User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: reguletor

  1. #1
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    reguletor

    Merhaba arkadaşlar, kafama takılan birşey var yarımcı olursanız sevinirim turbo işleminin bitmesine az kaldı sanırım mart başında tamamlanıcak bir aksilik olmaz ise fakat kafama takılan bir soru var chip veya piggy back v.s kullanmadan 4psi yada 5psi basınca sadce basınç reguletoru kullanırsam şimdilik benzin basıncına karıssam reguletor ile (bir ünite baglayana kadar) saglıklı olurmu azda olsa karışım zengin olurmu?arac dıstırbutorlu ordan avansını manuel olarak ayarlasam yeterli olurmu bir bilgim olmadıgı için yardımlarınızı bekliyorum
    Tesekkuler

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belki biraz etkisi olur ama çokta basınç açmamanı önerrim piggy back falan takmadan kırabilirsin belki 4 5psi göster ama fazlasını önermem

    belki bu basınçlar bile fazla gidebliir motorun karakterine bağlı birazda sonuçta afryi egtyi izleyip ayar yapmak elbette çok daha güvenli
    körler sağırlar

  3. #3
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekbaşına regülatörle çok zengin karışım yakalayabilceginizi sanmıyorum.
    Zengin olabilir ama bence artı olarak pompada düşünebilrsn.
    Ne kdar zengin olur bilemezsnz.Ayrıyetten cokta tehlikeli bi iş yapmış olursunuz karadüzen basıncı arttırıcaksınız.

    Ezbere afr durumunu bilmeden basınç arttırmak tehlikelidir bana göre.
    En azından bi wideband takılmalı geçicide olsa taktırıp bakmalısınız karışıma.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pompa ve regülatör kullanmalısın kesinlikle, bujilerine bakarsın kullanımdan sonra ... basınçta kesinlikle açma piggysiz, hem afr ve egt değerlerini bilmiceksin, araç zaten biraz saçmalıcak üstüne bide basınç basarsan istenmedik sonuçlar doğurabilir. ya da widebandle takmasan bile ayarın görüp bi piggy bağla.

  6. #6
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    afr ve egt sart biliyorum ama şimdilik onları tamamlamam artı bir ay daha yada birbucuk ay demk şimdilik bole binsem regulator basıncıyla oynasam nekadar saglıklı olur ? yardımlarınız ve ilgileriniz için teşekkürler

  7. #7
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence o 1 yada 1.5 ay aracını hiç sıkıştırmadan zorlamadan sakin sakin bin. Kötü sonuçlar çıkmsaın.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #8
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    regulator ile afr yi degiştiremezsin. enjektore fazla basınc gelmesi acılıs kapanıs yada sprey durumunu degiştirmez

  9. #9
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    afr ve egt sart biliyorum ama şimdilik onları tamamlamam artı bir ay daha yada birbucuk ay demk şimdilik bole binsem regulator basıncıyla oynasam nekadar saglıklı olur ? yardımlarınız ve ilgileriniz için teşekkürler
    Bunun saglıklı olacagı garantisini burda kimse veremez,
    cunku senin afr oranın bile belli degil.artı bunları söylerken aracın motorunun
    diger ekipmanların kondisyonunun cok iyi derecede oldugunu söyelrek konsuuyorum.
    baska bir problem varsa yasaycagı basınc sonucu sorunlara yol acabilir.

    illa basıcaksanda regülatörle, minimum basıncı basmaya calıs turboyla.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  10. #10
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    regulator ile afr yi degiştiremezsin. enjektore fazla basınc gelmesi acılıs kapanıs yada sprey durumunu degiştirmez

    regülatör ile fazla basınç ayarlanması açılış kapanış anında içeriye spreylenen yakıtın debisini arttırır buda afryi doğal olarak arttırır ama öle 14.5 olan afr yi 12 yapmaz taş çatlasa 14 yada 13.5 yapsın ama buda yakıt hortumlarının fazla basınca mağruz kalmasına sebep olucaktır extreme yüklenmiş evo subaru supra larda yakıt hortumları çelik örgülü tercih ediliyo

  11. #11
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektore 3 yerine 4bar basınc gelince nekdar işeyecigini belirliyosun..
    burda dogal doga olayalrı olmuyo, beyince belli olculer var enjektorun sureleri ile alakalı fazla basınc sadece geri donusumden gider.
    basın olan her yerde celik hortum kulanılılabilir.

    duzgun regulator gordunmu bilmiyorum ama hks, aem, vs alın wideband alıp cıkın deneyin bakalım nolucak.

    eger oyle olsaydı 5 bar regulator, walbro yada turevi in tank pompa, birde inline pompa ile işletim sistemi olmadan 10 afr olur.

    Eger arac cok elektronik ise sensorlerden dolayı fazla basın ile fakire bile dusebilir.

  12. #12
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkurler burdan anladıgım kadarıyla reguletor azda olsa iş yapar o zaman malzemelerı toparlayıp iş denemeye kaldı tabiki afr ve egt gostergelerı ile montaj yapmaya karar verdım daha saglılı olur diye dusundum en azından karısımı ve ısıyı gormus olurum boylece azda olsa ısıdan dolayı olusucak olan zararları gorup engelleye bılırım kırılma tarzında birde bir sorum daha olucak şimdi basınclı reguletorler dusuk devirde iken arabanın fabrıkasyan basıncında calısıyorlarmıs yani ortalama 0.5 bar sadce anı gaza yuklenmelerınde daha dogrusu dip gazda o zaman etkisini gosterıyormuş diye biliyorum eger yalnıs biliyorsam kusura bakmayın dogrusunuda ogrenmek isterım

  13. #13
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bn reg ve pompayla benzin basıncını arttırdım kısmen yaklasık .6 fln basıorm cok az tekliyo ama hala...randıman almak icn enjektor sart bnce de...ama beyin olmadan enj takıp bişeyleri eritmekten kokuorm...kac cc takmak lzm bi de bole 1 barın altında basınclar icn?

  14. #14
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektore 3 yerine 4bar basınc gelince nekdar işeyecigini belirliyosun..
    burda dogal doga olayalrı olmuyo, beyince belli olculer var enjektorun sureleri ile alakalı fazla basınc sadece geri donusumden gider.
    basın olan her yerde celik hortum kulanılılabilir.

    duzgun regulator gordunmu bilmiyorum ama hks, aem, vs alın wideband alıp cıkın deneyin bakalım nolucak.

    eger oyle olsaydı 5 bar regulator, walbro yada turevi in tank pompa, birde inline pompa ile işletim sistemi olmadan 10 afr olur.

    Eger arac cok elektronik ise sensorlerden dolayı fazla basın ile fakire bile dusebilir.

    driftwood dan ankaraya yolun düşerse regülatör ( ki hiç görmedin nasıl bişi bilmem ) wideband olan arabaya ayar yapalım beraber....... ozaman nie basıncı arttırıyosunuzki kalsın 0.5 barda ne gereği warki geri dönüşden dönücek nede olsa

    o küçücük enjektör deliğine 10 bar basınç yapsanda nekadar arttırırsın zaten demişim ben en fazla 0.5 oynar die

  15. #15
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum kaliteli parcalar al dogru duzgun adam akıllı bi iş yap cıkart bak buda ayar de. yaptıgın regulator ile ayarı kabul edip
    tebrik edicem

    regulator bukadar degiştiriyorsa, kendime ait 2 tane reg var, hks, euspec, biri japonlara digeri avrupalara cuk olur. ebay fiyatına veriyim, teşkür edersiniz.....

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben regulator taktım. sırf gaz tepkımesı yani anlık enjektore gelen basınc deıl, her devırde performans artısıda oldu..
    4 barda sbt tutuyorum.. 4.5 5 denedım deişmedi bişiy

  17. #17
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkurler yardımlar için

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •