User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Kronik Hastalik Travers Kapamasi!

  1. #1
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kronik Hastalik Travers Kapamasi!

    Herkeze iyi gunler, merak ettigim bi husus var, eski model amerikanlarda ve gm yapimi bi kisim opel'lerde (benim araba dahil) kullanilan on takim sistemi olan "basit salincakli sistem" diye adlandirilmis olan komple on takim ve motorun bagli oldugu travers sadece 4 civatayla sasiye tutturulur ve bu araclarda camurluk tepelerinde kule baslari yoktur. Yani kule gergisi bi hayal bu travers'e sahip on takim sistemine sahip araclarin "TRAVERS KAPAMASI" diye adlandirilan bi sikintisi oluyor, (travers'in bukulmesi yani) sizce bu sistemde bunu engellemek icin ne yapilabilir, veya ne yapildigini biliyorsunuz, 77 model traversimi bu sene duzelttirdim boyanmasi falan fismani ile 3 gunume mal oldu ve yaklasik 650 lira gibi bi masrafa mal oldu! Bir daha basima gelmemesi icin fikir alicam sadece. Cok uzun oldu ama kusura bakmayin artik
    bbm pin :2B244451

  2. #2
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok mudur bisey bilen yahu?
    bbm pin :2B244451

  3. #3
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok büyük bi yük mü biniyo traverse eski düzen olduğu için ve hangi durumlarda eğilme bükülme oluyo belki mantık yürütülebilir...
    SM PERFORMANCE

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim golf 1 ler alt traverse sahip değildir mesela bağımsız McPherson sistem kullanılmış. bu tarz esnemelerin önüne geçmek için alt gergi barı takılıyor araya bende o şekilde gergi barı taktım virajlarda bariz fark var ön taraf çok daha stabil tutunuyor. sizin aracında mutlaka benzer barları vardır esnemelere karşı biraz araştırın derim
    RACE WERKS

  5. #5
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.840
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Taunuslarda da mı vardı aynı problem?
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  6. #6
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla onno ustaya kadar arastirdim oda bildigim seyleri soyledi, yabanci sitelerde illaki vardir gelistirmeye dayali bilgi lakin bende yabanci dil yok travers kapamasi uzun vadede olan bi sorun, kaputu kaldirdiginda camurluk iclerinde kule baslari yoksa arabanin muhtemelen kapama yapabilir on takimin yuku sadece traverse bindigi icin yapiyo bu sorunu, duzeltmesi maliyeti cok agir, fakat virajlarda stabil olma yada olmama gibi bi sikintisi olmayan bi sistem yani bi kule gergisi tarzi biseye ihtiyacim yok eger on takim kusursuzsa sirf virajdan olusan bi yolda gitmeyi duz yola tercih ederim o derece kusursuz ve stabildir. Lakin yaptik duzelttik ama 3 gun ve dedigim gibi 600 liranin ustunde bi maliyete geldi simdi tekrar olur diye korkuyorum ondan dolayi bilgi almak istedim.
    bbm pin :2B244451

  7. #7
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yokmudur yahu alaman sitelerinden bakipta bi bilgi verecek arkadas, kardes, abi, amca, admin falan filan ne demisler "1 lisan 1 insan 2 lisan 2 insan" sirf kocaoglan yuzunden almanca ogrenmek istiyorum he
    bbm pin :2B244451

  8. #8
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fotoğrafını koyarmısın ona göre yorum yapalım
    körler sağırlar

  9. #9
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla baya bi ugrastim ama teldeki resmi atmayi basardim sanirim travers bu onden gorunumu ust salincaklarin bagli oldugu noktadan ice dogru kapama yapar bu namussuzlar

    bbm pin :2B244451

  10. #10
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlamayanlar icin bi bilgi, ust salincaklar traversin icine bakan amortisor tepelerinin oldugu somunlara baglaniyor, ve kapama denen hastalik, amortisor kafalarinin oldugu yani ust salincaklarin baglandigi kisimin dibinden ice dogru 2 3 cm bukuluyor, aklima yay icine amortisor koymayip ust salincagin disina amortisor baglantisi ayarlayip camurluk icinede amortisor kulesi yapmayi onada kule gergisi koymayi bile getirdim lakin saglikli olmicagini dusundugum icin vazgectim! Biraz uzun oldu ama travers bu arabada en cok kafaya taktigim durumdur, amerikancilar aslinda bu olaylara asina olmalilar, vardir bi yoluda hic bi yerden bilgi yada akil alamiyorum
    bbm pin :2B244451

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •