User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: k-jetronic ( tofaş )

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question k-jetronic ( tofaş )

    Forumlarda dolaşırken bi tofaşta gördüm ;

    BORKED

    Bu sistemin şu sıralar güncel olarak yapılan ( tofaş için soruyorum ) mpi manifolt sisteminden farkı , artısı , eksisi nedir acaba ? Tabiki fiyat sorunsalıda var, şu an standart bir yazılım ve motorla mpi manifolt 2000 2500 tl arasını bulabiliyor.

    Bu sistem hakkında bilgisi ve karşılaştırması olan varmı ?
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  2. #2
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kafanda saç kalmaz yakıttan aradaki fiyat farkı 2 ayda kapanır ayar tutmaz sürekli ilgi ister zordur k-jet artık ustasıda yok denilecek kadar ay kaliteli bir ecu en iyisi hemde yakıttan tasarruf yok eger yakıt sorun değil dersende weber yada muadili karbüretör derim ben
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  3. #3
    131mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    2.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunda yazılıma falan gerek yok bildiğim kadarıyla... Yapan da Bursa'dan bi abimiz gayet sıkı yürüyen bir araçtı fakat tek başına bi etkisi olmuyor. Dereceli ve ayarlı kasnak falanda istiyor sistem... Performans olarak MPI performansından iyi diyebilirim
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itin köpeğin maskarası değil, Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin bekçisi, askeriyim.

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 131mirafiori Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunda yazılıma falan gerek yok bildiğim kadarıyla... Yapan da Bursa'dan bi abimiz gayet sıkı yürüyen bir araçtı fakat tek başına bi etkisi olmuyor. Dereceli ve ayarlı kasnak falanda istiyor sistem... Performans olarak MPI performansından iyi diyebilirim
    Civelek' in söylediğine göre yakıtla orantılı o zaman performans artısı ? çünkü mpi de yakıt tasarrufu oluyor karbüratöre göre , tabiki artı performansta.
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  5. #5
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    insanlar mercedeslerindeki k-jetlerden kurtulup ms v.s. yaptırıyorlar..
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  6. #6
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    insanlar mercedeslerindeki k-jetlerden kurtulup ms v.s. yaptırıyorlar..
    bende bunu yazmak için girmiştim el gider mersini biz gider tersine gibi olmuş. Ms yapmak daha mantıklı.

  7. #7
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En basitinden megasquirt duruyorken k-jet enjeksiyon kurmak çok saçma olur k-jet kuracağına temiz bir karburatör ile yoluna devam et.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  8. #8
    131mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    2.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Etu55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Civelek' in söylediğine göre yakıtla orantılı o zaman performans artısı ? çünkü mpi de yakıt tasarrufu oluyor karbüratöre göre , tabiki artı performansta.
    aynen öyle
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itin köpeğin maskarası değil, Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin bekçisi, askeriyim.

  9. #9
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    insanlar mercedeslerindeki k-jetlerden kurtulup ms v.s. yaptırıyorlar..
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende bunu yazmak için girmiştim el gider mersini biz gider tersine gibi olmuş. Ms yapmak daha mantıklı.
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En basitinden megasquirt duruyorken k-jet enjeksiyon kurmak çok saçma olur k-jet kuracağına temiz bir karburatör ile yoluna devam et.
    Durum özetlenmis ztn
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok gereksiz bişey yapmışlar bence ..... amerikayı yeniden keşfetmeye çalışmışlar
    FIAT MOTORSPORT

  11. #11
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 190E efiye dondum. İstersen calısan ayar yapıla bılen 150 bındeki k-jetımı butun sıstemı ile sana uygun fıyata verırım takım oalrak.
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlaşılan bu k-jet 40 lık weberin enjeksiyon şeklinde olması gibi bişey. beyin ayar yok , ama emme ve bol yakıt var
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2012
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç tofaşlar arası Bursa drag birincisi ömerim

  14. #14
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arabada şu an ms var okan ustanın orda çalışır vaziyette.
    komançero garage

  15. #15
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Etu55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forumlarda dolaşırken bi tofaşta gördüm ;

    BORKED

    Bu sistemin şu sıralar güncel olarak yapılan ( tofaş için soruyorum ) mpi manifolt sisteminden farkı , artısı , eksisi nedir acaba ? Tabiki fiyat sorunsalıda var, şu an standart bir yazılım ve motorla mpi manifolt 2000 2500 tl arasını bulabiliyor.

    Bu sistem hakkında bilgisi ve karşılaştırması olan varmı ?
    Dağıtıcıyı bagaja koysaymış bari , ordan basarmış enjektörlere
    Kjet adamı rezilde eder vezirde.lpg ile ayar tutmaz , performanstan düşer , patlatma çatlatma yapar , hayattan soğutur.Ama lpg görmemişi sıkıntısızdır.Ben lpg den arındırdım tün enj. Ve hava sistemini...ne varsa yurtdışından lpgögörmemişini getirttik...şuan yaz kış çevremdeki diğer tüm araçlardan daha çabuk marş alır ve sıkıntısız...ama gerek varmı?Ms varken bence yok.

  16. #16
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dağıtıcıyı bagaja koysaymış bari , ordan basarmış enjektörlere
    Kjet adamı rezilde eder vezirde.lpg ile ayar tutmaz , performanstan düşer , patlatma çatlatma yapar , hayattan soğutur.Ama lpg görmemişi sıkıntısızdır.Ben lpg den arındırdım tün enj. Ve hava sistemini...ne varsa yurtdışından lpgögörmemişini getirttik...şuan yaz kış çevremdeki diğer tüm araçlardan daha çabuk marş alır ve sıkıntısız...ama gerek varmı?Ms varken bence yok.
    yukardaki arabada lpg yok. sahibinin zaten benzin istasyonu var. zevkine yapıyor.
    komançero garage

  17. #17

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LowLife16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç tofaşlar arası Bursa drag birincisi ömerim

    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yukardaki arabada lpg yok. sahibinin zaten benzin istasyonu var. zevkine yapıyor.
    dedimya bu k-jet weberin enjeksiyona dönüşmüş şekli nekadar yakıt ne kadar performans

    antalyalılarda aynı mantıkta çalıştıryolar arabalarını, 40 lıklar bi yana stock weber karburatorden iki tane bağlayanlar var. arabalar iyi yürüyor kimse inkar edemez bunu ama yakıtta ona oranla iyi yürüyor.

    araç 127 hp olduğu söyleniyor, motor içini bilemiyorum tabi . MS li bi mpi dereceli , headers , filtre tarzı modifiyeler ilede 115 120 ye ulaşabiliyor. Arada dağlar kadar fark yok fakat günümüzde yaklaşık 5 tl/lt olan benzinle bu aracı yürütmek , yapmak mantıksız geliyo şuan , kafamdaki soru işaretlerini yok ettim
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  18. #18
    131mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    2.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    127 hp olsa ne olacak arkaya gidene kadar 25-30 hp sini aktarmalarda bırakıyor zaten Şu şahinleri arkadan motorlu yapaydılar çok tehlikeli makinalar olacaktı

    Biri ms ve mpi emme nin toplam maliyetini yazabilir mi ?
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itin köpeğin maskarası değil, Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin bekçisi, askeriyim.

  19. #19

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 131mirafiori Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    127 hp olsa ne olacak arkaya gidene kadar 25-30 hp sini aktarmalarda bırakıyor zaten Şu şahinleri arkadan motorlu yapaydılar çok tehlikeli makinalar olacaktı

    Biri ms ve mpi emme nin toplam maliyetini yazabilir mi ?
    min 2000 - 2250 ( sıfır oem tipo parçaları (yakıt rayı, kelebek,enjektör vs) + ms beyin). ayarla beraber 2500 -2750 tl. Ankara'daki bikaç yerden aldığım fiyatlar bu şekildeydi.
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •