User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Kontak kapalıyken akü değişiminde pervanenin çalışması ?

  1. #1

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    kütahya
    Mesaj
    62
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Unhappy Kontak kapalıyken akü değişiminde pervanenin çalışması ?

    arkadaşlar aracımın aküsü bitmişti başka akü alıp taktım ancak taktığım sırada kontak kapalıydı hatta kapılar bile kilitliydi ancak aküyü söküp ödünç aldığım aküyü takınca arabanın küçük pervanesi devreye girdi bunun sebebi ne olabilir bilgisi olan var mı acaba ? şimdiden teşekkürler ödünç aldığım aküde bitti şuan araç marş basmıyor yine ?

  2. #2
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle eski akünün bitmesinin nedeni o küçük pervanemi?

    bu arada "arabanın küçük pervanesi" dediğiniz şey nedir?
    radyatör fanı mı ?

    demekki aküyü bitiren şey fan
    sürekli çalışıyorsa akünün bitmemesi imkansız haliyle.

    peki neden durduk yere çalışıyor?
    fan müşürü bozuk?
    fan rölesi takılı kalmış?
    müşür soketi kısa devre?
    araba hararet yapmış, sıcaklık 110 derecenin üzerine fan otomatik çalışıyor?

    bu gibi nedenler çoğaltılabilir elbette

    (bazı arabalarda kontak kapalı dahi olsa fan bağımsız çalışabilmektedir)


    edit:
    imla hatası

  3. #3
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonradan yapma fan düğmesi filan varsa açık kalmış olabilir mi?

  4. #4
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maxi eline saglık bu kadar güzel anlatılabilir...

  5. #5
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fazladan "yağ sıcaklık" müşürü varsa aracında anahtarı çektiğinde fan çalışır bazı durumlarda... bu özellikle integra ve eski amerikan hondalarında mevcut olan bir özellik kontağı çektiğinde yaklaşık 10 bazen 20 dakika dönecektir o fan düşük devirde....
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  6. #6

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    kütahya
    Mesaj
    62
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle eski akünün bitmesinin nedeni o küçük pervanemi?

    bu arada "arabanın küçük pervanesi" dediğiniz şey nedir?
    radyatör fanı mı ?

    demekki aküyü bitiren şey fan
    sürekli çalışıyorsa akünün bitmemesi imkansız haliyle.

    peki neden durduk yere çalışıyor?
    fan müşürü bozuk?
    fan rölesi takılı kalmış?
    müşür soketi kısa devre?
    araba hararet yapmış, sıcaklık 110 derecenin üzerine fan otomatik çalışıyor?

    bu gibi nedenler çoğaltılabilir elbette

    (bazı arabalarda kontak kapalı dahi olsa fan bağımsız çalışabilmektedir)


    edit:
    imla hatası

    valla küçük pervane tahminime göre klima pervanesi büyük olan pervane dönmüyor çünkü ama dedikleriniz üstünden bi yola çıkayım yani bi elektirikciye gideyim hararet problemim yoktu hiç olmadı yani ki araba bir hafta yattıktan sonra bu durum ortaya çıktı önceden çalışıyordu verilen bilgiler içinde teşekkürler

  7. #7

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    kütahya
    Mesaj
    62
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fazladan "yağ sıcaklık" müşürü varsa aracında anahtarı çektiğinde fan çalışır bazı durumlarda... bu özellikle integra ve eski amerikan hondalarında mevcut olan bir özellik kontağı çektiğinde yaklaşık 10 bazen 20 dakika dönecektir o fan düşük devirde....
    evet aracım eski bir american honda accord sıcaklık müşüründen olabilir sanırım bu bilgi içinde teşekkürler

  8. #8

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    kütahya
    Mesaj
    62
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonradan yapma fan düğmesi filan varsa açık kalmış olabilir mi?
    onu bende düşündüm ancak farklı olan bi tuş yok içeride baya baktım

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    termostat veya müşür arızası gibi duruyor.
    Drive to win!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •