok olmayabilir ama bana cok maalesef..

    not:
    acayip kufur edesim var, neye atsam elimi kurutuyorum sanki......

  4. #4
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kusura bakma bu işler boylee ben hazırına 750 tl verdım kı custom yaptırmak tabi pahalı onun ıscılıgı oyle kolay deıl hepsının hesaplanması gerekıyoo kafa yı yeme sakın ol maddıyattan haber verdıkten sonra sıp dıye oluyoo hepsı ılıgım kurudu hala arayıs pesındeyımmm buda boyle bı hastalıkk
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  5. #5
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesajını aldım.bunu yapacağına 99-01 yamaha r1 karburatörleri takarsan aşşağı yukarı 250 500 tl arası fiyatları egzantirik koyarsın sıkıştırma içinde özelden yazarım sana hangi piston koyacağını fiyatıda gayet uygun ve oem vw pistonu karburator ayarıda öle zor değil yapılır 2007 de yapıp bir sene boyunca sorunsuz hem yarıştım hem gezdim..bu yaptığın işten daha fazla perf alırsın..hiç pişman olma gayet güzel güçler alan var bu motordan...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  6. #6
    2000HC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kapaktaki salak delik emme manifoldunun içinden su dolaşımını sağlıyor.
    Wrecked Ford.. Pinto under bonnet

  7. #7
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2000HC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O kapaktaki salak delik emme manifoldunun içinden su dolaşımını sağlıyor.

    evet oyle oluyormus baska bi platformda da soylediler, emme manifoldunun icindeki aluminyum bi parcayi mi ne isitiyormus yakit karisimi dengesi icinmiymis ne oyle biseyler..

  8. #8
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kusura bakma bu işler boylee ben hazırına 750 tl verdım kı custom yaptırmak tabi pahalı onun ıscılıgı oyle kolay deıl hepsının hesaplanması gerekıyoo kafa yı yeme sakın ol maddıyattan haber verdıkten sonra sıp dıye oluyoo hepsı ılıgım kurudu hala arayıs pesındeyımmm buda boyle bı hastalıkk

    ya orasi oyle, siz atmosferik limitleri zorlamakla mesgulsunuz
    bu durumda 1000 liralar atmo yuklenmek icin dogal rakamlar ama benim durum biraz farkli, ben sadece daha stabil calisan ve nispeten daha guclu bir motor istiyorum..

  9. #9
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesajını aldım.bunu yapacağına 99-01 yamaha r1 karburatörleri takarsan aşşağı yukarı 250 500 tl arası fiyatları egzantirik koyarsın sıkıştırma içinde özelden yazarım sana hangi piston koyacağını fiyatıda gayet uygun ve oem vw pistonu karburator ayarıda öle zor değil yapılır 2007 de yapıp bir sene boyunca sorunsuz hem yarıştım hem gezdim..bu yaptığın işten daha fazla perf alırsın..hiç pişman olma gayet güzel güçler alan var bu motordan...

    peki bilgilerden dolayi tesekkur ediyorum..
    bunu ogrendigim iyi oldu..
    ozelden iletisime gecmem gerekiyor sanirim sizinle..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •