User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: integraya ne yapabiliriz. ?

  1. #1
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    integraya ne yapabiliriz. ?

    selam yılbaşından sonra allah kısmet ederse arabanın motorunu indirip baştan aşağı revizyona başlayacağım herşeyin planını yaptım ama motor kısmına ne yapacağıma karar veremedim şu an motorun durumunu ele alırsak krank 0 ölçü hiç taşlanmamış. pistonlarda etek boşluğu var yani motor soğukken ilk 5 dk etek sesi geliyor ısınınca sesi kesiyor çekişi gidişi gayet iyi ama ufaktan yağ yakıyor yani ekstra olarak 3 bar tps sensörü. exedy stage 2 balata ve kızıl yatak mevcut. ama ben hala ufak çaplı bi turbomu taksam yoksa s.c. mı taksam yada ITB mi yapsam diye kararsız kaldım.arabadan bi türlü vazgeçemediğim için allah izin verirse bi ömür kullanmayı düşünüyorum.bide vti kapak atmayıda düşündüm bunların arasında kaldım açıkçası zaman önemli değil aracı söküp itinayla toplayıp bi ömür kullanmak planım motor içini kesin forgetlemek kaydıyla fazla üzmeden atıyorum alt yapıyı sağlam yapıp daha düşük seviyede kullanıp ömrünü uzun tutmak gibi. tavsiye öneri fikir eleştri aklınızdan ne geçerse paylaşmanızı isterim teşekkürler.
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  2. #2
    Agah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Başakşehir '.' Kasımpaşa
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ufak çaplı turbo dediğiniz büyük 0 lı mebla demek. SC zaten bi yığın para. İTB zaten stock arabaya pek selam vermez. sizin ilacınız b16a2 üst kapak, vtec selenoid, emme port polish, vti elektrik tesisatı, vti distrbütör

  3. #3
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec yapman başlı başına 10000 i bulur stock motora turbo gir daha mantıklı
    PROJECT 01

  4. #4
    EOG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özenli bir şekilde yaparsan her üçününde maliyeti 10.000 TL nin altına inmeyecektir. Sadece beyin + wideband + ayar bile 2.000 TL nin altına çok zor.

    LS/Vtec yaparsan diğerlerine nazaran düşük masraflı olur gibi geliyor ama aracının ağırlığını da düşündüğünde, yürütmek için kaliteli malzemelerle ilaveler yapman gerekecek.

    Piyasada özenle toplanmış Vtec ya da Turbo Teg'ler mevcut, aracını bu şekilde ya da stok olarak düşük bütçeyle toplamak kaydıysa satarak bu araçları bi değerlendir derim. Herkes tarafından bilindiği üzere bu işlere girişince sonunca zarar kaçınılmaz, en azından bu zararı sen yaşamazsın.

  5. #5
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart kapak b16a2 pistonları birde y1 şanzuman
    -atmosferik mis gibi olur it gibi gider
    -- Japan center --

  6. #6
    aliburma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL-BEYKENT
    Mesaj
    836
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bugratemel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart kapak b16a2 pistonları birde y1 şanzuman
    -atmosferik mis gibi olur it gibi gider
    katılıyorum. masrafın da az olur....

  7. #7
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Minumum 10 bin cepte olmali zevjli olucagi kesin en azindan anasi aglamis vteclerden daha fazla zevk verir
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  8. #8
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bugratemel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart kapak b16a2 pistonları birde y1 şanzuman
    -atmosferik mis gibi olur it gibi gider
    evet banada mantıklı geliyo ama zaten şu an y 1 şanzuman mevcut benim araç otomatikti zamanında arç 146 bin km de aldım çok temiz olduğu için birtürlü vazgeçemiyorum. şanzumna gelirsek ben manuele çevirdim y1 şanzuman bildiğim kadarıyla92 lerde mevcut seri şanzuman bende yürüyen vde satışı olmayan bi arabadan takas yaptım şu anda gidişi iyi ama s.c. ve turbo maliyetli olsada İTB bana mantıklı geliyo çünkü manifolt kelebekler ıvır zıvır tamamen custom olacak yani biraz farklı bişey olsun istiyorum tabi beynide değiştirmem gerekli önce bi motor içini yapim diyorum dışı her şekilde olur.
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  9. #9
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Agah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ufak çaplı turbo dediğiniz büyük 0 lı mebla demek. SC zaten bi yığın para. İTB zaten stock arabaya pek selam vermez. sizin ilacınız b16a2 üst kapak, vtec selenoid, emme port polish, vti elektrik tesisatı, vti distrbütör
    s. c.işide şöyle mantıklı geliyo bana daha önce bi cooper s in s.c. ını tamir ettim ve çalışma sistemi ve bağlama şeklini turbo kadar kolay uygulayabilirim çıkma s.ç. lar mevcut internette 800 ila 1500 arası sizce nasıl olabilir?
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  10. #10
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Minumum 10 bin cepte olmali zevjli olucagi kesin en azindan anasi aglamis vteclerden daha fazla zevk verir
    abi valla vtec lerden zaten zevkli bi makine benimkisi boş durmamak bişeyler yapmak kimsenin bu olmaz çok uğraşırsın dediği şeyleri sorunsuz yapıp öyle konuşanların çok tebriğine maruz kaldım yani kendim herşeyini a dan z ye yapmak aracı kısmet bakalım.
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  11. #11
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkesin nacizane fikirlerini dikkate alarak ilerliyecem akıl akıldan üstündür herkesin vakit ayırıp fikrini yazdığı için ayrı ayrı tşk. edrm.
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  12. #12
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla zor konu. Sundan ornek vereyim b16 topladik sedan vtec motor ici ayari beyini stage 3 tabir edeyim 84mm 12.5 pistonlu fln fln sanziman kisa dif lazimsa var tek eksik emme ve kelebek oem suan harcanan paraya rahat turbolu bi integra alirdik !!! Kaldiki sende bunlara ek kapak tesisat beyin dist. Masrafin daha olacak Atmosferik olarak 200 hp zarzor cikariz 10 15 liraya bence degmez o paraya sc yada citir alttan dolan turbo yapilabilirdi ve minimum o hpler olur ileriside cok acik olur kullandikca acilir vs vs. İlla atmo.dersen madem sanziman kisa ben kullanan duymadim ama bizim oem ler icin crowerin egztr yay sapkalari mevcut tesisat itb ve piston yapan gormedim daha trde buda benim kafamda olan bi hayal stlegal cem abi daha iyi bilir tabi. Bence vtec yerine madem itb dusuncen var osekil yap derim bizde gormus oluruz. Sonucta 206 gti ve nerdeyse ayni gucte motorlar dedigim sekilde dolduruldugunda 240+ hp cikaran 206 var tonlarcada videolari mevcut
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  13. #13
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla zor konu. Sundan ornek vereyim b16 topladik sedan vtec motor ici ayari beyini stage 3 tabir edeyim 84mm 12.5 pistonlu fln fln sanziman kisa dif lazimsa var tek eksik emme ve kelebek oem suan harcanan paraya rahat turbolu bi integra alirdik !!! Kaldiki sende bunlara ek kapak tesisat beyin dist. Masrafin daha olacak Atmosferik olarak 200 hp zarzor cikariz 10 15 liraya bence degmez o paraya sc yada citir alttan dolan turbo yapilabilirdi ve minimum o hpler olur ileriside cok acik olur kullandikca acilir vs vs. İlla atmo.dersen madem sanziman kisa ben kullanan duymadim ama bizim oem ler icin crowerin egztr yay sapkalari mevcut tesisat itb ve piston yapan gormedim daha trde buda benim kafamda olan bi hayal stlegal cem abi daha iyi bilir tabi. Bence vtec yerine madem itb dusuncen var osekil yap derim bizde gormus oluruz. Sonucta 206 gti ve nerdeyse ayni gucte motorlar dedigim sekilde dolduruldugunda 240+ hp cikaran 206 var tonlarcada videolari mevcut
    aynen farklı bişey olsun istiyorum içlerinde en kolay yapacağım İTB içinden çıkılmıyacak bi durumu yok zaten olmazsa zaten oem manifolyunu takar devam ederim ben ıtb ye oem enjektör kullanıp daha çok sesi ilgimi çekiyor sonuçta ben bunu yapimda gözüme kestirdiklerimi geçim diye bi niyetim yok yani farklı olsun bizim olsun e yani birazda yürüsün. sağolasın
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  14. #14
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki şöyle yapsak ben ıtb ye karar verdim diyelim.angi parçalar gerekli ıtb benden ekstra neler gerekli pistonda forget olcak zaten gömleği konya yapımı yaptırsam kurtarırmı veya standartı honlatsak yeterlimi?
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  15. #15
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turboman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet banada mantıklı geliyo ama zaten şu an y 1 şanzuman mevcut benim araç otomatikti zamanında arç 146 bin km de aldım çok temiz olduğu için birtürlü vazgeçemiyorum. şanzumna gelirsek ben manuele çevirdim y1 şanzuman bildiğim kadarıyla92 lerde mevcut seri şanzuman bende yürüyen vde satışı olmayan bi arabadan takas yaptım şu anda gidişi iyi ama s.c. ve turbo maliyetli olsada İTB bana mantıklı geliyo çünkü manifolt kelebekler ıvır zıvır tamamen custom olacak yani biraz farklı bişey olsun istiyorum tabi beynide değiştirmem gerekli önce bi motor içini yapim diyorum dışı her şekilde olur.
    bahsettiğin ys1 olmasın ?? y1 şanzuman farklı ys1 şanzuman farklı
    PROJECT 01

  16. #16
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turboman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet banada mantıklı geliyo ama zaten şu an y 1 şanzuman mevcut benim araç otomatikti zamanında arç 146 bin km de aldım çok temiz olduğu için birtürlü vazgeçemiyorum. şanzumna gelirsek ben manuele çevirdim y1 şanzuman bildiğim kadarıyla92 lerde mevcut seri şanzuman bende yürüyen vde satışı olmayan bi arabadan takas yaptım şu anda gidişi iyi ama s.c. ve turbo maliyetli olsada İTB bana mantıklı geliyo çünkü manifolt kelebekler ıvır zıvır tamamen custom olacak yani biraz farklı bişey olsun istiyorum tabi beynide değiştirmem gerekli önce bi motor içini yapim diyorum dışı her şekilde olur.
    olur mantıklı 900rr karburatörünü alıp flanş kestirip uyarlıya blirsin ama beyin alıp yazdırman da gerekicek

    çok param gitmesin diyosan bence listeyi tekrar yazıyorum
    standart kapak (belki emme kelebek kapak port polish )
    b16a2 pistonları
    900rr karburatör ve emme flanşı + araya alimünyum işciliğii yada araya körük
    şanzuman olarak y1 daha güzel olur ama bulamazsan ys1 de olur hatta s4c de olur ama aksların uymaz ve hidrolik kablo conversiyon kit alman gerek
    +güzel bi beyin bu neptune s300 megasquirt vs vs bir çok beyin olablir bütceye bağlı hatta beyinsiz çip yazdırıpda kullanırsın ama ne derece etkili olur orası tartışılır
    -- Japan center --

  17. #17
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı devilboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiğin ys1 olmasın ?? y1 şanzuman farklı ys1 şanzuman farklı
    şu an araçta 92 model integradan çıkma şanzuman mevcut ys 1 zannediyorum muhtemelen ayrıca halatlı
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  18. #18
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bugratemel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olur mantıklı 900rr karburatörünü alıp flanş kestirip uyarlıya blirsin ama beyin alıp yazdırman da gerekicek

    çok param gitmesin diyosan bence listeyi tekrar yazıyorum
    standart kapak (belki emme kelebek kapak port polish )
    b16a2 pistonları
    900rr karburatör ve emme flanşı + araya alimünyum işciliğii yada araya körük
    şanzuman olarak y1 daha güzel olur ama bulamazsan ys1 de olur hatta s4c de olur ama aksların uymaz ve hidrolik kablo conversiyon kit alman gerek
    +güzel bi beyin bu neptune s300 megasquirt vs vs bir çok beyin olablir bütceye bağlı hatta beyinsiz çip yazdırıpda kullanırsın ama ne derece etkili olur orası tartışılır
    ewet liste mantıklı geldi bana b16a2 pistonu yerine forget düşünüyorum sadece gerisini uygulayacağım teşekkürler.
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ls/Vtec yapman için gerekli parçalar bence mevcut talep edersen mesaj atabilirsin.

    1.8 olması ayrıcalık kazandırıyor güce.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •