User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: bmw e21 315 m10

  1. #1
    buraaktas
    Misafir

    bmw e21 315 m10

    Arabam bmw e21 315 m10 motorludur arabamın orjinelliğini bozmadan motorunu biraz kuvvetlendirmek istiyorum ve cok fazlada bi bilgim yok yardımcı olursanız cok sevinirim. Elimde suan e21 316 parcalarını ala biliceğim bi araba var şuan arabamda orjinali dışında sadece e21 316ın distribütörü vardır.Motor değişikliği yapmadan motor içi veya dışı neler yapa bilirim aklımda olan 316nın karbüratörü ve manifoltunu takmak yada 315 orjinal karbüratörünün üstüne takılan k&n hava filtresini takmak veya motor içinden oynama yapmak bilgim olmadığı için yardımlarınıza ihtiyacım var bütçe olarak 3000 3500 lira bütçem vardır. Şimdiden teşekkürler yardımlarınız için.

  2. #2
    92Sİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim ben snn yerinde olsam sadece arabayı basar bide düz boru takar yoluma devam ederim..

  3. #3
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3000 3500 liran varsa onu komple m10b18e cevir bide guzel bi egzoz sistemi yap yoluna devam et yada macera ariyorsan dual weber karburator yap bide dereceli egzantirik canavar tabi bu ikisiyle bitmez daha fazla parca ve para gider...
    Hakkı Can Eryüzlü...

  4. #4
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin ilacın can (detailef) ondada 315 var

    http://www.techturkey.com/forum/memb...-detailef.html

    msj at yardımcı olur
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  5. #5
    buraaktas
    Misafir
    Çok fazla da oynamak istemiyorum arabanın sesi ve çekişi biraz değişsin istıyorum

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dual Weber karbüratör yapacağına orjinal enjeksiyon sistemini bindir üstüne.Karbüratörden kurtul.İstersen yardımcı olabilirim.

  7. #7
    buraaktas
    Misafir
    Alıntı secomeco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dual Weber karbüratör yapacağına orjinal enjeksiyon sistemini bindir üstüne.Karbüratörden kurtul.İstersen yardımcı olabilirim.
    O işlem nasıl olucak nekadar tutar peki her türlü yardıma ve bilgiye açığım

  8. #8
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı secomeco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dual Weber karbüratör yapacağına orjinal enjeksiyon sistemini bindir üstüne.Karbüratörden kurtul.İstersen yardımcı olabilirim.
    En ıyı ve saglıklısı

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba;
    M10 motor için enjeksiyon sistemi en sağlıklısıdır.Karbüratör hem eski bir sistem hem de ayar tutmaz 2de bir bozulur.Ustası da çok fazla kalmadı artık.Ben karbüratörden çok çektim sonunda eski 3,16 M10 E30'uma 3,18 i enjeksiyon sistemi takmıştım ve gayet sağlıklı olmuştu.Sıralı sistem tüpü de taktık çok sağlıklı oldu.Eskiden karbüratörlü iken tüpte sürekli ayarı bozuluyordu,boğuluyor ve tekliyordu.Ama enjeksiyonua geçtikten sonra gayet iyi ve eskisine göre hissedilir derecede performanslı oldu.Ama yüksek besleme yapılmış araçlar gibi bir performans bekleme işin doğrusu.Ama emin ol çift boğaz karbüratörden daha iyi olur ve daha ekonomik olur yakıt açısından.
    elimde arkadaşın arabasına takmak için Almanyadan getirttiğim bir set daha var.Forumda ilanım var incele mantıkılı gelirse konuşalım.Kolay gelsin.

  10. #10
    buraaktas
    Misafir
    4 gün önce ebaydan karbüratör üstüne takılan k&n hava filtresini aldım ondan sonrada son susturucuya kadar düz boru cekmeye karar verdim cok fazla oynama yapmak istemedim suan arabam kaporta boyada cıktıktan sonra denicem bunlarda tatmin etmezse motor içinde oynama yapmaya karar verdim benim istediğim arabayı çok sıkıştırmak değil gaza bastığım zaman ani tepkileri daha iyi hissetmek

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buraaktas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 gün önce ebaydan karbüratör üstüne takılan k&n hava filtresini aldım ondan sonrada son susturucuya kadar düz boru cekmeye karar verdim cok fazla oynama yapmak istemedim suan arabam kaporta boyada cıktıktan sonra denicem bunlarda tatmin etmezse motor içinde oynama yapmaya karar verdim benim istediğim arabayı çok sıkıştırmak değil gaza bastığım zaman ani tepkileri daha iyi hissetmek
    Karburatorunuz saglikli ise sadece sesin vermis oldugu hizli gidiyormus hissi vermekten baska birsey olmaz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •