User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Bmw E 21 Atmosferik Besleme Yardım ?

  1. #1
    ozzi41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Gebze/KOCAELİ
    Mesaj
    1.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Bmw E 21 Atmosferik Besleme Yardım ?

    Arkadaşlar merhaba,

    Yakın bir arkadaşımın bmw e21i var stock m10b20 motorumuz var 8 ağırlık kranklı atmosferik olarak motoru güclendirmek istiyoruz aklımızdakiler 4 lü weber, 40lık veya 45 lik dereceli egzantirik, headers motor içinde nasıl bi değişiklik yapmak gerekir sizce pistonlar 89mm düz kafa weberin kaçlığını takmak gerekir dereceli egzantiriği neye göre almalıyız yardımlarınıza ihtiyacımız var.

  2. #2
    Dctrlprn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    328
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam enjeksiyona geçseniz daha sağlıklı ve daha seri olurdu bence enjeksiyonu düşünün. Hatta satılıklar bölümünde enjeksiyona geçmek için ne gerekiyorsa set halinde vardı fiyat olarakda gayet uygundu. Piston olarak biz 3 ay önce 89,25 tepeli kullandık fakat biraz zor bulduk. Şu an araba sorunsuz sıkıntısız yürüyor. Hatta geçenlerde arkadaşımın parası çıkışsaydı o enjeksiyon setini biz alıcaktık çocuk bıktı karbüratörden.

  3. #3
    ozzi41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Gebze/KOCAELİ
    Mesaj
    1.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam Enjeksiyona geçmeyi düşünmüyoruz malesef Weber takmak istiyoruz

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden ki ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    ozzi41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Gebze/KOCAELİ
    Mesaj
    1.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşın tercihi Karbiratörden yana

  6. #6
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    weber i ses içinmi istiyor özellkle?
    eğer düşüncesi bu ise injeksiyonla birlikte itb yapıp o sesi yine elde eder.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  7. #7
    buraaktas
    Misafir
    araç benim weberi hem ses hemde görüntü olarak istiyorum daha çok ama kaçlık takmamız lazım bilmediğimizden alamak daha

  8. #8
    Dctrlprn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    328
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burak abi senin kırmızı tek far e21 var galiba demi ?

  9. #9
    buraaktas
    Misafir
    aynen kardeşim kırmızı tek far

  10. #10
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buraaktas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç benim weberi hem ses hemde görüntü olarak istiyorum daha çok ama kaçlık takmamız lazım bilmediğimizden alamak daha
    injeksiyona geçip itb takıp hem o sesi hem de görüntüyü yine alabilirsiniz.
    karbüratör olayı çok zahmetli olabiliyor, ayarı yakıtı vs ..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  11. #11
    buraaktas
    Misafir
    itb ne oluyo bilmiyorum enjeksıyon bana daha zahmetlı gelıyo kaputu acınca hersey sadeve guzel olsun ıstıyoruz bırazda yakıt çok sorun deıl gundelık bınmıyorum arabaya

  12. #12
    Dctrlprn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    328
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi görüntüde güzellik istiyosan KN yuvarlak nikelajlı filtre tak hoş duruyor.

  13. #13
    buraaktas
    Misafir
    suan uzerınde 315 motor var onda var kn nıkelaj fıltre karburatorun ustune dırek takılandan foto eklemeyı bılmıyorum eklıyemedım ama bıtanede m10b20 motorum var onu takıcam 8 agırlık krank falan aldım ona 2 bın motoru guclendırıp takmak ıstıyorum

  14. #14
    Dctrlprn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    328
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piston olarak üsttede yazdıgım gibi 89,25 tepeli bulabilirsen gayet güzel olur bence.

  15. #15
    buraaktas
    Misafir
    dediğin pistonlar e12 kapağın pistonlarımı ? e12 2.0 tepeli cıkıyo e21 kapagında düz

  16. #16
    mk35280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1000-1200cc yarış motoru 4 lü karbüratörlerini uygulayanlar vardı.Araştırmak lazım.youtube de videoları bolca var.
    https://www.youtube.com/watch?v=vLqRJcrGKhQ

  17. #17
    buraaktas
    Misafir
    karbüratör weber takıcaz motor içinde kararsız kalmıştık amerikadan biyer bulduk m10 motorla ilgi motor içi parçalarınıda orayla görüşüp tedarik edicez türkiyede çok bilgisi olan yok m10 motorla parcasıda çok az

  18. #18
    Dctrlprn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    328
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurt dışında stroker kitleri mevcut abi ama onlarda acayip derecede pahalı.

  19. #19
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukarıda yazıldıgı gıbı bnce yapılması daha mantıklı olur enjeksıyonluya gelcılmesı karbratorluden daha az kalabalık olur eger guzel bır ustaysa yapıcagı ıscılıge baglı. ıtb gelınce her pıstonun emme valf portunun basına birer gaz kelebegı konulması 4 sılındırlı bı motor 4 tane gaz kelebegı konulması gıbı enjeksıyonlu sıstemde daha rahat oynamalar yapılabılır ve yakıt konusunda karbratorlu bı araca gore daha az yakar

    ıtb ornek resım olarak bunu gosterebılırım


    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •