3. yılımıza girdik, artık yeni bir başlangıç yapmak gerektiKeşke ilk gün yapsaymışım diyorum yalan yok.. Ufak ama benim yaklaşık 6 ayımı alan projemi sizlerle paylaşmak istedim.
Motor
CP Flat top pistons
Manley Turbo tuff kollar
ARP kapak ve kol saplamaları
OEM yeni conta takımı
OEM yeni ana ve kol yatak takımı
OEM yeni yağ pompası
OEM yeni zincir ve zincir gergisi
OEM K20A2 Head -- PPR motorsports head work
OEM Çift yay kombo (s2000 dış(sarı) - PRB iç(kırmızı))
Ferrea subap kılavuzları and subap lastikleri
Skunk2 emme manifoldu
Şanzıman ve aktarma
Competition stage 4 clutch set
Mfactory 3-4 forged dişli takımı
4.38 Acura rsx types son dişli
Yeni 1-2 ve 3-4 senkromeç maşon setleri
Kumho semi-slicks lastikler
Turbo kit
Precision SC5858 0.82 A/R V-band JB turbo
Tial 44MM MV-R Wastegate
AFI sidemount turbo manifold (v-band)
OEM EVO9 intercooler (Mishimoto s-line intercoolerim yedekte mevcut yetmediği taktirde)
Custom intercooler and egzoz
HKS SSQV4 BOV
Badlanz 3" cutout
Fuel & Electronics
Hondata Kpro
Omni 4 bar MAP sensor
K-tuned TPS sensor
AEM Wideband
Aem boost selenoid
Apexi turbo timer
Prosport gauges (EGT-boost-oil temp-oil press)
Aeromotive in-tank fuel pump
ID1000CC enjektörler
K-tuned benzin kütüğü
Süspansiyon ve fren
KW Variant 2 coilover
EBC Redstuff balatalar
İşlevsel olmayan ekstralar
FN2 koltuklar
Integra type-r momo direksiyon
Emeği geçen HERKESE teşekkürler
Çalışılan garajlar (sırasıyla)
Honda Ayışığı
PPR Motorsports
Custom garage
Ecufast
Parçaların alındığı firmalar
Real street performance
AFI Turbo
Projeme başlamadan önce bir kaç foto
Ve başladık. Sonraki 2000 km boyunca (rodaj) turbo alt yapılı atmosferik motor olarak devam ettik. Bu süre içerisinde turbo ile alakalı malzemeleri tedarik ederek vakit kazanmış olduk.
71.061 km de motoru indirdik.
Devamı fotoları ekledikçe geliyor![]()