User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: d serisi motorda kapak durumları.

  1. #1
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    d serisi motorda kapak durumları.

    Merhaba arkadaşlar,

    Öncelikle şu ilk paragrafı o.b.k hocam için yazmak istiyorum, Arac Honda Civic 1.6 ep2 Esprimi umarım anlayışla karşılar kendisi

    Neyse gelelim soruma, daha dogrusu "sorun" dan öte aslında kafamdaki bir projeye..

    D Series Mini Bilgiler isimli konuyu okumuştum, Yazan arkadaşın ellerine ve emeğine sağlık,

    Asıl mevzu ; d16v1 motorlarda, acaba bazı araçlarda oldugu gibi, strokedur kapaktır v.s. değiştirilebiliyormu? Yani tek egzantrik olan kapağı atıp yerine çift egzantrik bir kapak uygulanabiliyormu? yada aynı şekilde güç elde edebileceğimiz-performansa yönelik işlemleri hallice gerçekleştirebileceğimiz bir değişim, bu tarz biraz "ağır kaçacak" bir uygulama yönünde ilerleyerek mümkünmüdür?

    Motor kodları, parça kodları, pek aşina olduğum şeyler değil, yabancı kaynakları kurcalayayim dedim, işin içinden çıkamadım..

    Kafamdaki durumu daha önce uygulayan, yada direk sonuç alan, alamayan, bu konu hakkında yapımı, yıkımıyla ilgili bilgi sahibi arkadaşlardan yardım istiyorum.

    Çok teşekkür ederim şimdiden
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  2. #2
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kapak zor işte beyın ve atesleme emme kelebek headers egzoz fılıtre ıle ıyı sonuc alalnalr var
    denon abim baya bı ugrastı onunla hakkını verecektır
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  3. #3
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denon yada bladerk e ulas soruna kesin cevaplari alabilirsin

  4. #4
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak zor işte beyın ve atesleme emme kelebek headers egzoz fılıtre ıle ıyı sonuc alalnalr var
    denon abim baya bı ugrastı onunla hakkını verecektır
    bu beyin emme egzost filtre çeşitlemesi güzel uygulamaymış evet, denon ve despenin daha önceki yazılarında konularında okudum bolca.. fakat atmosferik olarak motorun yapısını biraz daha değiştirecek olsak.. sallıyorum emmeyi egzostu değiştirerekten yine, ki zaten kapak değişebiliyorsa bunlar bir şekilde değişecek.. açıkcası biraz daha ilerisi açık bir konfigürasyon istiyorum
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  5. #5
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ben yaptım kapak uyumlu olmuyo galıba bızım kıler gıbı al tak olmuyo su sekılde olabılır zaten vtec sın guzel bı pıston kol beyın subab yay sapka egzantırık seklınde cok cılgın olabılır port polısh ıle daha dehset sanzıman manuelse uyumlu oaln dıslıler ıle harıka bı setup yaratabılırsın ama bı 1.4 is parası harcarsın galıba en guzelı bu durumda b16 yada b18 yada daha malıyetlı ıstıyosan dırek typer yap
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  6. #6
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben yaptım kapak uyumlu olmuyo galıba bızım kıler gıbı al tak olmuyo su sekılde olabılır zaten vtec sın guzel bı pıston kol beyın subab yay sapka egzantırık seklınde cok cılgın olabılır port polısh ıle daha dehset sanzıman manuelse uyumlu oaln dıslıler ıle harıka bı setup yaratabılırsın ama bı 1.4 is parası harcarsın galıba en guzelı bu durumda b16 yada b18 yada daha malıyetlı ıstıyosan dırek typer yap
    direk type-r yapana kadar sanırım typer almak daha mantıklı, amacım öyle hayvani gücler değil aslında, en az parca değişimiyle en fazla alabileceğimin peşindeyim diyeyim
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  7. #7
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    o zaman mantıklı olanları yavas yavas topla beyın ılk basta sonra emme kelebek headers ara boru onlarla zevkını al zonra ac kapagı guzel bı pıston sıkıstırmana gore sonra baktın yınemı olmuyo guzel bı sanzıman oyunu yınemı olmuyo egzantırık yay sapkaa subab port polısh
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  8. #8
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim tavsiyem araç orjınalse hergun calıstırıp istediğin yere sıkıntısız sorunsuz gidip eve dönebiliyosan hiç kurcalama arabayı bırak orjınal kalsın...

  9. #9
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman mantıklı olanları yavas yavas topla beyın ılk basta sonra emme kelebek headers ara boru onlarla zevkını al zonra ac kapagı guzel bı pıston sıkıstırmana gore sonra baktın yınemı olmuyo guzel bı sanzıman oyunu yınemı olmuyo egzantırık yay sapkaa subab port polısh
    şanzımanla oynamak açıkcası pek işime yaramaz.. rolling yapayım iki boy geceyim, 5. vites uzasın kısalsından öte, atıyorum istanbuldan cıktım tatile gidiyorum balıkesire altınoluğa, o bursadan sonraki düzlük otobanımsı yer boş, canımda sıkılmış oluyor, şöyle gaza basmaya bastığımda beni biraz heyecanlandırması gerekiyor süratlenmenin.. anlatabiliyorumdur umarım, keyif yapmak için biraz güç elde etmek istiyorum. aşırı beslemeden uzak durarak, böyle sağlam tabanlı işlerle biraz güc almak istiyorum.
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  10. #10
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mikrop_Ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim tavsiyem araç orjınalse hergun calıstırıp istediğin yere sıkıntısız sorunsuz gidip eve dönebiliyosan hiç kurcalama arabayı bırak orjınal kalsın...
    Aracım orjinal, sadece bir egzost yaptım katalizörü söküp o kadar.. onun dışında filtre sistemi bile orjinal. He madem yetmeyecekti niye aldın diyeceksiniz hak veririm sıkıntı yok Kasa cok hoşuma giden bir kasa.. Type-r içinde bütçe yetersizinde yetersiziydi ilk hondam birde bu benim, birşeyleri böyle kurcalayarak yapmak yada yaptırmakta zevkli bir iş bence.. yani burada olmamızın büyük ortak noktalarından birisinin bu oldugunu düşünüyorum en azından
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  11. #11
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel arkadaşlar
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  12. #12
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak zaten sohc vtec bir kapak ve en güzeli coil ateşlemeli, dohc kapak olmaz, hacim olarak erkut yine oem honda internalleriyle 1804 cc ye kadar çıkacağını söylemişti, en basit d17 krankla hacim artar. Emme ve ve egzoz portları büyütülünce vede sıkıştırma arttırılınca o motordan çok güzel güçler çıkar, ve üzerindeki şanzıman zaten oranları çok güzel olan bir şanzıman.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •