User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: pejo 106 gtı yaglı kadeh

  1. #1
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    pejo 106 gtı yaglı kadeh

    pejo 106 gtı yaglı kadehler kuru kadeh sistemine döndürmek için gerekli parçalar nelerdir? bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  2. #2
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hidrolik iticileriniz yerine Mekanik İtici Kullanmanız gereklidir.
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  3. #3
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pejo 106 gtı yaglı kadehler kuru kadeh sistemine döndürmek için gerekli parçalar nelerdir? bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim
    Kendin CNC de kadeh imalatı mı planlıyorsun?
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

  4. #4
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı abarth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendin cnc de kadeh imalatı mı planlıyorsun?
    yok planlamıyorum zaten yaptım da yanlışlık yapmamak adına soruyorum

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  5. #5
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yağlı kadeh kuru kadeh ne ?

  6. #6
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yağlı kadeh kuru kadeh ne ?
    yaglı kadeh subap ayarını kendı yapar , kuru şimde sübap ayarı sentil çakısıyla manuel ıstenen ölçüde yapılır , derecelı egzantrık takıldıgında lıft degerlerıne gore manuel ayar yapılması daha verımlı oldugundan dolayı kuru şimli sisteme geçilmesi daha iyi

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  7. #7
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok planlamıyorum zaten yaptım da yanlışlık yapmamak adına soruyorum
    Çok güzel umarım başarılı olursun cidden ucuz maliyetli bir parça değil gerekli sertliği ayarladıktan sonra sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum ben.
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

  8. #8
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resim de ekleyebilirseniz çok sevinirim bu tarz parçaların tr sınırları içinde üretilebiliyo olması çok sevindirici

  9. #9
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaglı kadeh subap ayarını kendı yapar , kuru şimde sübap ayarı sentil çakısıyla manuel ıstenen ölçüde yapılır , derecelı egzantrık takıldıgında lıft degerlerıne gore manuel ayar yapılması daha verımlı oldugundan dolayı kuru şimli sisteme geçilmesi daha iyi
    kadeh ne ya

    hidrolik itici ve mekanik itici asıl adı, hydraulic follower veya mechanic işte neyse konuya gelicek olursak 106 ların hidrolik itcilerinin içine parça kaynatıp mekanik iticiye çeviriyorlardı ama belirli zaman sonra kırılma olabiliyordu,

    foto varsa merak ettim güzel olmuştur cnc de billet olarak

  10. #10
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kadeh ne ya

    hidrolik itici ve mekanik itici asıl adı, hydraulic follower veya mechanic işte neyse konuya gelicek olursak 106 ların hidrolik itcilerinin içine parça kaynatıp mekanik iticiye çeviriyorlardı ama belirli zaman sonra kırılma olabiliyordu,

    foto varsa merak ettim güzel olmuştur cnc de billet olarak
    Piyasada kadeh deniyo iste onlara resimleri eklerim

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  11. #11
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tebrik ederim. gerekli ölçümler yapılırsa eğer shim kullanmadan yahut ayarlı itici mekanizmasına girmeden direk cnc de yapılır çok ta güzel olur.

    şu var.yüksek lift değerlerindenmidir bilmiyorum ama oem hidrolik iticilerde bizim kullandığımız yüksek derece egzatrikleri uygulayınca iticinin üst kısmını kırıyormuş.aman dikkat bu hususa ki deneme usulü yapıyorsunuz bunu.

  12. #12
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu hakkında çok bilgim yok ama bence asıl sorun sertleştirme. işi çok iyi bilen bir ısıl işlemci ve sertlik değerlerini bilmeniz gerekiyor sanırsam.

  13. #13
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı F4R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu hakkında çok bilgim yok ama bence asıl sorun sertleştirme. işi çok iyi bilen bir ısıl işlemci ve sertlik değerlerini bilmeniz gerekiyor sanırsam.
    Isil islem ve malzeme konusunda sikinti yok en iyi sekilde olcum yaptim ve ona gore imal ettim. Isi sansa birakmamak adina

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  14. #14
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayar kısmıni nasıl yaptınız hondalar gibi vidalı bi sistemmi yoksa şimlimi yaptınız

  15. #15
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayar kısmıni nasıl yaptınız hondalar gibi vidalı bi sistemmi yoksa şimlimi yaptınız
    keşke hondalardaki gibi rocker arm olsaydıda şunlarda uğraşmasaydık kanka.

    tam ölçü alınıp aslında direk ayara gerek kalmadan belli subap boşluğuyla üretim yapılırsa tadından yenmez.

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.
    Normal supaplarda işli değil mi zaten? ayar işinden nasıl kurtulunur bu durumda?

  18. #18
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayar kısmıni nasıl yaptınız hondalar gibi vidalı bi sistemmi yoksa şimlimi yaptınız
    ayar için sübapların sap kısmına geçecek şapkalar yaptım 5mm kalınlıgında 2mm si sapı merkezliyor 3mm sıde ayar için kullanılıyor (taşlanarak ayar yapılması için) kadehlerde bu parcalara basıyor

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  19. #19
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.
    valla bende herşeyi resimleme merakı olmadıgından resım cekmedım ama ıkı takım yaptım bır takımı kapaga takıldı dıger takım boşta duruyor onları resımlerım akşama inşallah

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •