slm arkadaslar headers projemız var oem 4+1 yurtdısında 4+2+1 yaptıklarını gorum xs ıcın 4+2+1 alt devırler ıcın dıye bılıyorum ust devırler ıcın 4+1 daha uygun degılmı 4+2+1 mı 4+1 mı dersınız ?
slm arkadaslar headers projemız var oem 4+1 yurtdısında 4+2+1 yaptıklarını gorum xs ıcın 4+2+1 alt devırler ıcın dıye bılıyorum ust devırler ıcın 4+1 daha uygun degılmı 4+2+1 mı 4+1 mı dersınız ?
106 XS gibi 8v makinaya bence 4-2-1 daha iyi. Çünkü 8v makina alt ve orta devirlerde iddaalı zaten. Üst devirlerde çok güç bekliyorsanız 4-1'e geçmeden kapak işleme, piston ve egzantrik işlerine girmeniz hatta ITB yapmanız gerekir.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)