User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: ASZ PD130 Setup

  1. #1
    burakN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ASZ PD130 Setup

    Bu konuda daha önceden tecrübli arkadaşlardan birazcık yardım istiyorum. Doğunun eski aracı şuan bende 01 DC ibiza FR. Daha önceden bu aracın setupları hakkında bilgi almak istiyorum. Şuan aracımda Seat sport oem intercooler var 75 lik boru egr iptali var. Bu haliyle bile tatminkar gidişi var ancak turboda sıkıntım var değiştirmem gerekli onun için 2260 turbo ve manifold almayı bunuda güzel bir yazılımla destekleyip yağ ve hava kaçaklarını önlemeyi düşünüyorum. Ortalama ayırdığım bütçe 7.000TL ancak bu intercooler boruları falan gitmiş çok kaçak var bunlarada güzel bir kesim boru ve kaynakla beraber bütçeyi aşmamam gerekiyor. Sizce turbo seçimim ne olmalı veya seçim doğrumu yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    Mevcut:

    75lik boru
    egr iptali
    seat sport 8L intercooler
    6 ileri cupra kilit şanzuman

    Yapılacak:

    2260 turbo + manifold + yazılım
    turbo bağlatı boruları ve kaçak önleme

    Hedef:

    250hp net
    bütçe 7.000TL

  2. #2
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek kelime, gerekirse projeyi beklet ama 2260 'projen varsa kücültme, cünkü elbet onu takacaksın, aklında varsa
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  3. #3
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şehir ıcı bınıyorum dıyorsan ben olsam GT2056 takardım.

    Daha sonrası ıcın enjektor alman gereklı.

    Kesınlıkle güzel bi lastık almanı öneririm fazla torkdan heryerde sarıyor.
    DynoDynamics in Ecutuned

  4. #4
    burakN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek kelime, gerekirse projeyi beklet ama 2260 'projen varsa kücültme, cünkü elbet onu takacaksın, aklında varsa
    valla 2260 düşünüyorum bende ama çok kararsız kalıyorum ayırdığım bütçe belli ekstradan bişiler çıksın istemiyorum.

    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şehir ıcı bınıyorum dıyorsan ben olsam GT2056 takardım.

    Daha sonrası ıcın enjektor alman gereklı.

    Kesınlıkle güzel bi lastık almanı öneririm fazla torkdan heryerde sarıyor.
    yani şuan 75 lik boru egr iptali bide seat sport oem intercooler var bunlarla 2260+ manifold ve kaçakları engellersem güzelde bir yazılım ile 250 hedefim olur diye düşünüyorum. Şuan boost -0.1 lerde geziyor manifold kaçağı falan var istediğim gibi gitmiyor ve bu haliyle 3. viteste bile sarmaya başlıyor onun için potenza adrenalin lastiklerini deneyeceğim.

  5. #5
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    250hp ıcın 2260 takma bosuna eger sadece hedef 250hp ise
    DynoDynamics in Ecutuned

  6. #6
    burakN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    250hp ıcın 2260 takma bosuna eger sadece hedef 250hp ise
    ilk hedef 250hp daha ilerisi için nos ekleyebiliriz. 400 450 lere ulaşabilirim cai , egzantrik , enjektör vs gibi ama kıracağımdan da bi okadar eminim.

  7. #7
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hedef gercek 450 ise cok calısman gerek

    Sacma sapan gazlanmazsa neden kırılsın.
    DynoDynamics in Ecutuned

  8. #8

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir ara görüşelim seninle

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •