s.a beyler aracımın dyno da gücü 46.7 kw torku 126.5 nm çıktı yardımcı olabilecek var mı vamagdyno markası
Editeksik bilgi) aracım boş da gazı yavaş yiyor ve 3 üçüncü vitesde kesiciye girmiyor bir hızlanıyor bir yavaşlıyor
s.a beyler aracımın dyno da gücü 46.7 kw torku 126.5 nm çıktı yardımcı olabilecek var mı vamagdyno markası
Editeksik bilgi) aracım boş da gazı yavaş yiyor ve 3 üçüncü vitesde kesiciye girmiyor bir hızlanıyor bir yavaşlıyor
Her dyno doğru ölçmez dynoya çıkarken hava filtresinin önüne pervane koydunuz mu?
46,7kw - 63,5 hp yapar
kaç kere ölçüm yaptınız?
bu arada torkunuz doğru çıkmış
sensörlerinizde yada ateşleme sisteminizde problem var büyük ihtimal.
önce sensörleri kontrol edin sağlamsa buji ve buji kablolarını kontrol edin
Araba 3te neden kesiciye girsin ? Arabanın boşta çabuk devirlenmesinin motor gücüyle alakası nedir ?
Bujiler, yağ, filtreler normal ise,
Akışmetre, O2 sensörü, egzantrik sensörü, vuruntu sensörü, katalizör, bobinler, boğaz kelebeği kontrol edilebilir.
pervane konmadan dynoya çıkmak sakat iş değilmi ?
Bu konuda çok bilgili değilim ama araba hava almadan tam performans gösteremezki zaten ?
sensörleri nasıl kontrol edebilirm buji ve buji kablosu yeni
4 de kesiciye giren araç şimdi 3 de sapıtıyor. boşta devirlenmesiyle gaz yememe durumu var yanlış yazdıysam özür dilerim
buji yağ filtreler normal ve yeni . boğaz kelebeği temizlendi katalizör düzgün buji kablosunun (elektriğin geldiği) takıldığı yerler paslı sensörler ve akışmetrenin durumunu bilmiyorum kontrolü nasıl yapılır
sakat ama dyno yaptırdığım yerde bora 1.6 vardı 77kw verdi opel astra 1.6 66 kw verdi 2~5 bg veya kw ın önemi yok o rakamlara yakın olsun yeter 46 kw verdi aracım bu arada debriyaj balatası değişmedi bu o kadar bg kaybettirir mi ?
Hmm anladim sanirim ben yanlis anlamisim. Yani araba baya baya guc kaybetmis anlattigina gore ? Peki calismasinda, rolantisinde falan bir bozukluk yok mu?
debriyajdan olacak iş değil o düşüş ama arkadaşların dediği gibi filtrelerden başlayın bakıma.Hava filtresi uzun süre değişmediyse olabilir.Ayrıca aracın onune fan koymak 3-5 hp den çok daha fazla farkeder.Sonuçta yanma odasında önemli olan tek şey yakıt değil yakıcı olan şey hava.
Konuyu hortılacam ama kat var ve emme manifoldu çok pis bunlar etki eder mi bujilerimi değiştirdiğim zman bujilere baktım sanki kireçli suda çok durmuş çeşme gibi beyaz kalıntılar vardı aracın karışım oranı bozuk olabilir mi 4000 den sonra gücte yükselme olmuyor 60 hp etrafında dalganıyor ve 4000den sonra araba nın sesi değişiyor fakat hiç bir değişim yok ( gkuvveti olarak ) bobinlerin ikisi değişti yakıt azaldı diğer ikisinide değiştirilecek 4000 den sonra boğuluyor kat tıkalı olabilir mi
Servise götürsene. at topu adamlara, yapsınlar. Servis mecbur yapmak zorunda. En azından karşında bir muhattap olur.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)