User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Fn2 Typer için atmosferik besleme önerileri.

  1. #1
    yigithan3561
    Misafir

    Fn2 Typer için atmosferik besleme önerileri.

    Öncelikle tüm forum sakinlerine selamlar.
    Forumda yeni sayılırım ve birkaç tavsiye isteyeceğim.
    Forum üyelerinden Anti nikli Hikmet kardeşimizin fn2 typer nı aldım.(DJ FN2)
    Araçta atmosferik olarak; İskender usta headers, 70 lik boru, warex.
    İnjen hava filtre kiti.
    RRC emme ve FlasPro var.
    Bunların dışında atmosferik olarak ne gibi yükleme yapabilirim. Ayrıca aklımda sc de var.Forumda fn2 ye sc takılması konusun biraz araştırdım ama sanki temini,fiyatı,takılması sıkıntılı gibi. En önemlisi sc li fn2 sahibi bulamıyorum. Belirttiğim konularda öneri ve yardımlarınızı bekliyorum saygılar.

  2. #2
    Burhan Type R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Adana
    Mesaj
    521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik olarak yapılan yapılmış egzantrik yay şapka alabilirsin ayar güncellenır aracın daha iyi gider. sc o orjnallıkdeki araca yazık eder fn2 2.el olarak zaten zayıf araç onu yparsan evlat olur o sana
    01 BR 993 106 Gtı
    01 B 3483 106 Gtı
    01 PB 799 Audi A3 1.8T
    01 DA 964 Vtı
    01 TT 883 Leon 1.8 T FR
    01 PA 258 Type R
    01 FR 143 Leon 1.8 T FR
    01 FR 252 Vtec2
    01 UT 324 Golf Gtı

  3. #3
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/modi...ml#post6924914

    şuanki mevcut setup ına ilanlardaki dolu silindir kapağını taktığın zaman araç 265 hp. civarında olur iyi bir yazılım güncellemesi ile.
    TeamPASAOGLU

  4. #4
    Anti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yiğithan kardeşim özellikle Yunanistan'da çok fazla sc'li fn2 uygulaması var araştırdığım kadarıyla

    Genelde Rotrex'in komple hazır kitlerini kullanıyorlar diye biliyorum, Türkiye'ye gümrük harici girişi 12-15 bin tl civarını bulabilir duruma göre.

    Aracın şu anki atmosferik base modifiyesi üzerine takıp 0.7 bar ile motorda ~400 tekerde 330-350 hp civarı verir tahminim.
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    Olm dayanamıyorum ya k20 olmadan hayatın tadı yok

  5. #5
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    N/a olarak kesınlıkle ılk yapılması gereken aslında yapılmamıs ust kapagınızın bence bır PPR Kaan tarafından yapılmalı ondan sonra guzel bır beyın ayarıyla cok guzel gucler cıkacaktır en son yapmıs oldugu 41 TC ep3 gıbı mesela cok guzel gucler cıkardı.. Atmosferıkte bence dusunmenız gerekn ılk ısım dıyebılırım
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sc olayı bolt on olduğu için çok büyük sıkıntı olmaz rotrex zaten kendi yağlama sistemiyle ve yağıyla çalışıyor çok güzel güçleride elde ettiler 0.5 barda ortalama 0-200 u 14 sn civarına çektiler
    tabi yapacağınız sc uygulaması beraberinde çekiş sorunlarınıda getirecektir stage 3 ve üzeri bir baskı balata , kilitli difransiyel , kalkışta daha iyi güç aktarmak için coilover vs vs

  7. #7
    deeperblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.872
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayıracağım bütçeye göre değişir atmosferik olarak fiyat/performans oranı tatmin edici olmayacaktır. S/C fiyatına göre çok keyifli hale getirir aracı ama sadece kitle olayın biteceğini sanma. Güzel bir fren kiti ve LSD olmadan sc yapman çok mantıklı olmayacaktır buda totalde 20.000 tl üzerinde bir rakam anlamına geliyor.

  8. #8
    Anti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı deeperblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayıracağım bütçeye göre değişir atmosferik olarak fiyat/performans oranı tatmin edici olmayacaktır. S/C fiyatına göre çok keyifli hale getirir aracı ama sadece kitle olayın biteceğini sanma. Güzel bir fren kiti ve LSD olmadan sc yapman çok mantıklı olmayacaktır buda totalde 20.000 tl üzerinde bir rakam anlamına geliyor.
    Müdür doğru yazmışsın. Ben bu rakamları göze almadığım için %70 tayyarcı trendine uyarak cupraya geçiş yaptım
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    Olm dayanamıyorum ya k20 olmadan hayatın tadı yok

  9. #9
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Anti_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Müdür doğru yazmışsın. Ben bu rakamları göze almadığım için %70 tayyarcı trendine uyarak cupraya geçiş yaptım
    Hikmet typer mı cupramı dicem bende çok bakmıştım cupralara fn2 almadan önce.

  10. #10
    yigithan3561
    Misafir
    Alıntı _Anti_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yiğithan kardeşim özellikle Yunanistan'da çok fazla sc'li fn2 uygulaması var araştırdığım kadarıyla

    Genelde Rotrex'in komple hazır kitlerini kullanıyorlar diye biliyorum, Türkiye'ye gümrük harici girişi 12-15 bin tl civarını bulabilir duruma göre.

    Aracın şu anki atmosferik base modifiyesi üzerine takıp 0.7 bar ile motorda ~400 tekerde 330-350 hp civarı verir tahminim.
    Sc den vazgeçilmiştir

  11. #11
    SLH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Gelibolu & Tuzla
    Mesaj
    1.137
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik olarak bir adım daha ileri gitmeyi düşünürsen yukarıda arkadaşında söylediği gibi kapağını PPR kaan abiye gönder sana gerekli işlemleri yapar custom cams işlemide yapmaya başlamış sonuçlar memnun edicektir seni.
    Alıntı ridwan_1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cocuklugumuz neydi be panpa

  12. #12
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    fn2 kasayı yürütmek istiyorsan

    k20a2 motor +14cr+ port polish + itb +stage 3 ekzantrik + yağ benzin pompaları + headers filtre egzoz + kıl tüy şeylerleri bir arada yaparsan yakıtla beraber tahmini olarak 290whp alırsın.

    Buda TR'deki en hızlı atm. honda yapar 2000cc de...

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu araçtaki en büyük dert ağırlık eğer para harcarım ikinci aracım var diyorsan
    Arka koltuk iptal , ön koltuklar sparco 5 kg yarış koltukları , stepme iptali olarak gidebilirsin ardından jantlardada hafifletme öneririm König mg kullanıyorum 1 boya yakın farkediyor

  14. #14
    yigithan3561
    Misafir
    Orijinal jantları çok hoşuma gidiyor.Bu yüzden jant orj kalacak ki zaten elimdeki diğer jantları forumda satılığa koydum. İlk iş kapak taşlama gibi görünüyor sanırım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •