User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Yanık conta belirtileri ?

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Yanık conta belirtileri ?

    selamlar arkadaşlar ,

    Yanık üst kapak contasının belirtileri nedir acaba ? aklınıza gelen tüm belirtileri yazarsanız sevinirim . Ayrıca diğer arkadaşlara da klavuz olur .

    Sağolun şimdiden

  2. #2
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    radyatörü kapagı acık arabayı calıstır. su fokurduyorsa contan yanıktır fıskırırsa hayırlı işler demektir

  3. #3

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su eksiltme, egzostan su atma, çekişte düşüklük

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sabah zor calısır su eksılır kıcından beyaz duman atar...bu arabalarda boyle ınsanlarda daha farklı oluyor tabi

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Antremanda fan rölesi yandı , farkedene kadar 30 sn filan geçmiştir su 130 derece gördü hararet yaptım yaklaşık 2 ay önce , ondan beridir soğuk marşta normalden fazla sallanıyor motor , fakat ısınınca hemen geçiyor . yaklaşık 2-3 dk sallıyor muhteşem değil ama normalden fazla . Kompresyon değerleri normal , radyatörden fokurdayan fışkıran su yok . çekişinde hiç bir farklılık yok . arabanın yağ/su ısınma hızı normal . Yatak sesi etek sesi vs hiçbirşey yok .

    anlam veremedim conta geldi aklıma fakat o da değil sanırım

    fazla kuruntu da yapıyor olabilirim , görenler hiçbişey yok diyor çünkü .. fakat farkediyorum normalden fazla sallanıyor motor.

  6. #6
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Efe bujilerde veya hava hortumlarinda sikinti olmasin

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işi bilenler bujiye bakıp anlıyor bu arada...bilen birine götür ama üfürükçü olmasın

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akbaba78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Efe bujilerde veya hava hortumlarinda sikinti olmasin
    osman abi vakum + intercoler hattında hiç sıkıntı yok . fakat bujiler aklıma gelmemişti. Değiştireyim onları öyle bir bakayım .

    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işi bilenler bujiye bakıp anlıyor bu arada...bilen birine götür ama üfürükçü olmasın
    bujileri kontrol etmedim tünay dediğiniz gibi ondan oalbilir . çünkü ilk marşa bi çıtır ateşleme kaçırıyomuş gibi çalışıyor yani 3 silindir gibi çalışıyor 4-5 sn sonra normale dönüp salalnıyor .

    Bujilerimi değiştireyim ben en iyisi.

    Edit : Söküp fotoğraflayıp koyuyorum hemen konuya bujilerin fotolarını

  9. #9
    kRo_bOy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Tokyo'nun içinden:)
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok abi bi kere 130 derece gördü diye bişey olmaz
    bide hiç bi belirtide yok diyosun 2 ayda kaç km yaptın bi yerden belli olurdu
    sende ben gibi fazla kafaya takıyosun
    bizim arabalarda olur bazen ilk çalıştırmada sıkıntılı çalışma nedendir bilmiyorum
    Alıntı psikolojikdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her sx te bir sorun var benimkindede direksiyonu yanlış yere koymuşlar

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır

  10. #10
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanık conta belirtilerini şu şekilde sıralayabiliriz;

    - Kronik yüksek hararet
    - Suya yağ karışması
    - Yağa su karışması
    - Kaçak olmaksızın sürekli su eksilmesi
    - Bitişik iki veya daha fazla silindirde komprasyon kaybı
    - Komprasyon kaybına bağlı güç kaybı ve dengesiz çalışma
    - Su tahliye kabında karbonmonoksit veya hidrokarbon ve kabarcıklar
    - Egsozdan beyaz duman atması ve egsozdan su damlası gelmesi
    - Contanın kendinden yağ kaçırması
    - Sıcak motor soğumaya bırakıldıktan sonra motor soğumaya başlayınca bile su tahliye kabı kapağı açıldığında basınç sebebiyle hokurdama

    Yağa suyun karışıp karışmadığını anlamak için yağ seviye çubuğunu çekip çubuğun üstünden egsoz manifolduna bir damla yağ damlatırsanız yağ dumanlaşırken suyun cızıdrayıp buharlaştığını görürsünüz. Eğer dumanlaşan yağın haricinde cızırdayıp buharlaşan bir su yoksa yağa su karışmıyordur.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  11. #11
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk bobinlerdende yapabilir o soğukken titremeyi
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  12. #12
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eger sikistirman standart ve kapak normal ise 1 kere hararet gormeyle conta yanmaz kardes ufak ve basit biseydir kesin ama bide rolanti valfini kontrol et hatta sokmusken temizle ondan da yapabilir..Bu arada ilk aldigimda bende de gec calisma ve titreme problemi vardi biliyorsun cok ilginc hararet musurunden cikmisti degistim duzeldi bilgin olsun.Kitapcikca var bu bilgi

  13. #13

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun




  14. #14
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vauvvvvvv zenci buji
    74 model sehpa...

  15. #15
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bujıye yaglama verıdgı için bloktamı sorun ust kapaktamı?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  16. #16

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en üstte yazdığım belirtilere bakıldığı zaman , subab yağ lastikleri gibi gözüküyor .

    bir kaç testten geçecek . en kötü ihtimal kapağı açarım . Şİmdilik gözüken böyle . Can sıkıcı bi öğledne sonra oldu bu benim için.

  17. #17
    kRo_bOy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Tokyo'nun içinden:)
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji keçeleridir efe o ya bence o kadar korkcak bi durum deil
    Alıntı psikolojikdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her sx te bir sorun var benimkindede direksiyonu yanlış yere koymuşlar

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır

  18. #18
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Efe geçmiş olsun,inşallah kapaklık bir durum yoktur,contadan degil sanki.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  19. #19
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi göz o efe ? en arkadakimi ?
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •