User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Sıkıştırma oranı&avans ayarı ilişkisi

  1. #1
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sıkıştırma oranı&avans ayarı ilişkisi

    Sıkıştırma oranı yükseltilmiş bir motorun avansı neye göre ayarlanır ? Fabrikasyon 9/1 sıkıştırması olan bir motor rölantide 95 oktan için 8 derece avans istiyorsa motorun sadece sıkıştırma oranı 11.8/1 e yükseltildiğinde avans derecesi ne olmalıdır ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  2. #2
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunu en güzel kulaklıkla dinleyerek yaparsın..
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  3. #3
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kulaklıkla nasıl olacak peki ? Zaten avans motor yük altındayken vuruyor hareket halindeyken kulaklık ile dinlemek pek mümkün olmaz herhalde.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  4. #4
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kulaklıkla nasıl olacak peki ? Zaten avans motor yük altındayken vuruyor hareket halindeyken kulaklık ile dinlemek pek mümkün olmaz herhalde.
    Bu iş için özel ekipmanlar var, motorun üzerinde uygun bir yere sensörünü bağlıyorsun, kendi bir devresi var o belirli filtrasyon vs.. uyguluyor sende aracın içersinden haraket halinde kulaklık ile motoru rahat bir şekilde dinleyip nerelerde avans vurduğunu anlayabiliyorsun yalnız fiyatları pek ucuz değil sadece bir uygulama için almak mantıklı değil onun yerine bu iş ile uğraşan profosyonel birine ayarını yaptırman daha mantıklı olur.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  5. #5
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kulaklıkla nasıl olacak peki ? Zaten avans motor yük altındayken vuruyor hareket halindeyken kulaklık ile dinlemek pek mümkün olmaz herhalde.
    sorduğun şeyin bir kuralı yok
    her motor farklı olabilir tabiki en büyük faktör benzin oktan kalitesi.

    kulaklıktan kasıt
    vuruntu kulakliğı , knock detector, knock display, knock sensor ,knock monitor diye arayabilirsin

  6. #6
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim abi araştırıyorum bu arada aşağıdaki konundan da bayağı faydalandım ;

    http://www.techturkey.com/forum/maka...ml#post7110817
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •