Supercharger uygulaması yapacağım ancak bir iki ayrıntıyı kesinleştirmem lazım s/c uygulanmış bir motorda maksimum basınç motorun maksimum devrinde oluşacak şekildemi ayarlanır yoksa belirli bir devirden sonra (s/c doyuma ulaştıktan sonra) sürekli istenilen boost u basmaya başlar oluşan fazla basınç dışarıyamı tahliye edilir ?
Uygulamamı s/c nin emişine karburatör koyarak yapacağım doğal olarak manifoldu da custom yapacağım manifold için kullanmam gereken boru ve s/c ile karburatör arasındaki borunun çapı ne olmalıdır ? Şu anda 32/36 mm. çift boğaz weber ile yürüyor aracım ileride 38/38 mm. webere terfi edeceğim hatta 38 liğe göre hesabını yapmak daha mantıklı olur.
Son olarak s/c uyguladıktan sonra benzin oranını arttırmak gerekirmi arttırmasak motor fakire düşermi ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim.