User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.8t motoru indirdik ne yapicaz ???

  1. #1
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.8t motoru indirdik ne yapicaz ???

    Gecen hafta arabanin kompresorlerini olctum ve hepsinin bayagi bir dusuk oldugunu vede 4. Gozun bariz dahada dusuk oldugunu gorunce motoru soktuk piston olarak yeni forgetle toplicaz kismetse maddi olarak is biraz uzayacak ben bu arada gic olarak turbo intercool vs ne yapabilirim. K03 var heralde ustunde anlayamadim ama orj oyle olmasi gerek. Bu turboya ufak yollu dokunuslar yapolabilirmi yada k04 maliyeti sadece manifold ve turbo olarak ne olur ve buna degermi. Ve bunun gibi daha neler yapmaliyim onerilerinizi bekliyorum. Saygilar
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  2. #2

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle büyük turboya geçin dünyası değişir arabanın

  3. #3
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kıc k03, turbin k04 hybrid bir turbo toplayabilirsiniz , maliyeti azaltmıs olursunuz

  4. #4
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Iste o ornekler lazim bana su turbo olur su manifold olur su paraya olur gibi bide bu k03suan 1.2 bardi daha acilabilirmi. Ben arabanin bu kompresyonla bile yuruyusunden gayet keyifliydim yani azda gitmiyordu ama bukadar girmisken batsakmi diye dusunuyorum gunlerdir
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  5. #5
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Iste o ornekler lazim bana su turbo olur su manifold olur su paraya olur gibi bide bu k03suan 1.2 bardi daha acilabilirmi. Ben arabanin bu kompresyonla bile yuruyusunden gayet keyifliydim yani azda gitmiyordu ama bukadar girmisken batsakmi diye dusunuyorum gunlerdir
    açıp forgedlicem diyosun battı balık yan gider gt30rulezz
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kıc k03, turbin k04 hybrid bir turbo toplayabilirsiniz , maliyeti azaltmıs olursunuz
    bu turbolardan hazırlıyorum ben burada gayet verimli oluyor öbür türlü manifold vs. birsürü ek masraf çıkar

  7. #7
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kıc k03, turbin k04 hybrid bir turbo toplayabilirsiniz , maliyeti azaltmıs olursunuz
    Aradigim cvplari bulmaya basladim bunu mutlaka arastiricam
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  8. #8
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uAlper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıp forgedlicem diyosun battı balık yan gider gt30rulezz
    Yav ztn forgetmis araba icim gitti ama segman sikinti gibi geldi bana rektefiyeci normal sartlarda kurtarir sikinti yok diyo ama basinc acma olayi onuda dusunduruyo bukadar acilmis edilmis adam akilli olsun diye 81.5 yapalim rahat edelim dedik simdilik bunun altindan zor kalkarim ama bahara Allah kerim

    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu turbolardan hazırlıyorum ben burada gayet verimli oluyor öbür türlü manifold vs. birsürü ek masraf çıkar
    Ozelden bi msj atiyorum
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  9. #9
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlısı olsun cok ama cok dıkkatımı ceken ozel bır arac umarım hep oyle kalır
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  10. #10
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor içi yapıldıktan sonra modifiye için ayırdığınız bütçe ne kadar ? ona göre yardımcı olmaya çalışalım. Yoksa bu işin ucu yok.

  11. #11
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor içi yapıldıktan sonra modifiye için ayırdığınız bütçe ne kadar ? ona göre yardımcı olmaya çalışalım. Yoksa bu işin ucu yok.
    Evet mevzunun farkindayim malesef suanlik bir butce yok bastada belirttigim gibi bu toplama isi uzun surecek gibi bu arada citirdan ne yapabilirim onu arastiriyorum. Hatta satiliklarida degerlendirebilirim bu baslikta ondan actim manifold turbo vs zmnla alip kenara koyabilirim .
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  12. #12
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet mevzunun farkindayim malesef suanlik bir butce yok bastada belirttigim gibi bu toplama isi uzun surecek gibi bu arada citirdan ne yapabilirim onu arastiriyorum. Hatta satiliklarida degerlendirebilirim bu baslikta ondan actim manifold turbo vs zmnla alip kenara koyabilirim .
    bütçe kısıtlıysa k03s ve intercoolerı biraz büyültüp öne alarak yola devam edebilirsin. ilerisi içinde parça toplar müsait zamandada montaj ettirebilirsin.

  13. #13
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni manifold dan ziyade bence önce motoru bitir.

    Sekmanlari değiştirip eski pistonlarla devam edersen ne olur ?

    Yeni piston alirsan kaç mm alman lazim ve kaç para ne basinç a kadar açabilirim vs. böyle şeyleri araştir.

    cok kafan atarsa 1 turbo 1 manifold yani hazır ve sonradan değişimi olabilecek bişey bunlar.

  14. #14
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bütçe kısıtlıysa k03s ve intercoolerı biraz büyültüp öne alarak yol
    a devam edebilirsin. ilerisi içinde parça toplar müsait zamandada montaj ettirebilirsin.
    Evet haklisin intercool en basarili hareket olur bu bekleyiste aradan cikar tampon sokme vs. Ilerisi icinde hazirlik olmus olur. Bu turboyla buyuk intercol sikinti olurmu ?
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni manifold dan ziyade bence önce motoru bitir.

    Sekmanlari değiştirip eski pistonlarla devam edersen ne olur ?

    Yeni piston alirsan kaç mm alman lazim ve kaç para ne basinç a kadar açabilirim vs. böyle şeyleri araştir.

    cok kafan atarsa 1 turbo 1 manifold yani hazır ve sonradan değişimi olabilecek bişey bunlar.
    O evreyi gectik kardesim ust kapak rektefiyede subaplar gaydlar lastikler degisiyo alttarafi baska usta ve rektefiyecilerede gostericem ondan sonra kesin karari vericez segmanmi yoksa 81.5 yeni pistonmu
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  15. #15
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ilkönce bloğu adam akıllı topla yağ pompası su pompası pistonlar...

    üst kapağıda port polish vs işlet topla öylece.sonra paran oldukça dıştan yaparsın

  16. #16
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet haklisin intercool en basarili hareket olur bu bekleyiste aradan cikar tampon sokme vs. Ilerisi icinde hazirlik olmus olur. Bu turboyla buyuk intercol sikinti olurmu ?
    orjinal litresini ( bir litre civarı ) büyülterek öne alıp iyi bir map le desteklenirse hiç bir sıkıntı olmaz.

  17. #17
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuda bağımsız kompresyon kaç psi çıktı bilginiz var mı ??
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  18. #18
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gaza basmadan sadece marşla ölçtüm 120 130 130 140 cıktı
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  19. #19
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaza basmadan sadece marşla ölçtüm 120 130 130 140 cıktı
    140altı ciddi sıkıntı diye biliyorum
    şöyleki 1.8t kompresyon basıncının 160-180 arasında olması normal üstünde olması 10 üzerinden 10
    140ın altında olması motor yapmaya sebep
    silindirler arasında %10dan fazla farkta sıkıntı
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •