oyuk pistonda supaplar için gayet yer var, bence önce kapağı kapatıp supapların değip değmediğini kontrol edin![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
Subaplar değmiyordeğse bile timing yada conta ile halletmeyi düşünüyoruz önemli olan sıkıştırmamız 11 lere ulaşırmıki
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
beyin jimnastiği yapalım biraz yokmu tahmin yorum
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
Tahminle olmaz sıvı ile ölçmek lazım demedim mi? =)
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Duz piston ile cukur pistonun arasindaki hacim farkini bul. Varsa iki motorun subablari arasindaki hacim farkinida bul.
Sonra iki motorunda:
1- sikistirma oranlari
2- toplam hacmi
3- piston sayilari
4- conta kalinliklari
5- fakli conta kullanacaksan o contanin kalinligi
bu bilgileri yaz, istedigin hesabi nasil yapacagini anlatayim.
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
piston'un en altta olduğu zamandaki içinde olan hacim ve en yukarıda olduğu hacim'e bölerek oranı bulabilirsin
akşama uğrayabilirsem bakarız bi şırınga ayarlayın yeter![]()
Sen gel msn'den tarif edicem ben sana. Conta bu sıkıştırma hesabında en kolay parametre. Çünkü silindirik şeklinde ve yüksekliğini sıkıştırırak kumpas ile yada üretici sayfasından bularak en sorunsuz parametre. Farklı 2 kapak ve 2 farklı piston söz konusu. Sen gel msn den ben tarif edicem sana.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
resimdeki blok 205 bloğu vede pistonları değil
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)