User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: En güvenli elektrikli otomobil

  1. #1
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    En güvenli elektrikli otomobil

    BORKED



    En güvenli elektrikli otomobil Volvo V60 Plug-in


    Volvo V60 Plug-in Hybrid Euro NCAP’te bir elektrikli otomobil için şimdiye kadar verilen en yüksek güvenlik puanını aldı

    Volvo Car Group'un, bir elektrikli aracın diğer herhangi bir yeni Volvo otomobil kadar güvenli olması gerektiği yönünde bir felsefesi var. Son Euro NCAP sonuçları da bu felsefeyi vurgular nitelikte. Yeni Volvo V60 Plug-in Hybrid, bir plug-in hybrid için verilen şimdiye kadarki en yüksek puanı elde etti. 64 km/s hızla önden çarpışmayı da içeren yeni testte kazanılan beş yıldız, V60 Plug-in Hybrid'in standart V60 ile aynı güvenlik seviyesine sahip olduğunu gösteriyor.

    Volvo Car Corporation'ın Güvenlik Stratejisi ve İhtiyaçlarından Sorumlu Kıdemli Müdürü Jan Ivarsson, "Biz tüm ürünlerimiz için aynı yüksek standartları uyguluyoruz. Euro NCAP skoru, marifetli V60 Plug-in Hybrid'in standart otomobille aynı üstün güvenlik seviyesine sahip olduğunun ispatı" diyor.

    Avrupa çarpışma güvenliği enstitüsü Euro NCAP, test edilen her otomobil modeli için genel bir değerlendirme sunuyor. Ayrı testler, genel bir değerlendirme elde etmek için kullanılan dört alt kategoride yürütülüyor. Testler ve sonuçlarıyla ilgili detaylı bilgiye erişmek için: Volvo V60 Plug-In Hybrid | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating






    BENZERSİZ GÜVENLİK YAKLAŞIMI


    Pil takımının entegrasyonu ve pillerin yarattığı ilave ağırlık, V60 Plug-in Hybrid'in geliştirilmesi esnasında benzersiz bir güvenlik yaklaşımı gerektirdi. Yüksek bir güvenlik seviyesi sağlamaya yardımcı olacak kontrollü bir deformasyona imkân tanımak için ana yapı değiştirilip, güçlendirildi. V60 Plug-in Hybrid'in içindeki pil takımı kapsül halinde bagaj zemininin altına yerleştirildi.

    Jan Ivarsson; "Plug-in Hybrid, geliştirme aşamasında, tıpkı diğer tüm yeni otomobillerimiz gibi kapsamlı bir test programına maruz kaldı," diyor. "Bu program, önden çarpma ve pil teknolojisinin de katı güvenlik gereksinimlerimizi karşıladığını doğrulamak için yandan ve arkadan çarpma gibi farklı yük durumlarını kapsayan tam ölçekli çarpışma testlerini içeriyor. V60 Plug-in Hybrid, aynı zamanda Şehirde Güvenlik, Tam Otomatik Frenli Çarpışma Uyarı Sistemi ve Yaya Algılama Sistemi gibi tüm eşsiz Volvo aktif güvenlik fonksiyonlarını da sunuyor.

    ÖNCEDEN TÜKENDİ

    Yeni V60 Plug-in Hybrid'in üretimi artıyor ve ilk 1000 'Pure Limited' otomobil henüz Volvo yetkili satıcılarına bile varmadan satılmış durumda. 2013 model yılı için üretilen bu ilk otomobillerden sonra, Plug-in Hybrid'in üretimi 2014 model yılı için 4000-6000 otomobile yükselecek ve gelecek yılın üretim bantları hâlihazırda doluyor.

    Volvo V60 Plug-in Hybrid, Volvo Car Group ve İsveçli elektrik tedarikçisi Vattenfall arasındaki yakın işbirliğinin sentezi. İki şirket, geliştirme projesini ortaklaşa finanse ediyor.





    ÜÇ OTOMOBİL BİR ARADA

    V60 Plug-in Hybrid sürücülerinin, otomobilin üç farklı sürüş modunu kullanırken sürüşlerinden hiçbir taviz vermeleri gerekmiyor: Pure, Hybrid ve Power. Hybrid modunda (NEDC sürüş döngüsü) yakıt tüketimi sadece 1.8 lt/100 km (48 g/km CO2).

    Ayrıca sürücü, sıfır egzoz emisyonuyla, elektrik enerjisini kullanarak 50 kilometreye kadar ulaşan bir menzile sahip olabiliyor. İstenildiği takdirde 215+70 beygir gücü, 440+200 Nm tork ve 0-100 km/s'ye 6.1 saniyede hızlanma sağlayan bir performans otomobili yaratmak için dizel motorla elektrikli motorun ortak kapasitesini açığa çıkarabiliyor.

    ensonhaber
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  2. #2
    b.ustaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özellikle s60, s80 ve xc90 çok çok güvenli modelleri. mercedes c, bmw 3 serisinden bile daha yüksek puan alıyolar ki videolarda da bariz belli. c sınıfının %25 çarpışma testinde içi baya bi dağılıyorken s60ta hiç bir şey yok. nasıl oluyorda mercedes gibi bi firma güvenlik konusunda volvodan geride kalıyor anlamış değilim...

  3. #3
    CinAli_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    06/53/81
    Mesaj
    971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şahsen güvenlik denilince cidden volvo diyorum. zamanında arkadaşın arabasıyla kaza yaptık ben yolcu tarafındaydım ve hasar benim tarafımdan olmuştu başka bir araç olsaydı heralde sağ çıkmazdım içinden o arabanın. Allah korudu.
    feel is everything

  4. #4
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    volvo saab candır. Adam isvecin eteklerinde nutella üretir gibi araba üretiyorlar.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  5. #5
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    4.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başka firma Ncap çarpışma testi yaparken bu amcalar direkt uçurumdan atıyor arabayı sağlamlık testinde Tank gibi oluyor araçlar resmen .

  6. #6
    b.ustaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Nightfish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başka firma Ncap çarpışma testi yaparken bu amcalar direkt uçurumdan atıyor arabayı sağlamlık testinde Tank gibi oluyor araçlar resmen .
    zaten ncapten daha donanımlı kaza test labaratuvarları, alanları filan var bi tane de s80 taş duvara vurup yetkili servis standartlarında tamir edip tekrar aynı noktadan vuruyorlar. amaç, tamir edildikten sonra da aynı güvenliği sağlayabiliyor mu ? ben böyle bir testi daha önce hiç bir markada ne gördüm ne duydum

  7. #7
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Trafik ve çevre sağlığı ilk prensipleri sanırım, otomobilde güvenlik diyince akla gelen ilk marka
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  8. #8
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her araç yüksek hızda öldürür... Volvo mercedes vs hikaye















    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  9. #9
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.992
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaliteyi belirleyen kavram, aynı durumlarda fark yaratan demek değil mi ki.

    tüm araçlar 100 le giderken aynı duvara çarpınca en az hasar alan en güvenilirdir.

  10. #10
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu fotolar özetlemiş. Gerçek hayat labaratuar ortamı değildir. Hiç beklemediğimiz yerlerde beklenmedik noktalara alınan darbeler nekada güvenli de olsa hikaye oluyor. Beton bloklara sinek gibi yaşınca yada çelik bariyerler arabanın onunden girip arkasından çıktığında yapacak bişey kalmıyor. Hız oldumu güvenlikte biyere kadar. Fakat dış ortam testini en çok yapan yine volvo, uçurumdan atıyolar ,taşlara vuruyolara,koca koca tırlarla kafa kafaya çarpıştırıyorlar. Bu testleri bmw mercedes audi niye yapmıyor ?

  11. #11
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    volvonun amacı kayıpları en aza indirmek, çalışmalar hep bu yönde, yüksek hızda en önemli faktör şans

    kaderde varsa ölmek neye yarar üzülmek
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  12. #12
    emrah-ışık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    TÜRKİYE İSTANBUL
    Mesaj
    177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazen teknoliye çok güveniyoruz sorun araçlarda deil bizdeeeeeee
    PERFORMANCE GARAGE
    12.1:1 Cr Ek4 Civic V-TEC VTİ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •