User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
64 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Fn2 Type-R Hakkında Birkaç soru...

  1. #1
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Fn2 Type-R Hakkında Birkaç soru...

    Fn2 modifiyesi ile ilgili ince conta-fitre-egzoz-headers olarak verim alınabilecek önerdiğiniz markalar nelerdir arkadaşlar ?

    örneğin ep3 te toda ince conta,kidd headers,gruppe M filtre,60 lık araboru ve gredyy son susturucu kullanıyorum ben
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  2. #2
    Anti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-2 ay içinde tamamlamayı düşündüğüm setup şu şekilde:

    - RRC emme manifoldu
    - Hondata termal conta
    - Orjinal gaz kelebeğine port polish (62mm'den 65mm'e)
    (Alternatif olarak spoon, mugen 70 mm gaz kelebekleri var yalnız gereksiz masraf olarak baktığım için tercih etmedim)
    - Injen Cold Air Intake (sol önden çekiyor, sis farlarını iptal ederek hava girişini arttırabilirsin)
    - İskender usta yapımı Headers
    - İskender yapımı 70 mm egzoz sistemi (çift susturucu, tek çıkış)
    - Ve tüm bunların kalibrasyonu için Hondata Flashpro

    Header & egzozda marka istiyorum dersen, fiyat problem değilse Toda getirmeye çalış.
    Bildiğim kadarıyla CPL ve Kidd Racing headers'lar da gayet verimli.

    Intake'de verim almak istiyorsan cold air olması şart.
    Injen hem ses olarak hem gaz tepkisi iyileşmesi olarak çok iyi geldi.
    HKS Racing Suction (mantar filtre) kullanan ve memnun olanlar da var.

    Yürüyen veya frenler üzerinde bir mod. uygulamıyorum şu aşamada.
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    Olm dayanamıyorum ya k20 olmadan hayatın tadı yok

  3. #3
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabi ki en iyi serhat abi bilir bu işleride , benimde kulaktan dolma bi kaç bilgim var.

    gruppe m ep3 teki gibi verimli değil fn2de..Egzozları ve headerı custom yaptırmak daha mantıklı fiyat performans açısından.
    Dr.Ecu

  4. #4
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su çekmeyecek,özellikle kış kullanımı için gruppe m tarzı bir filtre varmı peki fn2 için ?

    ep3 teki gruppem mükemmel birşey özellikle kış kullanımı için
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  5. #5
    Anti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fn2'deki GruppeM de en pahalı (ve en verimli olduğu söylenen) intake sistemi.

    Benim tanıdığım yalnızca bir arkadaş kullanıyor bunu TR'de. Yabancı forumlarda da belirtilen genel durum, uygun mapping ile GruppeM +10 hp Injen ise +5-6 veriyor şeklinde.

    10 hp çok abartı ama sonuç olarak verimli olduğu söyleniyor.

    Bu arada Injen hakkında korkmaya gerek yok, ben bu yıl Ankara'nın kör kışında hergün iş-ev-gezme üçgeninde çatır çatır kullandım arabayı.
    Birikmiş havuz haline gelmiş suyun içine sokup gazlanmadığı takdirde hiç bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    Olm dayanamıyorum ya k20 olmadan hayatın tadı yok

  6. #6
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için çok tşk ederim,diğer kullanıcı arkadaşlarında fikirlerini almak isterim...
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  7. #7
    Almanci Tane-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Denizli - Pfullingen
    Mesaj
    1.168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fn2 modifiyesi ile ilgili ince conta-fitre-egzoz-headers olarak verim alınabilecek önerdiğiniz markalar nelerdir arkadaşlar ?

    örneğin ep3 te toda ince conta,kidd headers,gruppe M filtre,60 lık araboru ve gredyy son susturucu kullanıyorum ben

    coilover olarak hangi marka kullanıyorsunuz,yavsiye edebileceğiniz bir ürün varmıdır...


    Fn2 kullanıcılarından yardım bekliyorum
    yeni bir fn2 kokusu aldim sanki
    hayirlisi olsun insallah

    bende filtre olarak injen var. eksoz ve headersda toda tabii ki
    always AT by AT

  8. #8
    GKS TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    915
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FN2 için gruppe M iyi diyiyorsunuz ?
    ben taktım araba sıkıştı yürümedi ayrıca çok kolay ısındı injen e geri döndüm injenle birlikte RRC iyice nefes aldı benim nazarımda şu an en iyi hava çeken filtre kiti injendir. arabanın nefes aldığını filtre sesinden de anlıyosun zaten.
    ayrıca serhatın (BS typeR) arabasında dyno üzerinde iki filtre kitide denendi sonuç olarak İNJEN in gruppe M den daha iyi performans verdiğini gördük.
    mkV GTI

  9. #9
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    su çekmeyecek,özellikle kış kullanımı için gruppe m tarzı bir filtre varmı peki fn2 için ?

    ep3 teki gruppem mükemmel birşey özellikle kış kullanımı için

    bende; geçen kış o karda kışta ep3 'ümde cai aem V2 kullanım, karda-kışta, yağmurda,çamurda vs.. vs.. su birinkitisine girip gaza basmadığın sürece kesinlikle su çekmiyor.

  10. #10
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bilgilenelim taner fn2 olur s2k olur,sağolasın

    injen iyi gibi gözüküyor eğerki sonuçlar öyleyse
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gruppeM İŞ yapmaz fn2 de , cai sistemi daha mantıklı ..

    hızlandırmak isteniyorsa rutin işlemlerden ekstra olarak , 17 jant ve hafifletilmeye gidilmeli
    Dr.ECU

  12. #12
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki ince conta olarak toda nasıldır fn2 de ? kullanılan başka bir marka varmıdır ?
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki ince conta olarak toda nasıldır fn2 de ? kullanılan başka bir marka varmıdır ?
    fn2 diye sınıf ayırt etmeye gerek yok mekanik parçalarda , sonuçta motor k20 toda kaliteli bi markadır tavsiye ederim ben şahsen
    Dr.ECU

  14. #14
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jantlar ve araba cok agir jantlar 11 kg nin ustunde sanirsam.

  15. #15
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fn2 diye sınıf ayırt etmeye gerek yok mekanik parçalarda , sonuçta motor k20 toda kaliteli bi markadır tavsiye ederim ben şahsen
    muharrem abi bi sorum olucak k20z1 ile k20a2 arasındaki farklılıklar ne mesela conta bi fark yaratırmı z1 yada a2 olunca

  16. #16
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FoCuSN70 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Jantlar ve araba cok agir jantlar 11 kg nin ustunde sanirsam.
    fk2 oem jantlar 17" ve 11 kilo geliyor.

    Fn jantları da aynı şekildeyse temiz 13 kilo çıkar.

    koy advanları araba direk uçar

  17. #17
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fıltre olarak ınjen,buna karar verdık

    1-2 sorum daha olacak :

    aracın yumusak olmasını ıstıyorum.yay olarak ne onerırısınız hangı marka ve kaclık olması hem goruntu hem konfor bozmadan kullanabılınecek hangı markadır ?

    kat ıptalı ve egzoz sıstemınde bıldıgım ve takıp ettıgım kadarıyla arıza ısıgı yanıyordu bu sorunu neyle cozerız sadece yanıltıcı ısımızı gorurmu ?

    yag olarak 5-40 uygunmu,kullanılan yag oranı nedır ?



    fn2 kullanıcıları ve bılgısı olan arkadaslar yardımlarınızı beklıyorum
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  18. #18
    Anti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Injen çok doğru bir karar olmuş

    Yay konusunda ise, deeperblack nickli cumhur arkadaşımız H&R 3.5 cm yay kullanıyor bildiğim kadarıyla ve bu yayların oem yaylara göre %15-20 oranında yumuşak olduğunu belirtmişti. Ben de yakın bir zamanda hr takmayı düşünüyorum.

    Kat iptalinde arıza ışığı yanması olayını ben de bir çok forumda okudum fakat kullandığım İskender yapımı headers sayesinde bu sorunla karşılaşmadım.
    Egzoz sisteminin fotoları işinize yararsa bilgisayara aktarıp buradan paylaşırım.

    Yağ olarak da Castrol Edge 10-60 margarin kıvamında yağ kullanan çok var maksat devir çeviren arabada yağ eksilmesini azaltmak. Ama benim aracıma iki seferdir yetkili serviste Mobil 1 0-40 ince yağ koyuluyor ve sakin / agresif karışık kullanıma rağmen yağ eksiltme yaşamadım. Bundan sonra 5-40 kullanmayı düşünüyorum.
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    Olm dayanamıyorum ya k20 olmadan hayatın tadı yok

  19. #19
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk önce jantlardan başlamak lazım çok ağırlar selçuk abi ))

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •