Fn2 modifiyesi ile ilgili ince conta-fitre-egzoz-headers olarak verim alınabilecek önerdiğiniz markalar nelerdir arkadaşlar ?
örneğin ep3 te toda ince conta,kidd headers,gruppe M filtre,60 lık araboru ve gredyy son susturucu kullanıyorum ben
Fn2 modifiyesi ile ilgili ince conta-fitre-egzoz-headers olarak verim alınabilecek önerdiğiniz markalar nelerdir arkadaşlar ?
örneğin ep3 te toda ince conta,kidd headers,gruppe M filtre,60 lık araboru ve gredyy son susturucu kullanıyorum ben
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
1-2 ay içinde tamamlamayı düşündüğüm setup şu şekilde:
- RRC emme manifoldu
- Hondata termal conta
- Orjinal gaz kelebeğine port polish (62mm'den 65mm'e)
(Alternatif olarak spoon, mugen 70 mm gaz kelebekleri var yalnız gereksiz masraf olarak baktığım için tercih etmedim)
- Injen Cold Air Intake (sol önden çekiyor, sis farlarını iptal ederek hava girişini arttırabilirsin)
- İskender usta yapımı Headers
- İskender yapımı 70 mm egzoz sistemi (çift susturucu, tek çıkış)
- Ve tüm bunların kalibrasyonu için Hondata Flashpro
Header & egzozda marka istiyorum dersen, fiyat problem değilse Toda getirmeye çalış.
Bildiğim kadarıyla CPL ve Kidd Racing headers'lar da gayet verimli.
Intake'de verim almak istiyorsan cold air olması şart.
Injen hem ses olarak hem gaz tepkisi iyileşmesi olarak çok iyi geldi.
HKS Racing Suction (mantar filtre) kullanan ve memnun olanlar da var.
Yürüyen veya frenler üzerinde bir mod. uygulamıyorum şu aşamada.
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
tabi ki en iyi serhat abi bilir bu işleride , benimde kulaktan dolma bi kaç bilgim var.
gruppe m ep3 teki gibi verimli değil fn2de..Egzozları ve headerı custom yaptırmak daha mantıklı fiyat performans açısından.
Dr.Ecu
su çekmeyecek,özellikle kış kullanımı için gruppe m tarzı bir filtre varmı peki fn2 için ?
ep3 teki gruppem mükemmel birşey özellikle kış kullanımı için
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
Fn2'deki GruppeM de en pahalı (ve en verimli olduğu söylenen) intake sistemi.
Benim tanıdığım yalnızca bir arkadaş kullanıyor bunu TR'de. Yabancı forumlarda da belirtilen genel durum, uygun mapping ile GruppeM +10 hp Injen ise +5-6 veriyor şeklinde.
10 hp çok abartı ama sonuç olarak verimli olduğu söyleniyor.
Bu arada Injen hakkında korkmaya gerek yok, ben bu yıl Ankara'nın kör kışında hergün iş-ev-gezme üçgeninde çatır çatır kullandım arabayı.
Birikmiş havuz haline gelmiş suyun içine sokup gazlanmadığı takdirde hiç bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
bilgiler için çok tşk ederim,diğer kullanıcı arkadaşlarında fikirlerini almak isterim...
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
FN2 için gruppe M iyi diyiyorsunuz ?
ben taktım araba sıkıştı yürümedi ayrıca çok kolay ısındı injen e geri döndüm injenle birlikte RRC iyice nefes aldı benim nazarımda şu an en iyi hava çeken filtre kiti injendir. arabanın nefes aldığını filtre sesinden de anlıyosun zaten.
ayrıca serhatın (BS typeR) arabasında dyno üzerinde iki filtre kitide denendi sonuç olarak İNJEN in gruppe M den daha iyi performans verdiğini gördük.
mkV GTI
valla bilgilenelim taner fn2 olur s2k olur,sağolasın
injen iyi gibi gözüküyor eğerki sonuçlar öyleyse![]()
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
gruppeM İŞ yapmaz fn2 de , cai sistemi daha mantıklı ..
hızlandırmak isteniyorsa rutin işlemlerden ekstra olarak , 17 jant ve hafifletilmeye gidilmeli
Dr.ECU
peki ince conta olarak toda nasıldır fn2 de ? kullanılan başka bir marka varmıdır ?
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
fıltre olarak ınjen,buna karar verdık
1-2 sorum daha olacak :
aracın yumusak olmasını ıstıyorum.yay olarak ne onerırısınız hangı marka ve kaclık olması hem goruntu hem konfor bozmadan kullanabılınecek hangı markadır ?
kat ıptalı ve egzoz sıstemınde bıldıgım ve takıp ettıgım kadarıyla arıza ısıgı yanıyordu bu sorunu neyle cozerız sadece yanıltıcı ısımızı gorurmu ?
yag olarak 5-40 uygunmu,kullanılan yag oranı nedır ?
fn2 kullanıcıları ve bılgısı olan arkadaslar yardımlarınızı beklıyorum![]()
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
Injen çok doğru bir karar olmuş
Yay konusunda ise, deeperblack nickli cumhur arkadaşımız H&R 3.5 cm yay kullanıyor bildiğim kadarıyla ve bu yayların oem yaylara göre %15-20 oranında yumuşak olduğunu belirtmişti. Ben de yakın bir zamanda hr takmayı düşünüyorum.
Kat iptalinde arıza ışığı yanması olayını ben de bir çok forumda okudum fakat kullandığım İskender yapımı headers sayesinde bu sorunla karşılaşmadım.
Egzoz sisteminin fotoları işinize yararsa bilgisayara aktarıp buradan paylaşırım.
Yağ olarak da Castrol Edge 10-60 margarin kıvamında yağ kullanan çok varmaksat devir çeviren arabada yağ eksilmesini azaltmak. Ama benim aracıma iki seferdir yetkili serviste Mobil 1 0-40 ince yağ koyuluyor ve sakin / agresif karışık kullanıma rağmen yağ eksiltme yaşamadım. Bundan sonra 5-40 kullanmayı düşünüyorum.
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)