User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Vtec2 d17a Kat iptali

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vtec2 d17a Kat iptali

    Benim 2004 Model makyajlı kasa d17a civic sedanım var.stock 130hp....orjinal katalizorun ıcını bosaltıp taktık araca yanıltıcı falan koyulmadı ve 1 hafta sonra motor ısıgı yandı..bilgisayara bakladık ve 1. ve 2. sensor arıza verdi..ama değerlere baktıgımızda 1. sensor(manıfoldun orda) 1 ile 1.27 arasında deger verdi...2. sensorde 4ün üstündeydi..gaz verdigimizde ise normale dönüyordu..

    Merak ettiklerim:
    1) 1.sensor neden hata verir? ve değerler normal olmasına ragmen (1 ile 1.27 arasında rolantıde) yani 1.sensorude hata olarak okurmu bu durumda?

    2) Alt devirler zayıfladı gibime geldi 3000 devir altı..ve bazen 3000 devir altı boşda boguk gaz yiyor..bu normalmi..

    3) 2.sensorun 4un üstünde deger vermesi sensore arıza verirmi?

    Yardımlarınızı bekliyorum..tşkler

  2. #2

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec2 110 hp değilmiydi?
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır bu 1.6 değil...1.7 ...D17a(JAPON)


    D17A
    Found in:
    2001–2005 Honda Civic (Japan, Canada)
    Displacement : 1,668 cc (101.8 cu in)
    Bore and Stroke: 75 × 94.4 mm (3.0 × 3.72 in)
    Valvetrain : SOHC VTEC (4 valves per cylinder)
    Power : (lean burn) 130 hp (85.8 kW, 117 ps) at ??? rpm; 130 hp (96.9 kW, 132 PS) at ??? rpm
    Torque : ? lb·ft (? kg/m, ? Nm) at ??? rpm

  4. #4
    ahmet_xy
    Misafir
    türkiyede satılan civic değil mi bu?

  5. #5
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    d17a kodlu cıvıcler turkıyeye gelmedı, onlar 1.7 motorlu tek kapı sedanlardır..

    d17a
    d17a1
    d17a2
    d17a5
    d17a6
    d17a8
    d17a9

    olmak uzere 7 farklı motor kodları vardır, en guçlusun d17a2'dır 127hp..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d17a kodlu cıvıcler turkıyeye gelmedı, onlar 1.7 motorlu tek kapı sedanlardır..

    d17a
    d17a1
    d17a2
    d17a5
    d17a6
    d17a8
    d17a9

    olmak uzere 7 farklı motor kodları vardır, en guçlusun d17a2'dır 127hp..

    Yanlisin olabir usta. En guclusu d17a 130hp. 4 kapi sedan. Japon uretimi

  7. #7
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı hako_55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlisin olabir usta. En guclusu d17a 130hp. 4 kapi sedan. Japon uretimi
    senin aracın beynini değiştirip d17a takmış olmasınlar. çünkü türkiyeye d17a civic gelmedi

    zaten ruhsatta motor no kısmında "D16V1...." şeklinde yazması lazım

  8. #8

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin aracın beynini değiştirip d17a takmış olmasınlar. çünkü türkiyeye d17a civic gelmedi
    Ben kibrista yasiyorum. Arac sag direksiyon. Japonyadan gelme. Zaten blockdada d17a yaziyo

  9. #9
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı hako_55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben kibrista yasiyorum. Arac sag direksiyon. Japonyadan gelme. Zaten blockdada d17a yaziyo
    hah onu desene yahu uğraştırıyosun bizi samsundasın sanmıştım

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hah onu desene yahu uğraştırıyosun bizi samsundasın sanmıştım
    Memeletelet samsun. Burda kibrista yasiyoruz

  11. #11
    guwen_ar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    LuleBurgaz
    Mesaj
    2.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kibrissa sikinti yok ama d17a larin 4 kapisi varmisymis yaa ben tek kapi biliyorum onlari.
    İnstagram:
    guven_arabacioglu

  12. #12
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı hako_55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlisin olabir usta. En guclusu d17a 130hp. 4 kapi sedan. Japon uretimi
    pardon, ben tek kapılar arasında en guçlusunu soylemışım(tek kapıları turkıyeye getırmedıler benm aklmda hep onda kaldı) 4 kapı sedan 130luk var..

    soruya gelecek olursak, dc seramık headers takınca ustunde yanıltıcı ıle gelıo 1ncısını headers'a 2ncısını orta boruya takıosunuz..

    kat'ın ıçını boşaltmışsınız beyın fazla yakıt algıo yada sıkıştırma duşuo bı şekılde beyın hata verıo, ustundekı sensoru 1-1.5 cm kadar dışarı çekmenız lazm, egzoz değerını normal sevıyesınde okuması ıçın..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pardon, ben tek kapılar arasında en guçlusunu soylemışım(tek kapıları turkıyeye getırmedıler benm aklmda hep onda kaldı) 4 kapı sedan 130luk var..

    soruya gelecek olursak, dc seramık headers takınca ustunde yanıltıcı ıle gelıo 1ncısını headers'a 2ncısını orta boruya takıosunuz..

    kat'ın ıçını boşaltmışsınız beyın fazla yakıt algıo yada sıkıştırma duşuo bı şekılde beyın hata verıo, ustundekı sensoru 1-1.5 cm kadar dışarı çekmenız lazm, egzoz değerını normal sevıyesınde okuması ıçın..
    üst sensorum değerleri normal..1 ile 1.27 arasında gezio..katalikteki değer çok yuksek cıkıo 4 lerde ve 1. ve 2. sensorude arıza veriyo ama 1.sensor normal değerlerde çalısıo...üstteki sensorumu yoksa alttakı kattaki sensorumu dısarı cıkarmam lazım? birde 3000 devir altı bazen torkun dusmesı ve bogulur gıbı gaz yemesı bundan kaynaklımı ?

  14. #14

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani üst sensorde anormal değerler yok..alt sensorde değerler anormal..kattaki sensoru 1. 1-5cm dısarı alsam sorun duzelırmı_? benım tek derdım 3000 devir altı bazen bogulma olması..

  15. #15
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı hako_55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üst sensorum değerleri normal..1 ile 1.27 arasında gezio..katalikteki değer çok yuksek cıkıo 4 lerde ve 1. ve 2. sensorude arıza veriyo ama 1.sensor normal değerlerde çalısıo...üstteki sensorumu yoksa alttakı kattaki sensorumu dısarı cıkarmam lazım? birde 3000 devir altı bazen torkun dusmesı ve bogulur gıbı gaz yemesı bundan kaynaklımı ?
    buyuk ıhtımal gaz yememe sorunu sensorden dolayı, son susturucu tarafına yakın olan sensoru araya pul vb koyarak 1 cm kadar dışarı çıkartın bı de oyle deneyın..

    bu ışlemlerden sonra tekrar değerlere bakıp sensoru ıçerı yada dışarı şeklınde ayarlayabılırsınız, buyuk ıhtımal sorununuz çozulcek..

    aracınız makyajsız kasa mı?
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  16. #16

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buyuk ıhtımal gaz yememe sorunu sensorden dolayı, son susturucu tarafına yakın olan sensoru araya pul vb koyarak 1 cm kadar dışarı çıkartın bı de oyle deneyın..

    bu ışlemlerden sonra tekrar değerlere bakıp sensoru ıçerı yada dışarı şeklınde ayarlayabılırsınız, buyuk ıhtımal sorununuz çozulcek..

    ...aracınız makyajsız kasa mı?
    pul ne kadar olması lazım ? makyajlı kasa..

    son susdurucu yakın dedıgın katalıtıgın heralde

    http://imageshack.com/a/img854/8593/iwj3.jpg

  17. #17

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pul dediginiz sey bunun gibi parçamı? yoksa dirsekli olan parcalarda var onlardanmı?

    http://img40.imageshack.us/img40/478/93597593.jpg

  18. #18
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    sensorun fotoğrafına gore konuşacak olursak sensoru sola doğru yanı dışarı doğru alman lazm 1cm kdr, o şekılde yaptığında ortalama bı değer yakalayacaksın zatn değerlerı tekrar kontrol edıp sonucu uç aşağı beş yukarı algılayacaksın..

    motora yakın olan sensor değıl aracın arka tarafında doğru olan sensoru dışarı alman lazm, kendı aracımda 1-1.5cm kdr dışarı çıkarmıştım sorun çozulmuştu..

    nette ışık sonduren, beyın yanıltıcı dıe satılıo, bıldığınız somun vıda ama 100 lıra para ıstıorlar..

    ışığın nerde yaktığını çözmek ıçınde, aküden arıza ışığının sıgortasını sokup 10-15 sanıye sonra takın, normal kullanarak ışığın ne zmn yandığını kontrol edebılırsınız buyuk ıhtımal 2500-3500 arasında yanacaktır yada aku kutup başını sokerekte deneyebılırsınız ama bu şekılde olursa teybınız orjınalse pın kodu ıster..

    arıza ışığı yandığı ıçın şuan aracınız tam olarak gucunu yansıtmıo, gaza bastığınız zmn boğulmalar yaşarsınız, araç hem gıtmez hem yakıtı artar..

    bu arada aracınız guzelmış, kazasız belasız kullan..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  19. #19

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sensorun fotoğrafına gore konuşacak olursak sensoru sola doğru yanı dışarı doğru alman lazm 1cm kdr, o şekılde yaptığında ortalama bı değer yakalayacaksın zatn değerlerı tekrar kontrol edıp sonucu uç aşağı beş yukarı algılayacaksın..

    motora yakın olan sensor değıl aracın arka tarafında doğru olan sensoru dışarı alman lazm, kendı aracımda 1-1.5cm kdr dışarı çıkarmıştım sorun çozulmuştu..

    nette ışık sonduren, beyın yanıltıcı dıe satılıo, bıldığınız somun vıda ama 100 lıra para ıstıorlar..

    ışığın nerde yaktığını çözmek ıçınde, aküden arıza ışığının sıgortasını sokup 10-15 sanıye sonra takın, normal kullanarak ışığın ne zmn yandığını kontrol edebılırsınız buyuk ıhtımal 2500-3500 arasında yanacaktır yada aku kutup başını sokerekte deneyebılırsınız ama bu şekılde olursa teybınız orjınalse pın kodu ıster..

    arıza ışığı yandığı ıçın şuan aracınız tam olarak gucunu yansıtmıo, gaza bastığınız zmn boğulmalar yaşarsınız, araç hem gıtmez hem yakıtı artar..

    bu arada aracınız guzelmış, kazasız belasız kullan..
    tşkler abi

    resimdeki sensor ornek resım..normalı orjınal katalıtık sadece ıcı bos ve sensorler aynen takılı...ısıgı sondurdugumde aracı yuksek devırde surdugumde 3000 ustu ısık falan yanmıo..ne zman normal rolantıye ve seyır esnasında suruyorum ısık tekrar yanıo..simdi benim katalıtık usdunde sokulmedı hıc sadece ıcı bosaltılıp takıldı..sensor orjınal yerınde..sımdı o orjınal yere 1 1-5 cm dısarı atsam duzelırmı dıyosun ? yoksa duz boru yaptırıp oylemı sensoru koyayım..orjınal kat ustune somun koyup dısarı alsam duzelecekmı? 4 olan deger normale dusecekmı ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •