User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: 99 GC8'e büyük turbo

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    99 GC8'e büyük turbo

    Merhaba,

    99 GC8'im var. EVC 4 ile SAFC neo var. Sorum:

    Arabama daha büyük turbo takmak istiyorum ama beyin almak için para harcamak istemiyorum. Hava yakıt ayarını EVC ve SAFC ile yapabileceğimiz bana önerebileceğiniz turbo var mı?
    Varsa kaç bar'da kaç HP alabilirim?

    NOT: Motorda wiseco piston, eagle kol, STi krank, STi Top Mounth intercooler, water spray, wideband, EGT mevcut.

    Tşk ettim.

  2. #2
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun ici yapili ama ecu almak istemiyosunuz , garip olmus hic saglikli olmaz evc ve safc ile . istediginiz guc araligi nedir ona gore turbo secenekleri sunulabilinir .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    99-00 lar avantaji enjektorleri 440 cc oncekiler 380 cc.

    eger ecu yapilmadan takilacaksa bence VF serisi tercih etmekte fayda var VF34,VF39,VF22. ucude gunluk kullanima uygun zevkli turbolar. gider bir olasilik da TD05 16G,bu tubonunda big 16G veya super 16G leri tercih edilebilir.

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motorun ici yapili ama ecu almak istemiyosunuz , garip olmus hic saglikli olmaz evc ve safc ile . istediginiz guc araligi nedir ona gore turbo secenekleri sunulabilinir .
    Şu an standart turbo 1.25 barda Savaş usta dynosunda 253 hp (Paşaoğlu ustam impoların dynoda tam gücünü veremediğini söylemişti ama, sanırım turbo tam basamıyor) 330 nm verdi. Gönül 300 hp istiyor en az. İstenilen güç aralığı 300-350 diyelim......

  5. #5
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ihi vf34 bak yada azcık manifoldlarla uğraşayım dersen gt28 rs bakabilirsin
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  6. #6
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vf39 da labilir ideal bence
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özgün, alırsam kuvvetle muhtemel EVC ve SAFC NEO ayarlarını yine sen yapacaksın . Ona göre.
    VF34 ile VF39 arasındaki farkları nerede bulabilirim? Birde VF35 var galiba.
    Düşük devirlerde standart turbodan daha yavaş olmasın, güç bandı yüksek devirlere çıkabilir ama 7200'de olan kesici devri aynı kalmalı ve en az 300 HP vermeli.
    Çok mu şey istedim acaba ?
    PS: VF39 2004 STi turbosu değil mi?

  8. #8
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    safc ve evc zxaten limitore etki etmez
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #9
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum sen bence bi sen valbro pompa ve benzın regulatörü al onlarda olsun stok enjektorlerın içinde...ideali vf34 yeter sana...ama madem bu kadar alt yapın sağLam git bi powerfc ecu al bişeye benzesın..

  10. #10
    |STI| - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    205
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vf 39 2.5 sti ların turbosu...

    vf 35 2.0 sti turbosu...

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vf39 2006-2007 usdm 2.5L sti turbosu
    vf43 2006-2007 edm 2.5L sti turbosu
    vf35 2001-2005 edm 2.0L sti turbosu

    vf34 ballbearing li guzel bir turbo, vf39 ve vf34 un ikisinde egzoz salyangoz ve palleri ayni olcude ikiside 425 cfm ufluyor ama intake portundan dolayi biraz karakterleri farkli 34 alt ve orta devir bandinda daha iyi 39 un ustleri ona nazaran daha iyi. 34 rulmanli oldugu icin daha saglam.

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    safc ve evc zxaten limitore etki etmez

    Onu biliyorum, ben sadece stok devir kesiciye göre gücü arttıracak bir turbo istediğimi kastetmiştim
    Yoksa 8000-8500 devir çevirmeye uygun turbo istemem

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vf39 2006-2007 usdm 2.5L sti turbosu
    vf43 2006-2007 edm 2.5L sti turbosu
    vf35 2001-2005 edm 2.0L sti turbosu

    vf34 ballbearing li guzel bir turbo, vf39 ve vf34 un ikisinde egzoz salyangoz ve palleri ayni olcude ikiside 425 cfm ufluyor ama intake portundan dolayi biraz karakterleri farkli 34 alt ve orta devir bandinda daha iyi 39 un ustleri ona nazaran daha iyi. 34 rulmanli oldugu icin daha saglam.
    Tşk ederim. Benim VF34 üzerine yoğunlaşmam daha iyi olacak sanırım.

  14. #14

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum sen bence bi sen valbro pompa ve benzın regulatörü al onlarda olsun stok enjektorlerın içinde...ideali vf34 yeter sana...ama madem bu kadar alt yapın sağLam git bi powerfc ecu al bişeye benzesın..
    Yazmayı unutmuşum, walbro pompa var zaten arabada.
    Benim derdim hem beyinler pahalı, hem de oluşacak yüksek torktan dolayı birde şanzıman işine girmek istemiyorum. Ondan dolayı almak istemiyorum beyin. Sadece turbo işimi görürse ne güzel.
    Stok enjektörler VF34 için yeterli olur mu? Yetmez ise kaçlık enjektör iyi olur?

  15. #15
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyide sen safc'de taksan artan torkun önüne gecemezsinki,
    2002'de standalone takan yok gibiydi imprezada ama gene kiriliyodu sanzimanlari..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •