User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
36 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: mk2 golf 1.8 16v gti (kr motor) icin oneriler?

  1. #1
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    mk2 golf 1.8 16v gti (kr motor) icin oneriler?

    hazir 750 kusur kisi online iken acayim su konuyu
    ***** bi tane mk2 golfumuz vardi 75 hp 1.6 karburatorlu olanlardan..
    buna swap yapalim derken makul bir araba daha buldum ve onu da dun satin aldim
    henuz bende gormedim arabami nasipse yarin gorecegim..
    herneyse..

    1.8 litre 16v gti..
    fabrika verisi sanirim 139 hp..

    bu motoru bilenler bana bu motor ile ilgili yapilabilecekler nedir biraz yardimci olurmu acaba?
    hardcore biseyler degilde hem gunluk binilecek hemde biraz daha guclu bir makine icin neler yapabilirim bu motora?

    ozellikle vag cilar bi el atin

    simdiden tesekkurler..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  2. #2
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo ile çok keyifli olacaktır şöyle 200 230 hp civarı.. Zaten MK2.
    RESPECT YOUR ELDERS

  3. #3
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    129HP... düşük derece camlar... jetronic...
    Ciddi manada uğraşmak lazım... oem kullan bence... yoksa standalone beyin yada çift weber'e geç öyle bir düşünelim. Mevcut sistem benzin ve minimize beyin sistemi ile buralarda birşeyler yapmak pek kolay değil.

  4. #4
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    129HP... düşük derece camlar... jetronic...
    Ciddi manada uğraşmak lazım... oem kullan bence... yoksa standalone beyin yada çift weber'e geç öyle bir düşünelim. Mevcut sistem benzin ve minimize beyin sistemi ile buralarda birşeyler yapmak pek kolay değil.
    arac su an sadece lpg ile calisir vaziyette..
    benzin dagiticisi falan yok..
    yani jetronik tastamam degil..
    zaten jetronik ile de pek ugrasasim yok acikcasi..
    parcasi dert ustasi dert falan..
    efi ye geceyim diyorum..
    ms falan yada alternatifi birsey..

    aslinda bunu almak yerine digerine swap dusunuyorduk ama kardesimle beraber kullandigimiz icin bunuda bana alalim diye dusunduk..
    cok makul bi fiyatada gelince duramadim acikcasi
    orj koltuk isitma, elektrikli aynalar, elektrikli camlar vs vs..
    dolu bi araba..
    bunu yurutmem lazim
    If you have no LAG, you have no turbo..

  5. #5
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diğer konuda bahsigeçenler bu araç içinde geçerli o zaman Keşke oradan devam etseydin.

    Mevcut motor zamanı için çok iyi ama günümüz için çok inanmak lazım... ABF yada 1.8T swap yada senin asıl aklında olan vr6... hiç değilse GTİ tabanında çalışmak 75HP CL tabanında çalışmaktan daha kolay olur. Diğer konuyu baştan bir gözden geçir bence.

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen yapana kadar ben passatı sattım bak şimdi ne yapıyorum
    RACE WERKS

  7. #7
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akraba evliliği olmuş kr'yi doğrultmaya çalışmaktansa, abf swap bence
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  8. #8
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KR ise 139HP bu arada PL 128... orada yanlış anlama olabilir, sorry

  9. #9
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diğer konuda bahsigeçenler bu araç içinde geçerli o zaman Keşke oradan devam etseydin.

    Mevcut motor zamanı için çok iyi ama günümüz için çok inanmak lazım... ABF yada 1.8T swap yada senin asıl aklında olan vr6... hiç değilse GTİ tabanında çalışmak 75HP CL tabanında çalışmaktan daha kolay olur. Diğer konuyu baştan bir gözden geçir bence.
    diger konunun basligi swap falan olunca birde epey ilerlemis olunca yeni konu acayim dedim ama ordan da devam edilebilir sorun yok..

    ben bu arabayi valla ne yalan soyleyeyim abf kadar onu acik, sadece mpi degil diye dusunerek aldim..
    tuh yau biraz heves kirilmasi oldu su an..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  10. #10
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8 t düşünsen çok daha mantıklı olur gibi agu oluyodu hatırladığım kdrıyla
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  11. #11
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen yapana kadar ben passatı sattım bak şimdi ne yapıyorum
    bimiyorum avatarda bi mk1 goruyorum sanki


    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akraba evliliği olmuş kr'yi doğrultmaya çalışmaktansa, abf swap bence
    valla dunya basima yikildi su an

    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    KR ise 139HP bu arada PL 128... orada yanlış anlama olabilir, sorry

    evet bende 139 diye biliyorum da ne bilim off..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  12. #12
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Türkiye'deki imkanlarla, günlük kullanım olarak düşünülürse ABF 165-170 civarına rahatça ulaşıyor.
    Denedik, ulaştı
    İnanamadık, bi tane daha denedik, o da ulaştı
    Daha fazlası için kapak açmak lazım.. Çalışan düzeni bozmaya gerek duymadık..
    KR ve PLA için, eksantrik olmadan o güçler çıkmıyor.. Zaten biraz araştırma ile yurtdışında bu araçlara ABF eksantriği takıldığını bulabilirsiniz.
    Eksantrikten sonra ayar kısmı da sıkıntı olacak, nitekim beyinler farklı.. O beyni kim nasıl tune edebilir, ne kadar verimli olur inanın fikrim yok..
    MS vs.. Yazarken listede güzel gözüküyor ama, montaj ve sağlıklı çalışma süresi ne kadar uzun olur muamma... Ben o kadar uğraşacağıma, hazıra konar, 150 hp den başlardım
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  13. #13
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türkiye'deki imkanlarla, günlük kullanım olarak düşünülürse ABF 165-170 civarına rahatça ulaşıyor.
    Denedik, ulaştı
    İnanamadık, bi tane daha denedik, o da ulaştı
    Daha fazlası için kapak açmak lazım.. Çalışan düzeni bozmaya gerek duymadık..
    KR ve PLA için, eksantrik olmadan o güçler çıkmıyor.. Zaten biraz araştırma ile yurtdışında bu araçlara ABF eksantriği takıldığını bulabilirsiniz.
    Eksantrikten sonra ayar kısmı da sıkıntı olacak, nitekim beyinler farklı.. O beyni kim nasıl tune edebilir, ne kadar verimli olur inanın fikrim yok..
    MS vs.. Yazarken listede güzel gözüküyor ama, montaj ve sağlıklı çalışma süresi ne kadar uzun olur muamma... Ben o kadar uğraşacağıma, hazıra konar, 150 hp den başlardım
    yau valla konuyu acarken sirita sirita aciyordum su an sigara yaktim dertli dertli ekrana bakiyorum

    yanlis arabayi aldik anlasilan..
    sinirlerim bozuldu ya..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  14. #14
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    131 motorundan HGT motoru yapmak ne kadar kolaysa KR dende ABF yapmak o kadar kolay...
    KR ye ABF nin sistem elbette oturur, istersen civic si ın sistemi de oturtursun... istersen şahinin emmeyide takar tepesinde kabüratör dikersin ama imkan meselesi.

    Vakit ve nakit çok önemli... ABF, atmosferik 4 silindirlerde VW'nin sunduğu en iyi alternatiftir. Zaten sonrasıda hiç olmadı sportif motorları hep Turbo yaptı VAG... 2 aracı satın bi Golf3 GTi yada Cupra2 alın kafanız rahat olsun bence. Yoksa birini satıp diğerine yıksanız parayı gene birşeyler yarım kalır.

  15. #15
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm dur.. Madem elde araba var..
    Bu arabalardan anlayan birileri illa vardır oralarda..
    Arabayı önce bi benzinli ve sağlıklı hale çevirelim..
    Sonra bi takım eksantrik buluruz sana..
    Söndür sigarayı, portakal suyu koy.
    Senden kıymetli mi? Bence değildir
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  16. #16

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erdem bundan seneler önce bir KR motor mk2 vardı elimizde werner emme,kelebek, egzantrik, headers lsd şanzıman 180hp civarlarındaydı yapılırsa olur ama uğraşmaya değermi o senin bileceğin iş. senin yerinde olsam abf koyar egzantrik piston itb standalone yapar gazlarım
    RACE WERKS

  17. #17
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GTI 'ın fotosu var mı?
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  18. #18
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yau valla konuyu acarken sirita sirita aciyordum su an sigara yaktim dertli dertli ekrana bakiyorum

    yanlis arabayi aldik anlasilan..
    sinirlerim bozuldu ya..
    İcraat hızlı yapılan birşeydir. Forumda bakarsanız bazı arakadaşlar konuyu açar 1 hafta sonu kolilerin fotoları düşmeye başlar... Proje biter aracın videolarını fotolarını izleriz.

    Diğer konuda yazdık çizdik, ama sizde hiç hareket olmadı. Bu normal birşey çünkü her bünye kaldırmaz saunada kürkle oturmayı. Düşündüğünüz şey ucuz birşey değildi çünkü. Siz doğru olanı yaptınız elleşmediniz ama bu seferde 2. araçta tercih kafanızdakine göre kötü. K-jet i sökülmüş, tüplü mk2 GTi... kusura bakmayın samimi konuşmak gerekirse ben yanından geçmem.

  19. #19
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    131 motorundan HGT motoru yapmak ne kadar kolaysa KR dende ABF yapmak o kadar kolay...
    KR ye ABF nin sistem elbette oturur, istersen civic si ın sistemi de oturtursun... istersen şahinin emmeyide takar tepesinde kabüratör dikersin ama imkan meselesi.

    Vakit ve nakit çok önemli... ABF, atmosferik 4 silindirlerde VW'nin sunduğu en iyi alternatiftir. Zaten sonrasıda hiç olmadı sportif motorları hep Turbo yaptı VAG... 2 aracı satın bi Golf3 GTi yada Cupra2 alın kafanız rahat olsun bence. Yoksa birini satıp diğerine yıksanız parayı gene birşeyler yarım kalır.
    kardesim bu fikre hic sicak bakmayacaktir muhtemelen..
    baya ugrastik onun arabasina cunki, evladi gibi seviyor..


    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hmm dur.. Madem elde araba var..
    Bu arabalardan anlayan birileri illa vardır oralarda..
    Arabayı önce bi benzinli ve sağlıklı hale çevirelim..
    Sonra bi takım eksantrik buluruz sana..
    Söndür sigarayı, portakal suyu koy.
    Senden kıymetli mi? Bence değildir
    mpi yaptik diyelim, eksantrik de koyduk, ne verir bu araba?

    valla cok kotu oldum ya oyle boyle degil..
    satsammi ne yapsam
    If you have no LAG, you have no turbo..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •