User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: EF civic çelik conta ?

  1. #1
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    EF civic çelik conta ?

    Aracım tamirde komple motor indi ve rektefiye oluyor ustamın ismini vermek istemiyorum ama cahil toy biri değil yıllardır honda toplamış biri ben çelik conta takalım dedim ancak olmaz dedi kapağı değiştirsen bile modeli eski kapağın üzerine çelik conta olmayacağını söylüyor ancak erkut abimizin makalesinde çelik conta takmanın mümkün olduğunu görmüştük hepimiz burdaki tezatlık neyden kaynaklı usta gerçekten olmadığı içinmi çelik conta takmak istemiyor çünkü bana takarsak 2-3 gün sonra patlatır olmuyor uyumlu değil dedi yapmak istemediğinden değil bu durumu açıklayabilicek tecrübeli biri si varmıdır ?

  2. #2
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok boş bir muhabbet olmuş bu... senin kapağın zaten son raddesinde sıkıştırma tepeli piston takacaksınız zaten + çelik contayı neden taksınki şimdi üstüne takarsa bu sefer aşırı sıkıştırmada fazla gezemiyeceksinki... glingirik takması senin açından daha sağlıklı sıkıştırman normal seyreder.... diğer türlü kendinide senide riske atmış olur...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  3. #3
    akıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye /ankara
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor blok yuzeyı taşlandıysa modelden dolayı soyluyorum kapağında taşlanıp sevıyesı ıyıyse orjınal çelık contayla herhangı bır sıkıntı yaşatmaz tork değerlerıde düzgun sekılde yapılırsa yani burda conta faktoru çok önemlı orjınal olduğu surece sıkıntı olcağını sanmıyorum 1.6 ies orj.conta al tak

  4. #4
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İes orjinal contasıda zaten çelik conta ancak problem olacağını söyledi usta..

  5. #5
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok boş bir muhabbet olmuş bu... senin kapağın zaten son raddesinde sıkıştırma tepeli piston takacaksınız zaten + çelik contayı neden taksınki şimdi üstüne takarsa bu sefer aşırı sıkıştırmada fazla gezemiyeceksinki... glingirik takması senin açından daha sağlıklı sıkıştırman normal seyreder.... diğer türlü kendinide senide riske atmış olur...
    Walla timu ne oluyor ne bitiyor bilmiyorum ama birşeyler yapıyoruz umarım düzgün bişey çıkar Allah utandırmasın.. Ayrıca kapak pert çöpe gitti yeni kapak alıcaz yani battım ben..

  6. #6
    serci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bildiğim ies contasına işlem yapılmadan takılması lazımdı

  7. #7
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim ies contasına işlem yapılmadan takılması lazımdı
    Bende öyle biliyordum ancak öyle değilmiş işte zaten yapılabilse adam yapardı bence bundan neden kaçınsınki timununda dediği gibi belkide orjinal piston olsaydı çelik conta olurdu ancak tepeli olunca iş değişti sanırım..

  8. #8
    okan16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle merhaba arkadaşım.Aracının silindir kapağı ne durumda bilmiyorum fakat sen çelik conta takıp sıkıştırma oranını dahada artırmak gibi bir isteğin varsa bunu üzerinde parçaların nasıl olunduğundan haberdar olunması gerekmedir.Tepeli piston ve kurs hacminin blok üzerindeki durumu hepsine bir faktördür.Sonrasında silindir kapağı taşlanmış,tepeli piston takılmış,ince celik conta takılmış bir araçta aşırı basıncın artması benzinin ateşleme yapılmaksızın kendiliğinden tutuşmasına sebep olucağından motor detanasyona uğrayabilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •