User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 206 güçlendirme

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    206 güçlendirme

    arkadaslar 3 senedir 2004 model 206 110hp xs'e bınıyorum aracımın motorunu cıtır yurutmek ıstyrm arasdırmalarım sonucunda 106 gti eqzantrik ve kasnak - port polısh - 14/60 kısa sanzuman ve 2.vıtes 39 dıs takıcam - bıde yazılım dusunuyorum ortalama bunlar işcilik dahil 2.5-3 bın tl tutcak sızce deqer mı ne katar aracıma bıde 106 gti headersı buldum onuda alaym dıorm sızce + veya - ne olur şimdiden ilqilenen arkadaslara tesekkur ederım bu parcalardan elınde olan varsa onlarlada ırtıbata qecebılırım
    Samet KOCABEKİL

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahsettiklerinize ek olarak sitede bide pistonlu xs vardı yanlış hatırlamıyorsam 140 145 bglerden bahsediyorlardı ancak konuyu bulamadım

  3. #3
    RenaultSport
    Misafir
    Alıntı seaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar 3 senedir 2004 model 206 110hp xs'e bınıyorum aracımın motorunu cıtır yurutmek ıstyrm arasdırmalarım sonucunda 106 gti eqzantrik ve kasnak - port polısh - 14/60 kısa sanzuman ve 2.vıtes 39 dıs takıcam - bıde yazılım dusunuyorum ortalama bunlar işcilik dahil 2.5-3 bın tl tutcak sızce deqer mı ne katar aracıma bıde 106 gti headersı buldum onuda alaym dıorm sızce + veya - ne olur şimdiden ilqilenen arkadaslara tesekkur ederım bu parcalardan elınde olan varsa onlarlada ırtıbata qecebılırım
    106 nın oem egzantrik kasnak headers ı uyuyorsa 106 gti için üretilen pt52 egzantrikler falanda uyar sana 106 gti için üretilen headerslarda olacağına göre bence sen pt52 egzantrik yüksek sıkıştırma piston portpolish headers güzel bir yazılım ve şanzıman oranıyla çok güzel güçler çıkarırsın

  4. #4
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazdıklarını yaparsan gayet tatmin edici bir araç olur bence 106 oem yerine colombo tarzında bir egz. takarsan çok daha iyi olabilir hatta.
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

  5. #5
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar 3 senedir 2004 model 206 110hp xs'e bınıyorum aracımın motorunu cıtır yurutmek ıstyrm arasdırmalarım sonucunda 106 gti eqzantrik ve kasnak - port polısh - 14/60 kısa sanzuman ve 2.vıtes 39 dıs takıcam - bıde yazılım dusunuyorum ortalama bunlar işcilik dahil 2.5-3 bın tl tutcak sızce deqer mı ne katar aracıma bıde 106 gti headersı buldum onuda alaym dıorm sızce + veya - ne olur şimdiden ilqilenen arkadaslara tesekkur ederım bu parcalardan elınde olan varsa onlarlada ırtıbata qecebılırım
    bende de vaktiyle 206 Quiksilver vardı, motor ve şanzıman aynı. Şanzımanla fazla oynamanı tavsiye etmem, çok narin bir şanzımanı var, kurcalamaya gelmez, benim gözüm yememişti ayna mahruti değiştirmeyi, kaldı ki sen 2. vites dişlisini de değiştirmeyi düşünüyorsun. Şanzıman konusunda ille de dediklerini yapacaksan, muhtemelen kısa bir ikinci vites dişlisi takacaksın, o arabanın 3. vitesi fena uzundur, 2 ile 3 arasında aracının deviri gereğinden fazla düşecektir, haliyle 2'den 3'e geçtiğinde arabanın performansı canını sıkacak. Tüm dişlilere el atmıyorsan sadece 2'yi değiştirme derim.

    Yazılım konusuna gelince, aracın üstündeki beyni programlamak çok kolay değil, bu işlere girmeden önce kullanacağın parçaları yazılımı yaptıracağın kişiye söyle, neler yapabileceğini söylesin, ona göre hareket et, yazılım olmadan veya düzgün bir yazılım olmadan taktığın parçalardan keyif alamayacaksın.

    106 gti egzantriği alana kadar elindeki motor için üretilmiş dereceli bir egzantrik al derim.

    106 gti kasnağı iyi bir seçim, bildiğim kadarıyla ayarlı bu kasnaklar.

    106 gti headers'ını önermem, kullanım tarzına göre aftermarket bir 4-2-1 veya 4-1 header almanı öneririm.
    öyle işte.

  6. #6
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de vaktiyle 206 Quiksilver vardı, motor ve şanzıman aynı. Şanzımanla fazla oynamanı tavsiye etmem, çok narin bir şanzımanı var, kurcalamaya gelmez, benim gözüm yememişti ayna mahruti değiştirmeyi, kaldı ki sen 2. vites dişlisini de değiştirmeyi düşünüyorsun. Şanzıman konusunda ille de dediklerini yapacaksan, muhtemelen kısa bir ikinci vites dişlisi takacaksın, o arabanın 3. vitesi fena uzundur, 2 ile 3 arasında aracının deviri gereğinden fazla düşecektir, haliyle 2'den 3'e geçtiğinde arabanın performansı canını sıkacak. Tüm dişlilere el atmıyorsan sadece 2'yi değiştirme derim.

    Yazılım konusuna gelince, aracın üstündeki beyni programlamak çok kolay değil, bu işlere girmeden önce kullanacağın parçaları yazılımı yaptıracağın kişiye söyle, neler yapabileceğini söylesin, ona göre hareket et, yazılım olmadan veya düzgün bir yazılım olmadan taktığın parçalardan keyif alamayacaksın.

    106 gti egzantriği alana kadar elindeki motor için üretilmiş dereceli bir egzantrik al derim.

    106 gti kasnağı iyi bir seçim, bildiğim kadarıyla ayarlı bu kasnaklar.

    106 gti headers'ını önermem, kullanım tarzına göre aftermarket bir 4-2-1 veya 4-1 header almanı öneririm.
    Şanzıman konusunda dediğine katılıyorum şanzıman içi komple 106 gti'a çevrilebilirse daha iyi olur benim defransiyel 206 çıkmıştı paramparça etmiştim bir kaç dolu kalkıştan sonra.İçini komple değiştir derim.Kalan parçalarıda satarsın hemde.
    Headers konusuna gelince 106'nın döküm headersı belli bir yere kadar en iyisi diye biliyorum bende dediğinin aksine.Yanlışta biliyor olabilirim.
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Walla arkdslar arasdrdqm bu sitedende bazi kisilerden ogrendigim en iyi XS yurutme listesi baya bi tuzlu olacak yasanzuman olayinda sikinti yasarsam hic hos olmaz her hafta sonu kocaeli eskisehir arasi yaklasik git qel 600km yapiyrm suan arac sikintisiz oynayipda ne kendi tadimi nede aracin verimini dusurmek istemyrm bilqisi olan arkdslar bilqilendirirse sewinirim birde bu olaylarin hepsini yapdqmda ortalama kac hp alirim ki
    Samet KOCABEKİL

  8. #8
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Walla arkdslar arasdrdqm bu sitedende bazi kisilerden ogrendigim en iyi XS yurutme listesi baya bi tuzlu olacak yasanzuman olayinda sikinti yasarsam hic hos olmaz her hafta sonu kocaeli eskisehir arasi yaklasik git qel 600km yapiyrm suan arac sikintisiz oynayipda ne kendi tadimi nede aracin verimini dusurmek istemyrm bilqisi olan arkdslar bilqilendirirse sewinirim birde bu olaylarin hepsini yapdqmda ortalama kac hp alirim ki
    v yerine w g yerine q kullanmasan çok hoş olurdu ama neyse sorularına gelicek olursak uzun yolda kısa şanzıman yakıt bakımından seni zora sokabilir tahminimce.Güç olarakta ekstra malzemeler kullanmadığın sürece 106 gti'ın gücünü ele alıcak olursak ona yakın bir güç alırsın diye düşünüyorum.Araca çok gönülden bağlı değilsen uğraşmak yerine bir üst sınıfa geçmen maddi manevi faydana olacağını düşünüyorum.
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı motor roland garros`umuz vardı,dereceli, port polish,chip ,106 ayarlı kasnak ve 106 ayna mahruti yapmıştık ve araç gayet ciddi yürüyordu.

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wink

    Alıntı Abarth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    v yerine w g yerine q kullanmasan çok hoş olurdu ama neyse sorularına gelicek olursak uzun yolda kısa şanzıman yakıt bakımından seni zora sokabilir tahminimce.Güç olarakta ekstra malzemeler kullanmadığın sürece 106 gti'ın gücünü ele alıcak olursak ona yakın bir güç alırsın diye düşünüyorum.Araca çok gönülden bağlı değilsen uğraşmak yerine bir üst sınıfa geçmen maddi manevi faydana olacağını düşünüyorum.
    Haklisin kardesimde el aliskanliqi isde klavyeye qecince ister istemez basiyosun baska yazi karakrerlerine zaten 106 gti 118hp 206 xs 110 hp kagit ustunde ancak gti yola aktario yururunu o yuzden dedm bu dusunulen listeden 10 / 15 hp alncaksa cok bi esprisi yok 2-3 bin lira gommenin
    Samet KOCABEKİL

  11. #11

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı t-jet ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı motor roland garros`umuz vardı,dereceli, port polish,chip ,106 ayarlı kasnak ve 106 ayna mahruti yapmıştık ve araç gayet ciddi yürüyordu.
    Nasil eqzantrik ve chip uyquladiniz hatirliyabilirsen iyi olur orjinal qti ayna mahruti mi vardi sizin aracda ortlma kac hp olmsdr herhanqi bi sikinti yasadnz mi
    Samet KOCABEKİL

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biz hüner kamşaft a orjinal egzantriklerini işlettik,port polişh, kapak taşlama,conta,pompa ve enjektör uyguladık.kendikasnakları ayarsız, 106 gtı nın kasnağını kullandık,beyne soft yazılım yaptık, devir kesici iptal ,saat 7000 devirde bitiyor bizim araç daha fazla çeviriyordu.yalnız 106 gtı nın orjinal ayna mahrutisini kullandık bence gerek yok. özellikle 3. vites çok uzundu. biz orjinalinde 155 km. gördük. gtı nınki ile değiştirince 140 km.düştü, vites araları biraz kısaldı. 2.5 sene kullandım , motor ve şanzumanla ilgili hiç sorun yaşamadım,bir- iki sensör ve torsiyon sıkıntısı dışında.
    o zaman gittiğim usta ile hala görüşürüm ve bir kaç ay önce gittiğimde aracın kendilerine geldiğini satış sürecinde olduğunu ve motorunda hala sıkıntı olmadığını söyledi,

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güç konusuna gelince 3 dynoya çıktık 3 farklı değer aldık, artık hangisi sağlıklı bilemem.130 140 arası değişiyordu

  14. #14
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben yardımcı olabilirim sana herkonuda yazılımı mevcuttur bende de xs var bahsettıklerı arac benım aracım

  15. #15

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 206xs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben yardımcı olabilirim sana herkonuda yazılımı mevcuttur bende de xs var bahsettıklerı arac benım aracım
    Cok tesekkurler usta saqol haberlesirsek iyi olur
    Samet KOCABEKİL

  16. #16
    GTİ
    Misafir
    İLK işin kısa şanzıman olsun derım kardesım...

  17. #17

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim mesajım geldi mi?

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı t-jet ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim mesajım geldi mi?
    Abi saqol msjn qeldide ben kibrisdayim donduqumde seni aricam bide o dedqn yere qiderm cok tesekkur ederim
    Samet KOCABEKİL

  19. #19

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam kardeşim, ben mesajım gitmedimi acaba dedim, inş. gönlüne göre olur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •