User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: E30 3.18 İs Kilit

  1. #1
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E30 3.18 İs Kilit

    Aracımıza Kilitli difo düşünüyoruz fakat her usta farklı diyor maximum verim alıp gerek yakıtı gerek hızı etkilemeyen is için uyumlu difo oranı nedir.

    Öneriler ; 3.91 , 4.27 sizce hangisi daha mantıklı olur 1 2 3 sarması şart

  2. #2
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kilit ayri diff ayri... Kilidin orani olur diff in oraniyla alakasi yoktur... Uzerindeki diff kaclik? Araban manuel mi yoksa otm.mi?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #3
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senın dediğin gibi olucaksa en kısa diff oranı olması lazım. kısaldıkca hızın düşer ayrıca yakıtında artacaktır. ama daha seri bı araban olur

  4. #4
    efef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4.10 kilit uygundur çabuk hızlanırsın ama 1,2,3 sarman 3.18 is le normal asfaltta düzgün 16 inç jant lastikle hele stockken imkansız belki bi ufak patinaj çekebilirsin

  5. #5
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kilit ayri diff ayri... Kilidin orani olur diff in oraniyla alakasi yoktur... Uzerindeki diff kaclik? Araban manuel mi yoksa otm.mi?
    Abi biliyorum ayrı olduğunuda üzerinde orginal kilit neyse o var manuel 90 model e30 ben oranlı kilit takmak istiyorum hangi oran daha mantıklı

  6. #6
    AdemAr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.18 le 1-2-3 sarra sara gidebilirsen banada öğretirmisin ?

  7. #7
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gidersem öğretirim

  8. #8
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By CrAzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi biliyorum ayrı olduğunuda üzerinde orginal kilit neyse o var manuel 90 model e30 ben oranlı kilit takmak istiyorum hangi oran daha mantıklı
    pardon ama sanırım olayı bildiğini zannediyorsun ama bilmiyorsun...

    kilit oranı %25-%50 vs diye gider
    diff. oranları iste 3:38 ,3:72, 4:10 vs diye gider...

    aracın manuelse muhtemelen 4:10 vardır, kilit olduğuna emin misin? 4:10 ve %25 zaten yapabileceğin en iyi kombindir ve de orj.de de bu vardır...

    Not: lütfen artık oynanmış ellenmiş ya da 3.25 e30 larla kendi 4 silindirlilerinizi karıştırmayın, sonra güzelim arabaya da yazık oluyor, o araç 3 vites ancak kaymak asfalt kabak lastikle patinaj çeker...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #9
    JaSoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    318is lerde otomatik yok zaten. Sonuçta piyasada çeşitli oranlarda dif.ler olduğundan arkadaş hangi oranı tercih etmesi gerektiğini sormuş.
    Dif. oranın 4,10. Daha kısa istersen 4,27 takarsın biraz daha seri olur. Ayrıca sadece mekanizmayı bulup kendi diferansiyeline de yerleştirebilirsin. Biraz daha az masraflı olur...

  10. #10
    sde30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinalde 4.10 var is lerde sen 4.27 takarsan biraz daha kısalır vites araların 1,2,3 daha seri olur da 3de sarması nedir güzel kardeşim olmayacak duaya amin demeyin arabaların da canını çıkartmayın ben 3.28 ile yapmadım senin düşündüğün şeyleri
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene....

  11. #11
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beni tamamen yanlıs anlamıssın biliyorum dedim bilmesek e30 almayız. Tabi tartışcak değilim aracta 4.10 var zaten fakat yetmiyo 3 sarar dedik de be yahu atmo 2.8 yaptınız arabayı

    Arabanın canını da okumuyoruz arabanın konumda fotoları var araç zaten ilker abinin di biz ondan aldık öyle olsa adam bize satmaz arabayı Biraz daha hız düşerek daha iyi bi şekilde zevk almak istiyoruz arabadan durum bu artık %60 oranlı bi kilitmi alırız bilmiyorum o yüzden konu açtım bi kaç usta(ustaların ismini vermek istemiyorum zaten bilinen ustalar) farklı konustu sen bunu tak iyi olur sen bunu tak söyle olur diyerekden bende böyle bi konu actım kullananlar bunu takarsan bunu alırsın dese sorun kapancak 4.27 takarsam top speed düşer ama ne kadar daha seri olur.

  12. #12
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok biliyorsun madem niye konu açtın? insanlar sana yardımcı olmaya çalışıyor ters ters cevaplar veriyorsun..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  13. #13
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok biliyorsun madem niye konu açtın? insanlar sana yardımcı olmaya çalışıyor ters ters cevaplar veriyorsun..
    Bana ters cevap verenlere ne demeli insan gibi konu açtık.Ben bi çok konumda uslubum ortada bildiğini zannetmiyorum gibi konuşmalar.eyw konu kilit yardımlar için tşkler.

    Çok biliyor olsam konu açmam abinin verdiği konu hakknda bilgim oldugunu belirttim ...

  14. #14
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By CrAzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bana ters cevap verenlere ne demeli insan gibi konu açtık.Ben bi çok konumda uslubum ortada bildiğini zannetmiyorum gibi konuşmalar.eyw konu kilit yardımlar için tşkler.

    Çok biliyor olsam konu açmam abinin verdiği konu hakknda bilgim oldugunu belirttim ...
    yanlış anlıyorsun bence, şimdi sana %60 kilit al, 4:45 de diff koy 3 vites sararak gidersin desem, %60 kilidi nereden bulacaksın 4:45 diffi nereden bulacaksın ? sana BMW gerçeklerini de göz önünde bulundurarak olması gerekeni söylüyoruz... 300 küsür HP arabamda %40 kilitle 3 vites ancak sarıyor, sana boş ver bu sevdayı, araban güzel yorma hırpalama diyoruz kötü mü söylüyoruz? ayrıca herşeyi biliyorum diyorsun da, bak 25 yıllık BMW ciyim, kilit yetmedi diff yetmiyor lafını ilk senden duydum kusura bakma...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  15. #15

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence sen o arabanın diff oranı ile oynama. Kilit bul , 2 tanede orta yollu lastik bul eğlen daha az uğraşırsın

  16. #16
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.371
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne de güzel R yapılmış ama Gece sana mı soracam derken editlenip alttan alınmaya başlanmış..

    diğer konunda 2.8 motor koyulacak demişsin o motoru koyduktan sonra kısa oranlı ve yüksek kilit oranlı diferansiyel tak istediğin olur. Araba düzgün duruyor şu halde boşuna yorma arabayı..

  17. #17

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.8 koyacksan 4.10 diff kalsın , bide %25 kilit koy , sabaha kadar dön


    burdan hangi araçta hangi diff var , kilit var mı yok mu bakabilirsin

    http://www.e30zone.net/e30zonewiki/i...p/Differential
    Form > Function

  18. #18
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rawr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.8 koyacksan 4.10 diff kalsın , bide %25 kilit koy , sabaha kadar dön


    burdan hangi araçta hangi diff var , kilit var mı yok mu bakabilirsin

    Differential - E30 Zone Wiki
    arkadaş zaten arabada kilitli 4:10 var diyor ama yetmiyormuş, önerileri ona göre yapalım...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  19. #19
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne de güzel R yapılmış ama Gece sana mı soracam derken editlenip alttan alınmaya başlanmış..

    diğer konunda 2.8 motor koyulacak demişsin o motoru koyduktan sonra kısa oranlı ve yüksek kilit oranlı diferansiyel tak istediğin olur. Araba düzgün duruyor şu halde boşuna yorma arabayı..
    Mevzu uzamasın diye editledim gidere giderim var rahat ol sen

    @ghibli06 şimsi anladım abi ne demek istediğini.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •