yola gıdıcem dıye lpg taktırdım 50 6o km yaptıktan sonra motor lambası yandı sabah yola cıkıcam nedden yanmış olabılır
yola gıdıcem dıye lpg taktırdım 50 6o km yaptıktan sonra motor lambası yandı sabah yola cıkıcam nedden yanmış olabılır
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
benzıne aldım sonmedı
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
LPG niz ne marka atikermi ?
zavolli marka bı sıkıntı yoktu bıanda yaktı
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
valla sonmedı yrn bı sevıse gostercm oyle cıkcam yola
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Lpgnin ayarini duzgun yapamamislar, makineye baglatin, fuel system too lean hatasini gorursunuz. Adam gibi yapilmis hicbir montajda check engine yanmaz...
Ayardan dolayi. Oyle direk "lpg'dendir, benzinde gecer" demek yanlis, hicbir sekilde yakmamasi gerek. Ayarini kisik yapmis olabilirler gaza bastiginda motora yeterince gaz girmeyip fakir kalinca lamba yakabilir, ayari kontrol ettirin
LPG ilk montajdan sonra sistem elemanları alışsın die yapılan ayar bi müddet sonra bir kez daha yapılması lazım.. ilk ayardan kaynaklı zengin yada fakir karışım lambda hatısıdır büyük ihtimal..
E30 - 3.18is supercharged...
2. Bir ayara gerek asla olmaz. Adam gibi cikar yola ayarlarsin, musteri bir daha ancak cay icmeye yada filtre degisimine gelir.
Bendede oluyor 5. vitese takıyorum fazla gaz vermeden bi süre gidiyim hemen lamba yanıyor,
Açık hava filtresi var bide araçta
1-2 sıkıyorum düzeliyor![]()
tamamen ayar hatası, hatta montaj hatası dahi olabilir, piyasadaki en dandik kit bile düzgün ayar yapıldığı taktirde lamba falan yaktırmaz...
yanlış nozzle seçimi (zavolli nozzle dır die düşündüm tam bildiğimden değil), yakıt rayı sonrası hortumların farklı uzunlukta olması, çok uzun olması, regülatör ile yakıt rayı arası mesafenin fazla olması, hatalı regülatör seçimi..
bunlar genel bilinen montaj hataları..
ayar denilen şey aslında %99 yapılan , motor beyninin verdiği tepkilere göre lpg beyninin kendini ayarladığı , otomatik yapılan, manuel müdahale çoğu zaman yapılmayan bir işlem.. mekanik montaj hatalıysa istenildiği kadar denensin elektronik ayar sıkıntılı oluyor..
mekanik montaj düzgünse tam mükemmel olmasada oldukça stabil ekonomik bir hale dönüşüyor LPG..
İlk kontrol edilecek mekanik montaj
Fakir karışım verdi büyük ihtimal güzel bir ayar ile sorun çözülür.
05 Civic Vtec ||
Emre Ayg..
Herşey Türklük için
aynısı benim başımda şuan bilgisayara bağladığımda fakir kalmış zengin yaptık
ışık baya bi söndü km'e göre 10 lira daha gazım varken dip gaz da lpg'den atmaya başladı üstüne gaz aldım sonra düzeldi şuan atmıyo ama ışık tekrar yandı basınçta bi sorun oldu bu seferde sanırım
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)