User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: A4 B7 2.0 TFSI Quatro ve A6 2.7 allroad

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    A4 B7 2.0 TFSI Quatro ve A6 2.7 allroad

    Arkadaşlar yukarıda bahsi geçen arabanın motoru Golf R ve Leon Cupralarda kullanılan motorla aynı mıdır. Motor içi ne kadar güce dayanır. Otomatiklerde ne tip şanzıman vardır.

    A6 2.7 allroadlardaki motorda RS4 ile aynı mıdır. Yani sadece turbo vs farklılığımı var. Şanzımanı ne kadar dayanır.

    Geniş bilgi alabilirsem sevinirim.
    IN BOOST WE TRUST

  2. #2
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B7 2.0Tfsi'larda bildiğim kadarıyla K03s var.
    Ali Can Calis

  3. #3
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayir ayni degiller . Audi de ki motor 211 hp k03 turbolu, golf r daki k04 turbolu 270 hp. 2.7 turbo motor un a6 daki versiyonu b5 s4 ile ayni. 265 hp iki k03 var. Rs4 de ise cift k04 var 380 hp. B7 A4 de K04 e gecisle 350 hp 450 nm civarlarinda kullanilabilir...

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbolar ve enjektörler muhakkak farklıdır o aşikar da internal ve üst kapakda farklı mıdır. Bi de A4 ler 211 mi 200 mü.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #5
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B7 ler 200 hp guncel kasa 211 . Evet onlarda farkli tabi. sanziman da 6 ileri otomatik . Dsg degil

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b7 a4'ler 200lük makine.ko3 turbo var tabi enjektör benzin pompası vs farklıdır.bide motor içi golf r,s3 teki makineden daha zayıf diye biliyorum.krank,kollar,piston,yağ pompası,gaz kelebeği vs farklı biraz.
    INFINITE PERFORMANCE

  7. #7
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eksikleri gidereyim
    Pompa aynidir
    Kapakta egzantrik farki vardir
    Kol piston 1 mm pin farki var zayiftir
    Fakat kapak ayni kapaktir
    Enjektor golf gti leon fr sport up ve 200 hp olan her tfsi ile ayni
    Kol daha zayif ama 450 hp lere kadar dayanır kol u sadece tork eğer
    K04 setup kol piston girmeden 8000 tl tabii işçilik dahil bu benim yaptigim 350 360 hp leri rahat alirsin ama tork limitte olur
    Bunun disinda agirlik quatrolarda fazla
    Cupra s3 golf r golf gti 30 edition ve cupra R modeli internal ayni fakat enjektor vs gibi farklılıklar vardir kendi iclerinde
    Bunun harici su durum vardir yazilim basittir

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim 350 hp hedefim yok zaten. Sıkıntısız kafam rahat 260-270 aliim bana yeter.
    A6 da da 300 olsun yeter. Sollamaya çıktığım zaman sıkıntı yaşamak istemiyorum ahmak yol vermemek için gaza basan öküzlere karşı. Yoksa roll falan kovalamiicam.
    IN BOOST WE TRUST

  9. #9
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 yil allroad 2.7 tt kullandim. otomatik alinicaksa mutlaka 04 ve uzeri olmali, kronik torque converter arizasi var. s4 disinda 2.7tt motorlar 250hp. ama onu acik tabi..

    camshat sensorleri, yag akitmasi, havali susponsiyonlarin bozulmasi diger basina gelebilcek sorunlar.

    ama ben 1 yil ugrastim yoldan cikartamadim ondan sattim 4 degisik susponsiyon tipiyle cok eglenceli bir araba...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  10. #10
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sağlıklı bir A6 da 300 hp i sadece yazılımla alabilirsiniz zaten
    Biraz kaşıntı tutarsa 400-500lere çıkmak da zor değil..
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim 350 hp hedefim yok zaten. Sıkıntısız kafam rahat 260-270 aliim bana yeter.
    A6 da da 300 olsun yeter. Sollamaya çıktığım zaman sıkıntı yaşamak istemiyorum ahmak yol vermemek için gaza basan öküzlere karşı. Yoksa roll falan kovalamiicam.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  11. #11
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.7t çok ciddi potansiyeli olan bir motor, a6 dan 300 şöyle bir silkelense bile çıkar
    hele ki sline bulursanız kaçırmayın.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Speed diye bi galeride 2.7 quatro allroad vardi. Gittik baktik arabanin akusu bitik. Araba o kadar dar bi yerdeki icine girip bakamadim. Ici duzgun duruyo ama rahat mi rahatsiz mi anlayamadim oturamadigim icin. Neyse arabaya baktirmak istiyorum dedim ok dediler. Yarin 12 de benim ustada bulusalim. Ok. Ustaya haber verdim telefonu kapadim. Bizim prensibimiz var fiyati konusup anlasiriz kaporo verirsiniz 500 tl ondan sonra baktirirsiniz dediklerimizin disinda bisey cikarsa kaparonuzu veririz yoksa almaktan vazgecersen kaporon yanar dedi. E dedim arabanin yuruyeni hakkinda bilgin var mi yok. Onlar zaten sana ait dio. Sen sanzimanla difransiyel kac para bilio musun diorum 5000 dio. Yani o 5000 i sokacak bana.bizim prensibimiz bu dio. Sinir oldum ciktim.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #13

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    a6nın içinde rahat olamaman imkansız alper abi eğer düzgün bi a6 alırsan satmanda imkansız ailecek binceksin sanırım bu yüzden a4 yerine a6 almak daha mantıklı olur cidden çok keyifli arabalar
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  14. #14
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Abi a4 düşünüyorsan sline alma sakın Aşırı serttir rahat etmezsin.
    2. el satış açısından a4'ü daha rahat elden çıkartırsın ayrıcana. Birde daha yeni araçlar tabii...
    Dış sline görünümlü olan ancak içi deri döşemeli, elektrikli koltuk ve ısıtma olan modeller var. Onlardan al.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  15. #15
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  16. #16
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    fazla mesaj...
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  17. #17
    ssdriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum/Ankara
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    a4 2.0 tfsi'ların yakıt tüketimleri nasıldır ortalama ? şehir içi / uzun yol

  18. #18
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    1881 - 193

  19. #19
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ssdriver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a4 2.0 tfsi'ların yakıt tüketimleri nasıldır ortalama ? şehir içi / uzun yol
    Benim eski aracım b7 a4 sline 2.0tfsi manuel vitesliydi.
    Karışıkta yani 27km lik bi güzergah ve hem yoğun trafik hemde sabit hız gidebildiğin yerler olacak şekilde 7-7.5 civarı yakıyordu. Şehir içi dur kalk 10-11 çıkıyor tabii ancak sabit hızda da 6.1-6.2 civarı tüketimi vardı.

    Hatta yaptığım uzun yolda ki 700 km lik Ankara - İzmir(Dikili) arası
    6.1 ortalama ile gitmiştim.
    Araç full bagaj+3 kişi ve klima açık vaziyette ancak sakin kullanarak.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •