User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: 206 CC Exhaust System

  1. #1
    TuNeR_32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye ISPARTA
    Mesaj
    129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 206 CC Exhaust System

    Merhaba Arkadaşlar Daha önce açılmış konular olmuş ama tam bilgi elde edemedim Aracım Peugeot 206 CC 2.0 Manuel Aracım Daha orijinal egzoz boruları susturucuları ve katalitik üzerinde durmakta vizesini yeni yaptırdım Kat iptali yapmak istiyorum ama arıza ışığı yakar mı? egzozcuda baktığımda sensör katalitik üzerinde değil bunu yanıltıcı bir parça takılıyormuş yinede bulunduğum şehirde direk sökeriz boru takarız diyorlar ama arıza ışığı yanarmış bunu istemiyorum Ayrıca Aracıma Silincelerli egzoz düşünüyorum ama şehir içinde sürekli denetleme oluyor seside ayarlamam lazım elinde bu tarz egzoz olan varsa p.m görüşebiliriz ilgilenen Arkadaşlara Teşekkürler..

  2. #2
    TuNeR_32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye ISPARTA
    Mesaj
    129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konu hakkında bilgisi olan yok mu?

  3. #3
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çift oksijen sensörünmü var tekmi? eğer çiftse yanıltıcıda taksan bisüre sonra yanıyordu devamlı söndürüyordum. ama elektronik yanıltıcı denemedim hiç. benm denediklerm sondayı bikaç cm geri çeken mevzuydu.
    boru çapı olarak 60lık kullan ufak bi orta susturucu ile ideal oluyor.

  4. #4
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütçen varsa Varex egzoz sona 60-63'lük düz boru ile kullan. Yanıltıcı dedikleri basit bir kalın somun. Sensörün önüne takılıyor arıza lambası yanmıyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #5
    TuNeR_32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye ISPARTA
    Mesaj
    129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çift oksijen sensörünmü var tekmi? eğer çiftse yanıltıcıda taksan bisüre sonra yanıyordu devamlı söndürüyordum. ama elektronik yanıltıcı denemedim hiç. benm denediklerm sondayı bikaç cm geri çeken mevzuydu.
    boru çapı olarak 60lık kullan ufak bi orta susturucu ile ideal oluyor.
    bir motorun egzoz çıkışında manifolt bir sensör var birde katalitik orada var bu sensörlerden araç 2002 model

  6. #6
    TuNeR_32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye ISPARTA
    Mesaj
    129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wink

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütçen varsa Varex egzoz sona 60-63'lük düz boru ile kullan. Yanıltıcı dedikleri basit bir kalın somun. Sensörün önüne takılıyor arıza lambası yanmıyor.
    Şuan için varex sistemi yaptırmam zor ses benim için çok önemli değil açıkcası sadece performans istiyorum araç susturucuları borular vs fabrikadan çıktığı gibi duruyor...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •