User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Bmw e 34 kasa 520 - 525 hakında

  1. #1
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Bmw e 34 kasa 520 - 525 hakında

    E34 kasa bmw toplamayı düşünüyorum fakat biraz bilgi ihtiyacım var

    en çok tutulan modeli
    vites seçeneği
    kronik sorunları
    parça tedariği
    motor ömrü
    dikkat edilmesi gereken yerler
    vs vs...


    Yorumlarınızı bekliyorum çok uzun zaman hep honda yaptım bindim biraz farklı araç yapmak istiyorum uzun zamandan sonra yardımlarınız için şimdiden tşk ederim.
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  2. #2
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Böyle bir niyetin varsa az yüksek model olsun. M20 almanı tavsiye etmem. olacaksa da m50 ve 520 değil 525i olmalı. Manuel olmadıktan sonra almanında çok bir eğlencesi kalmayacak. kronik sıkıntı araçtan araca değişir çoğunda direksiyon kutusu sıkıntısı yaşadık ama çözülmeyecek şeyler değil. motor ömrü kullanımına ve lpgdemi benzindemi kullanacağına göre değişir. sıfırdan motor toplarsan maliyetin 4-5 milyarı geçebilir. ama bakımını aksatmadıkça dikkatli kullandıkça 300bin km gideri var. parça tedariği gibi bir sıkıntısı yok. sunroof olmasıda güzel olur satarkende işine yarar. ah şöyle patlıcan moru M paketli throwing stars jantlı olsada binsek

  3. #3
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Akışmetre denen lanet olasıca parçası sağlam olsunda, gerisi bir şekilde halledilir
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  4. #4
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şöyle kasası 10 numara, motoru kırık veya bitik m50 motorlu bir 320 veya 520 bulmalı motor masrafı da düşülerek uygun fiyata. Sonra gönlünce toplamalı motoru stoker kitle... Bitince de ister atmosferik çevir, ister üfle...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  5. #5
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o.b.k 'nında dediği gibi birşey yapılırsa tadından yenmez. Kısa süre kullandım ama, sürüş keyfi tat olarak damağımda kalan tek arabamdı..hoş şimdiye kadar kullandıgım en büyük sedan araç oydu ama, gerçekten cokda güzeldi, emniyet hissi olsun, konforu v.s. anlatmakla bitmez
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  6. #6
    bond777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    ANK
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nadirende olsa 530 ve 535 iler var, onlarda degisik tatlar verebilir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •