Vtec II aracımı aldığım gün yaptırdığım tesisattan son derece memnundum. 2 ay önce seste bir azalma hissettim öncesinde sese alıştığımı düşündüm ve kapılar ile bagajı izalasyon yapmaya karar verdim. tüm kapı içlerini ve bagajın titreşim yapan yerleri ile arka cam önünü (pandizot) izole ettim. Kapıların açılış kapanışı bile değişti. Bu arada hazır sökmüşken takılı olan companentlerin vidalarını ve fişlerinide kontol ettim. bu kontroller sırasında sol ön kapıdaki mid basın kilitlediğini ve çalışmadığını gördüm. Sağ ön tweeterda kafasına göre çalıyor bazen cızırtı yapıyordu. Bende tamirle filan uğraşmayıp yerine 16 cm Infinty cx 6500 aldım.
Bu arada sürekli eşimin şikayet konusu olan arka tarafta ses çok kapat yada ön tarafa al sesi şeklindeki şikayetinide gidermek için 4 kanal olan IMPACT LK654 800W anfimi 5 kanal olan HERTZ HCP5D D SINIFI 1500W 5 KANAL AMPLİFİKATÖR ile değiştirdim(4 kanal olduğu için özellikle uzun yolda ön arka yapamıyordum). Infınıtyleri henüz montajlamadım. Ancak sonuç hüsran 4 kanal anfiden aldığım bas sesleri alamıyorum işin garip tarafı daha önce volume 10-15 te iken aracın içinde müziği resmen hissediyorken şimdi bunu anca 20-25 hatta 30 da filan hissediyorum. Tesisatı bağlayan usta 5 kanal anfileden anca bu kadar çıkar deyip kafamı karıştırıyor.(Ona kalsa 4 kanal anfiyide BAS anfisi gibi kullanacak ancak ben istemedim) . Gerçektende 5 kanal anfiler böylemi? yada benim kullndığım component ve bas ı besleyemiyormu? Temiz bir ses istiyorum öyle çok bam güm tarzında müzik dinlemiyorum baştada dediğim gibi ilk sistemden memnundum bana yetiyor hatta fazla bile geliyordu. 2 çocuk babası evli olunca
Elimdeki mlz listesi aşağıda sizce ben nerede nasıl bir hata yapıyorum bir yardımcı olun lütfen
IMPACT LK 654
4 Kanal Amplifikatör
RMS Stereo Power @ 2 Ohm: 4 x 100 W
2 x 200 W RMS 4 Ohm @ Güç Köprülü
4 x 65 W: 13,8 VW - 4 Ohm RMS güç
2 Ohm RMS güç - 13,8 VW: 4 x 100 W
4 Ohm RMS güç köprülü - 13,8 V: 2 x 200 W
Giriş Hassasiyet Aralığı Vpp: 0,12 ÷ 3,5 V
Giriş Empedansı Kohm: 22 KOhm
Frekans Tepkisi Hz: 9 Hz ÷ 50 KHz
Gürültü Oranı dB Sinyal:> 93 dB
THD:% 0,05%
Damping Faktörü: 100
Yüksek Geçiren Filtre CH 1-2 Hz: 100 Hz
Yüksek Geçiren Filtre CH 3-4 Hz: 100 Hz
Düşük Geçişli Filtre Hz: 35 155 ÷ KHz
Değişken Bas-Boost dB: 0 / + 18 dB
Uzaktan Bas-Boos Telefon Jack: Evet
Hat Çıkışı: ---
Boyutlar (G x Y x L) mm: 240x50x364
LK 654 < Serie LK < Amplifiers < Prodotti < Impact Car Audio
Dragster DS-432 (BUNLAR ÖN KAPIDAYDI SÖKÜLÜ)
type component EXPERT
standard size 10 cm (4th inch
Quantity of strips 2
capacity 40 W (nominal), 80 W (maks.)
sensitivity 88 Db
impedance 4 Ohm
crossover
External crossover be
Crossover frequency 6000 Hz
VCh - the loudspeaker
size 19 mm
Diffuzor material titan
magnet neodymium
design rotary
DRAGSTER DMC-641 Arka tarafta halen takılı
Tip : 16 cm Mid bas koaksiyel hoparlörler
Güç : 90 watt (nominal), 180 watt (maksimum)
Bantların sayısı: 3
Frekans: 8000 Hz – 50
Duyarlılık: 91 dB
4 ohm empedans,
Kevlar koni,
Krom gövde
Dragster DEE 121 Subwoofer
12“ (30 cm) Subbox mit Alu-Gusswoofer
Dragster-Style Finish mit roter Front
Schutzbügel in chrom, MDF-Gehäuse
250/500 Watt RMS/max., Impedanz 4 Ohm
Abmessungen: 45 x 37 x 32 cm
ANA ÜNİTE
JVC KW-AV71BT
• 7-inch WVGA Monitor
• Proximity Sensor/Touch Panel
• MOS-FET 50W x 4 (20W RMS x 4)
• Front SDHC*4/SD*5 Slot (MP3/WMA/WAV)
• MP3/WMA/WAV Compatible (DVD/CD/USB/SD)
• DivX(R)/JPEG/MPEG 1, 2 Compatible (DVD/CD/USB/SD)
• Dolby Digital
• 3-Band Parametric iEQ
• High-Pass Filter/Low-Pass Filter
• Line Input Terminals (AV + Video)
• 4.0V Line and Subwoofer Pre-Output Level
• 3 Pre-Output Terminals (Front + Rear + Subwoofer)
• Line Output (Video)
• Subwoofer Control
• Dual Zone Function
Vs.vs
JVC Mobile Entertainment \ 2-DIN AV Receiver - KW-AV71BT \ Features
En son aldığım ürünlerin bilgileri için linkleri
Hertz Anfi
HERTZ HCP5D D SINIFI 5 KANAL AMPLİFİKATÖR
Infinty Component
http://www.aktepesound.com/pinfo.asp?pid=4528