User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: a8 4.2 v8 hakkinda

  1. #1
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    a8 4.2 v8 hakkinda

    Cumleten hayirli sabahlar diliyorum.

    Su anlik bu segmentte bi arac dusunuyoruz.daha cok is amacli olucak.ayda yapacagi en baba 1000 kmbu yuzden tuketimi cok buyuk problem degil buna ek olarak ayni kasa 3.0 tdi lar iki kati fiyattan basliyor.bu konu daha once aratildimi diye baktim ama herhangi bir sorguda bulamadim benim gozumden kactiysa kusra bakmayin.sormak istedigimi az cok anlamissinizdir zaten yedek parca,keonik problem 2.el de gideri , alirken bilhassa nelere dikkat etmek gerekir vs.. daha once ayni aracin 2009 3.0 tdi ni tecrube etmistik ama komple farkli bir motor oldugundan bizi cok uzucek cinsten bir aracmidir bilemiyorum bilgisi olanlar paylasirsa memnun olurum

    Duzeltme: araclar 2004-2005 model araliginda 2009 kasayla bir fark yok makyaj acisindan motorda ne fark var bilemiyorum

  2. #2
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilen eden yokmudur yaf

  3. #3
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim tek bileceğim şey o arabanın km de 1 liradan az yakmayacağı
    Gerisinide AUDİ sonuçta siz bilirsiniz artık

  4. #4
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim tek bileceğim şey o arabanın km de 1 liradan az yakmayacağı
    Gerisinide AUDİ sonuçta siz bilirsiniz artık
    Hafız onu biliyorum 4.2 v8 motor alıyorsan ona eyvallah ediceksinki sıkıntı değil dediğim gibi 1000 km den fazla yapmayacak ayda.Ama benim için önemli olan yedekparça kronik sıkıntı vs.. yani konu başında sorduğum şeyler önemli

  5. #5
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öyle bi aracın motorsal anlamda sorun çıkaracağını hiç mi hiç zannetmiyorum hocam ki onu geçtim tüm heryer de sanayi var servis i geçtim sizi üzecek anormal rakamlar çıkmaz adım gibi eminim sadece parça tedarik süreci uzun olabilir ama motorsal olarak exchangable bi motor var ise mesela audi nin sık kullanılan 3.0 benzin li motoru ile %50-%60 uyum gösteriyor vs ise onu da yaşamazsınız umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.

  6. #6
    KoramiraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben yeni kasasını kullanmıştım yaklaşık 25 bin km kadar makam aracıydı 3.0tdi quattro bakım maliyetı fazlaydı ama onun harıcınde cok fazla yada aman aman bir problem görmedim bir deposu ile ortalama 650 700 km yapıyordu duruma görede değişiklik göstere biliyor bazı kasalar içinde suspansiyon ve merkezi elektrik problemleri olduğu söylemişlerdi serviste konuştuğum bir arkadaş tarafından

  7. #7
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KoramiraL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben yeni kasasını kullanmıştım yaklaşık 25 bin km kadar makam aracıydı 3.0tdi quattro bakım maliyetı fazlaydı ama onun harıcınde cok fazla yada aman aman bir problem görmedim bir deposu ile ortalama 650 700 km yapıyordu duruma görede değişiklik göstere biliyor bazı kasalar içinde suspansiyon ve merkezi elektrik problemleri olduğu söylemişlerdi serviste konuştuğum bir arkadaş tarafından
    Anladım bizimde 3.0tdi vardi iste.Km de 1 depoda 50 kuruş yakıyordu Servis bakım maliyetlerinin tutarını az çok tahmin ediyorum.

  8. #8
    KoramiraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yav araca bakıyorsun iyi hoş güzel tutumlu diyorsun 8 ileri olmasının faydasını görüyorsun servise gidiyorsun düşünüyon sonra bu araça bu maliyet diye katlanmak zorunda kalıyon

  9. #9
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phoenixs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle bi aracın motorsal anlamda sorun çıkaracağını hiç mi hiç zannetmiyorum hocam ki onu geçtim tüm heryer de sanayi var servis i geçtim sizi üzecek anormal rakamlar çıkmaz adım gibi eminim sadece parça tedarik süreci uzun olabilir ama motorsal olarak exchangable bi motor var ise mesela audi nin sık kullanılan 3.0 benzin li motoru ile %50-%60 uyum gösteriyor vs ise onu da yaşamazsınız umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.
    3.0 tdi olsa yedek parça sıkıntısı 4.2 ye göre az olucaktır.Çünkü Türkiyeye getirilen adet çok yüksek.Servisden illaki bulunur 1-2 ay beklersin ama hem böyle bir uzun bekleme süresi üstüne servisden parça alma problemi.Motor exchange olayını bizde düşündük 4.2 yi 3.0 tdi uydurulabilirmi hane bi pert olan araçtan vesaire diye.Ama öyle bir yama yapılsa bile dikiş tutmaz gibime geliyor

  10. #10
    KoramiraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.0 tdi olsa yedek parça sıkıntısı 4.2 ye göre az olucaktır.Çünkü Türkiyeye getirilen adet çok yüksek.Servisden illaki bulunur 1-2 ay beklersin ama hem böyle bir uzun bekleme süresi üstüne servisden parça alma problemi.Motor exchange olayını bizde düşündük 4.2 yi 3.0 tdi uydurulabilirmi hane bi pert olan araçtan vesaire diye.Ama öyle bir yama yapılsa bile dikiş tutmaz gibime geliyor
    ağırlık dengesizliği olur gibime geldi bir an 3.0 la 4.2 arasında fark var diye biliyorum yani senin tabirindle dikiş tutumaz...

  11. #11
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2004 ve 2008 sonrasi buyuk farklar var. 2011 sonrasi bambaska zaten.
    Motor cok yakiyor,alt devirler olu. Ust kapak contasi sorun. 2006 ve ustu bakin,motor update oldu.
    Makyajla kotukler-klima ve bir cok parca elden gecti...
    Motor icin elektronik parcalari bulursun sorunsuz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •