User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: çok acil honda yağ basınç subabı hakkında

  1. #1
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation çok acil honda yağ basınç subabı hakkında

    selam millet motoru toplamada son aşamaya geldik ki bi parçamızı bulamıyoruz... belkide başından beri yoktu o da ayrı konu ama aradığım parça yağ basınç subabı.

    alt blok la üst kapağın birleştiği yerde pim gibi birşeymiş. üst kapak yağlamasında arada bi subab görevi varmış.

    nedir ne değildir ? kullanmasak sıkıntı çıkar mı yani hayati bi parçamıdır bilgisi olan, fikri olan var mı
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  2. #2
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pcv valvdenmi bahsediyosunuz..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #3
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    yok o değil sanırım... işaretledim resimde.. ekliyebildim sonunda
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  4. #4
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    15140-PR3-000 ORIFICE ASSY., OIL CONTROL parça kodu.



    Kırmızı ile işaretli yer.

    Failure is not an option.

  5. #5
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada h22a motor kodu prelude usdm 200 lüklerden
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  6. #6
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15140-PR3-000 ORIFICE ASSY., OIL CONTROL parça kodu.

    Kırmızı ile işaretli yer.


    aynen bilal o parça... serdar ben bu arada hırmızı hb vtecle uğraşıyorum haala takmazsak sıkıntı çıkarmı başımıza? hadi diyince bulucak gibi gözükmüyo çünkü
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  7. #7
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı h22ek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada h22a motor kodu prelude usdm 200 lüklerden
    H22 için bakayım. ama o blokta olmayabilir.
    Failure is not an option.

  8. #8
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı h22ek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen bilal o parça... serdar ben bu arada hırmızı hb vtecle uğraşıyorum haala takmazsak sıkıntı çıkarmı başımıza? hadi diyince bulucak gibi gözükmüyo çünkü
    tabikide problem çıkar kesinlikle bulmadan toplama motoru.
    Failure is not an option.

  9. #9
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    H22'de oil restrictor yok diye biliyorum ben. Yani baştan beri yoktur sizde de. Non v-tec h23 kapak falan takarsanız o zaman takılır o parça. Tabi yine katalogtan falan da bakın.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  10. #10
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    11261-P5P-000 SEPARATOR, OIL
    11262-P5P-000 PIN, OIL SEPARATOR
    11263-P5P-000 RUBBER, OIL SEPARATOR

    bu parça kodlarını araştır. ustanın söylemek istediği bunlar olabilir.



    14-15-16 numaralı parçalar.
    Failure is not an option.

  11. #11
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verdiğin parça numarasında crv için çıkıyo... bi siteden baktım h22a prelude için gözükmüyo o parça fena kafam karıştı :S

    H22a oil orifice in block or not? - Honda-Tech

    sayfasında yok diyo o parça için
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  12. #12
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    15140-P13-000 ORIFICE ASSY., OIL CONTROL

    silindir kapağının üstündeki valve te bu.
    Failure is not an option.

  13. #13
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı h22ek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    verdiğin parça numarasında crv için çıkıyo... bi siteden baktım h22a prelude için gözükmüyo o parça fena kafam karıştı :S

    H22a oil orifice in block or not? - Honda-Tech

    sayfasında yok diyo o parça için
    benim verdiğim ilk parça kodu B serisi için zaten. Resimlerde B serisine ait. nickine dikkat etmeden direkt B serisine yöneldim
    Failure is not an option.

  14. #14
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman yok olarak topluyorum ben içimde fırtınalar koparak
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  15. #15
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesinlikle yok.

    Hatta sana şunu söyleyim;

    H23 non v-tec'e v-tec kapak takılıp v-tec dönüşümü yapıldığında h23 bloğundaki oil orifice sökülür(h22, h23 blok aynı, sadece h23 blokta oil orifice var). O derece. H22 blok v-tec motorda oil orifice yok.

    H23 non v-tec'in v-tec dönüşümünde neler yapıldığı ile ilgili; how to: H23VTEC, H23 VTEC, H23/VTEC (search friendly) - Honda-Tech 2.posta bak.
    replace all the parts listed above, rmove the oilcontrol plug in the block, before putting the head on.
    Senin verdiğin linkte de zaten detaylıca açıklanmış.

    Daha da emin olamıyorsan h22 v-tec olarak bu parça kodunu arattır, bulamayınca emin bir şekilde kapağı takarsın.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  16. #16
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    direk topla sorun olmaz zaten zaten kapak dengeleyecektir h22de
    ECUTECH İstanbul

  17. #17
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi saolun valla içimi rahatlattınız topladım gitti o zaman
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  18. #18
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle yok.

    Hatta sana şunu söyleyim;

    H23 non v-tec'e v-tec kapak takılıp v-tec dönüşümü yapıldığında h23 bloğundaki oil orifice sökülür(h22, h23 blok aynı, sadece h23 blokta oil orifice var). O derece. H22 blok v-tec motorda oil orifice yok.

    H23 non v-tec'in v-tec dönüşümünde neler yapıldığı ile ilgili; how to: H23VTEC, H23 VTEC, H23/VTEC (search friendly) - Honda-Tech 2.posta bak.


    Senin verdiğin linkte de zaten detaylıca açıklanmış.

    Daha da emin olamıyorsan h22 v-tec olarak bu parça kodunu arattır, bulamayınca emin bir şekilde kapağı takarsın.
    bu kadar yazıdan sonra zaten emin olmassam allah beni bildiği gibi yapsın teşekkürler
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •