User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: sizce hangisi log tipi? tubular? orjinal?

  1. #1
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question sizce hangisi log tipi? tubular? orjinal?

    Fiat 2.0 20V motor için tecrubeli ve bilgili arkadaslardan bu konuda yardım istiyorum. Atmosferik bir motoru turboya donustururken hangi tipi kullanırdınız neden? orjinal dememdeki olayda aynı motorun turbolu versiyonunda kullanılan manasında. buarada amac motorun içine girmeden 0.5-0.6 basarak kullanmak.

  2. #2
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ankarada cooook coook cıddı hazırlanmıs bır bravo mevcut..bıldıgım kadarıyla en son dıablo ve 600hp'lık stı'la yuruyordu..arac hakkında sıtede bılgısı olanlar vardır sanırım.konuyu gorunce sana bılgı verırler.

  3. #3
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    diablo değilde istanbuldan gelen maseratti (corvette motorlu turbo) o bravoyu geçmişti ondan sonra tekrar yükleniyo die duydum

    hocam şimdi tamamen kullanıcağın turboya bağlı orj.manifold döküm olması lazım genelde öle oluyo aynı turboyu kullanıcağını farzedersek kullandığın turboyu daha erken spool edicektir ama tubular tip yaklaşık 500 - 800 devir daha geç spool olmasını sağlıcaktır ama yüksek devirde arabanın gaz çıkışı daha rahat olucaktır

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diablo değilde istanbuldan gelen maseratti (corvette motorlu turbo) o bravoyu geçmişti ondan sonra tekrar yükleniyo die duydum

    hocam şimdi tamamen kullanıcağın turboya bağlı orj.manifold döküm olması lazım genelde öle oluyo aynı turboyu kullanıcağını farzedersek kullandığın turboyu daha erken spool edicektir ama tubular tip yaklaşık 500 - 800 devir daha geç spool olmasını sağlıcaktır ama yüksek devirde arabanın gaz çıkışı daha rahat olucaktır


    spool biraz tasarımla ilgili uygun yapılmış tubular manifold cast maniye spoolda ciddi farklar atabilir
    körler sağırlar

  5. #5
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fiat 2.0 20V motor için tecrubeli ve bilgili arkadaslardan bu konuda yardım istiyorum. Atmosferik bir motoru turboya donustururken hangi tipi kullanırdınız neden? orjinal dememdeki olayda aynı motorun turbolu versiyonunda kullanılan manasında. buarada amac motorun içine girmeden 0.5-0.6 basarak kullanmak.
    Hangi marka kullanıcaksın ,
    tercihlerini gösterebilirsen daha iyi olur.
    Hangi turboyu kullanıcaksın ?
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  6. #6
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20V iki tip motor var bildigim kadarıyla...

    Bunlardan birisi turbo uygulamaya acık degil, verim alınamıyor.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  7. #7
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi marka kullanıcaksın ,
    tercihlerini gösterebilirsen daha iyi olur.
    Hangi turboyu kullanıcaksın ?
    gt25 serisinden dusunuyorum gerci bu on arastırma ve bilgi sahibi olmak için actım konuyu. verdiginiz bilgiler için teşekkürler daha ayrıntılı olursa sevinirm. turbo hakkında fazla bilgim yok cunku

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bravo hgt lerde kullanılan motor ise bu iki tip motor doğru. birisi elektronik gaz kelebeği ile 145 hp civarıydı tam hatırlamıyorum diğeri manuel ve 155 hp olması lazım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #9
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    154luk olan bu bahsettiğim elektronik gaz kelebekli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •