User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Civic Si Su Eksiltme

  1. #1
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Civic Si Su Eksiltme

    15 tatilden döndükten sonra araba da tüpe çok geç geçme gibi sorunlar vardı. Kablolarına hortumlarını felan üstün körü inceledim ama gözüme takılan bir şey olmamıştı.En son kışın direkt antifriz koydum.Ondan sonra biraz daha ekledim.Geçen gün yolda giderken tüpe geç de olsa geçti ama bi 5-10 km gittikten sonra tekrar benzine geçti araba.
    Parkettikten sonra kaputu açıp bakayim dedim tekrar.Radyatörün taşırma kabında su kalmamış durumdaydı.Radyatörün içinde de su kalmamış gözüküyordu.Rahatsız olduğum için eve gidip dinlenmeye aldım kendimi.Şimdi araba duruyor öyle.Buralarda da pek fazla anlayan usta yok gibi.Yağ değişimine götürdüğüm yer var oraya götürecem ama sorunu anlayabilir mi bilmiyorum.
    Aklınıza gelen olası ihtimaller ne olabilir sizce arkadaşlar.Ona göre ustanın yanına gidince onları söyleyim,onları kontrol etsin.Aldığımdan beri hiç de böyle sorun yaşamadım açıkcası.

  2. #2
    Honda Type_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul-Chicago
    Mesaj
    809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-Arac hic hararet yaptimi?
    2-Radyator hortumuna hic baktiniz mi arac isininca siskinlik yada basinc varmi? Eger basinc varsa contan yanmistir ondan yapabilir
    3-Radyatorde gozle gorunen bir kacak varmi?
    2005 - Honda TypeR Vivid Blue Pearl
    12,5 cr

    Istanbul Park FWD Suresi
    Time:2.34.223

    Dr Oz`

    To Be Contunied....

  3. #3
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zafer oncelikle hem rahatsizligin, hemde aracin icin gecmis olsun.

    - Radyator muslugundan olabilir,
    - Radyatorun daha once tamir gordu mu? Igne deligi kadar delik olabilir, su puskurtme yapar.
    - Hazir havalar sogukken arabayi calistirdiktan sonra kaput acip bir bak bakalim, iceridende biri gaza bassin yuksek devirlerde, motor havuzundan buhar gelen bir yer var mi. (Yuksek devirde pompada yuksek basinc yaptigi icin alt devirde akitmasa bile yuksek devirde bir yerden patlak verebiliyor.
    - Hortum kelepcelerinin oldugu yerlere bak, sokulup takilirken yada yillanmadan dolayi su yirtilmalar olmus olabilir.

    Bunlarin haricinde egzozdan cikan atik gaz nasil? Buhar goruyor musun asiri bir sekilde?
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  4. #4
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Honda Type_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1-Arac hic hararet yaptimi?
    2-Radyator hortumuna hic baktiniz mi arac isininca siskinlik yada basinc varmi? Eger basinc varsa contan yanmistir ondan yapabilir
    3-Radyatorde gozle gorunen bir kacak varmi?
    1-Hararet çubuğu hiç yükselmedi.Hep orta seviyedeydi.
    2-Ona hiç bakmadım.Su ekledikten sonra bi kontrol edeyim o durumu.
    3-Radyatörün çevresinde hiç kaçak felan görmedim ama gözümden kaçmışta olabilir.

    Bugün gidince tekrar bi bakacam.Bu arada araba LPG'li araba LPG hortumlarıyla alakalı bir sorun olabilir mi ?

  5. #5
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zafer oncelikle hem rahatsizligin, hemde aracin icin gecmis olsun.

    - Radyator muslugundan olabilir,
    - Radyatorun daha once tamir gordu mu? Igne deligi kadar delik olabilir, su puskurtme yapar.
    - Hazir havalar sogukken arabayi calistirdiktan sonra kaput acip bir bak bakalim, iceridende biri gaza bassin yuksek devirlerde, motor havuzundan buhar gelen bir yer var mi. (Yuksek devirde pompada yuksek basinc yaptigi icin alt devirde akitmasa bile yuksek devirde bir yerden patlak verebiliyor.
    - Hortum kelepcelerinin oldugu yerlere bak, sokulup takilirken yada yillanmadan dolayi su yirtilmalar olmus olabilir.

    Bunlarin haricinde egzozdan cikan atik gaz nasil? Buhar goruyor musun asiri bir sekilde?
    Eyvallah hocam.Mide birazcık hassas olunca yediklerim baş ağrısı olarak geri dönüyor.Geceleri haram ediyor

    -Radyatör alındığında değiştirilmiş zaten.Ama ön yüzeyinde eziklikler var gibi.Acaba onlardan mı kaynaklanıyor.***** uzun yol yapınca her türlü yol şartıyla karşı karşıya kalıyoruz.
    -Bu dediğini deneyim bugün.Karşı komşuyla bi deneyeyim.
    -Hortumlar da değiştirilmiş diye hatırlıyorum

    Havalar soğukken baya bi duman atıyordu ama şimdi nasıl ona dikkat etmedim hiç.

  6. #6
    TurgayGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/Trabzon
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun kardeşim aynı sorun clio rsi aracımda da var. Konuyu takipteyim.

  7. #7

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    direk antifriz koymuşşan hıc kullanmayıp oksitlenen eskimiş hortum yada musluktanda yapar.kalorıfer petegındende kacırır.buralara baktırmanda fayda var.

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı durum bendede var kaçak yok egzos buhar atmıyor devirlenmede sıkıntı yok yağı düzgün su kabındada yağ yok bir tek basınç oluyor oda sadece radyatöre giden hortumda

  9. #9
    Honda Type_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul-Chicago
    Mesaj
    809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OnurNP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı durum bendede var kaçak yok egzos buhar atmıyor devirlenmede sıkıntı yok yağı düzgün su kabındada yağ yok bir tek basınç oluyor oda sadece radyatöre giden hortumda
    eger radyatorunde basinc varsa contan yaniktir yanik olan yerden kompresyon su kanalina basinc verdigi icin radyator hortumunda basinc olur. Bu senin gidisine yada yag karistirmana sebeb olmaz ama uzerinde dahada yurursen kapagini yamultmaya baslarsin haberin olsun
    2005 - Honda TypeR Vivid Blue Pearl
    12,5 cr

    Istanbul Park FWD Suresi
    Time:2.34.223

    Dr Oz`

    To Be Contunied....

  10. #10
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatihtemizer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    direk antifriz koymuşşan hıc kullanmayıp oksitlenen eskimiş hortum yada musluktanda yapar.kalorıfer petegındende kacırır.buralara baktırmanda fayda var.
    Bugün su ekledim.1-2 litre civarında su koydum.Herşey normale döndü gibi.Lifte kaldırıp bakmakta fayda var sanırsam.Biraz kullanıp tekrar yorum yaparım.

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Honda Type_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eger radyatorunde basinc varsa contan yaniktir yanik olan yerden kompresyon su kanalina basinc verdigi icin radyator hortumunda basinc olur. Bu senin gidisine yada yag karistirmana sebeb olmaz ama uzerinde dahada yurursen kapagini yamultmaya baslarsin haberin olsun
    parada yok bu aralar şimdi biton para tutar o gittiği yere kadar..

  12. #12
    ErT_ThM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    ÇoRLu ////////////
    Mesaj
    821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ::ZaFeR:: Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün su ekledim.1-2 litre civarında su koydum.Herşey normale döndü gibi.Lifte kaldırıp bakmakta fayda var sanırsam.Biraz kullanıp tekrar yorum yaparım.
    Sadace antifiriz koyduğun için hava yapmıstır kardesim emmenin altında ince hortumu yerinden çıkarıp arabayı çalıştırıp bi süre beklersen havasını alırsın tabi bunu yaparken radyatörre su ilave yapmayı unutma
    Powered and Map by PowerTune
    D-16 TuRBo
    34 ZZ 5235

  13. #13
    ErT_ThM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    ÇoRLu ////////////
    Mesaj
    821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OnurNP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    parada yok bu aralar şimdi biton para tutar o gittiği yere kadar..
    Radyatör kapağını açıp arabayı çalıstırın su dışarı aşırı şekiilde baloncuk yapıp taşıyorsa conta yanmıştır
    Powered and Map by PowerTune
    D-16 TuRBo
    34 ZZ 5235

  14. #14
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErT_ThM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadace antifiriz koyduğun için hava yapmıstır kardesim emmenin altında ince hortumu yerinden çıkarıp arabayı çalıştırıp bi süre beklersen havasını alırsın tabi bunu yaparken radyatörre su ilave yapmayı unutma
    Sonradan su ekledim hocam.Şimdilik sorun yok gibi ama kontrol ediyorum ara ara suyunu artık.Çalıştırıp motoru soğutup bi kaç kez su ekledim şimdi normale döndü gibi.

  15. #15
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorunun kaynağını Cuma günü yağ değiştirirken bulduk.Gaz kelebeğinin oralardaki bi tane boru çatlamış o yüzden su eksiltiyormuş EG.Hortumu yeniledik.Sorun kalmadı gibi şu an için.Yine de arada sırada kontrol etmekte fayda var : )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •