User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Ayc 79 Rocco dyno sonucu

  1. #1
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ayc 79 Rocco dyno sonucu

    Araç üzerindeki specler;

    -Revo stage 1
    -İtg cai
    -Jetex catback 76mm
    -Forge intercooler
    -Forge dump valve
    (Araç manueldir)

    Bundan sonraki aşama dp ve komple 63.5 mm egsoza dönmek...

    Olumlu olumsuz tüm yorumlara şimdiden teşekkürler


  2. #2

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah....

  3. #3
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?

  4. #4
    34tb9544 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    turkey/istanbul
    Mesaj
    2.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Massallah Sari skodayla yürüyen rocco sanirim bu maşallah cok iyiymis
    C R M performance

  5. #5
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    8.000
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kankam maşallah.
    Tango-1 never dies.

  6. #6
    BAR22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul/Beylikdüzü
    Mesaj
    1.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah güzel değer

  7. #7
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallahhh

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    maşallah abi, düşen teker gücüne istinaden, düşen torkla alakası yüksek bence eğer debriyajında herhangi bi sıkıntı yoksa

  9. #9
    Vlkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    t® | Izmit
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah. .

  10. #10
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim maşallah, çok iyi değerler. Artık yavaş yavaş koysak şu dp ile egzosu

  11. #11
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel değerler, bence 100-200 ölçün daha verimli olur dyno'ya pek güvenmiyorum ben
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  12. #12
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence yüksek devirde tekerlekte kaybın artmasının sebebi, mekanik parçaların fazla hareketten ötürü ısınması ve sürtünmesinin artmasıyla alakalıdır. Sonuçta motorun kendi içinde de patlamaya dönmeye karşı bir direnç var ve ısındıkça yada devir artıp daha şiddetli hareket etmeye zorlandıkça bu dirençte artacaktır.
    ----
    Öyle dyno göstermekle olmuyorki gel deneyelim ) Yada ben geleyim deneyelim olmuyor böyle uzaktan yorumlaşmak )
    Ama maaşalahh allah kaza bela vermesinn

  13. #13
    Harunde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah güzel değerler... manuel şanzumandan dolayı gidişi baya iyi...
    03 STİ

  14. #14
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah Allah kaza bela vermesin. Gidişini biliyorduk zaten, dyno sonucunuda gördük şimdi. Son zamanlarda çok ara verdik Duhan kardeşim, haberleşelim açmayalım arayı

  15. #15
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stage 2 ye geçin bence egzoz ve dp ile birlikte

    ***** altyapı hazır

  16. #16
    F.Dogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul // Mersin
    Mesaj
    1.207
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah güzel değerler
    "Ve her millet, icraatına tahammül ettiği yönetimin mesuliyetine ortaktır."

  17. #17
    HUSNU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duhan cığım maşallah.

  18. #18
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  19. #19
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?
    Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.

    Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.

    Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.

    Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.

    Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.

    Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •