User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Panel van önerisi ??

  1. #1
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.830
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Panel van önerisi ??






    Bu ebatlarda sanıyorum 17m3 "B" sınıfı ehliyetin kullanabileceği bir araç almamız gerekiyor , seçenek o kadar fazla ki ilanlara bakmaktan kafam karıştı. Bütçe max. 25-30 bin tl. içerisine 1300 kg lık kompresör yerleştiricez. Yakıt, yedek parça vs. olarak kullanım maliyetleri uçuk olmayan araçlar hangileridir ?

  2. #2
    1.3 cdtı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    246
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wolksvagen crafter

  3. #3
    DEJ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İst.
    Mesaj
    876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özellikle ağır yüklerde sağlamlık açısından Transit'i öneririm

  4. #4
    TechTurkey Ogedov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford transit hem milyon çeşit aftermarket parçası var hemde ağır işe kullanmak için birebir sağlamlıkta

  5. #5
    denizhandinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul-Bodrum
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Renault Masterında hacmi oldukca genis. Ford yada Renault basını agrıtmaz

  6. #6
    wiesmann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eniştemde crafter okul servisi var illallah ettiler. geçen gün arkadaşının 4000km deki arabasında direksiyon power' ı değişti ama şikayetçi olunan ses giderilemedi.

    crafter' dan ziyade sprinter daha iyidir. ama bence arkadaşın bütçesine direk transit ilaç olur.
    i'm not a monster i'm just ahead of the curve..

  7. #7
    tayf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çalıştığım firmada bu tarz araçları kullanıyoruz , benim kullandığım araçlar içinde en dayanıklısı iveco daily kütük gibi araçtır ama çok sağlamdır yetkili servis pahalı iyi bir özel servis bulmak lazım

    ducato - boxer - jumper grubu ise daha nazik arıza çıkarmaya müsait dikkatli kullanılması gerekir , şuan 2014 ducato kullanıyoruz uzun yolda ortalama 80 90 km hızda 7,5 litre yaktırıyorum ama araç boş gidiyor diyebiliriz kantarda 2600 kg civarı geliyor toplam ağırlık

    2012 renault master 3000 cc bir tanıdığın kullandım aracını kullandım yakıt konfor çekiş orta derece çok iyi denmez berbatta denmez

    bu tarz araçlar şehir içindede 10 litrenin altına düşmez genelde

    benim tecrübelerim bu şekilde

  8. #8
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bulabilirsen transit sorunsuzdur. Yakıtı diğerlerine göre biraz fazladır.

  9. #9

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vw LT35 o fiyatlara bulabilirseniz en mantıklısıdır eğer bulamazsanız master bulabilirsiniz movano 'da olabilir.Transit uzun vs ama çok yakar.Lt 35 dayanıklıdır yakıtı makul arızası az.Master az yakar çok kaçar ama 15m3 en buyugu dıye hatırlıyorum.Görseldeki daily 3.5 olaması lazım ve çift teker.

  10. #10
    by.gkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Üsküdar
    Mesaj
    1.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford ticaride her zaman diğerlerine göre ikinci el, parça, dayanıklılık gibi bir çok önemli konuda öne çıkıyor. Benimde tavsiyemde transitten yana olacaktır.

  11. #11
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Renault master banko
    2.secenek Transit ikiside yedek parca bakim ve 2.el olarak uzmez garanti araclardir
    Ote yandan sirket uzerine alicaksaniz K belgesi lazim bu belge ile arac agirligi dahil 3500 kg lik yuk tasiyabilirsiniz bu ne demek oluyor arac ne kadar agirsa o kadar az yuk tasirsiniz
    Suruculer icinde Src belgesi ve psikoteknik lazim yani sadece b sinifi yeterli degil

  12. #12
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk oncelikle bu tarz aracların marka model yerıne. tasıyabılecegı yuk kapasıtesıne gore hareket etmenızını tavsıye ederım. mesala bızde volt lt35 var kısa şase. max tasıyacagı yuk 1360 kg. sizinde komp 1300 geliyor dıyorsunuz bunun yanında takım taklavat illaki olacak. yuk kapasıtesı gecersenız yuklu mıktarda ceza yıyorsunuz bılgınıze. onun ıcın bi onerıde bulanamayacagım.

  13. #13
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.830
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Belge ve istihap haddi konularını biliyorum. Ford transit 350 L ile Master Arasında kaldım şuan iyice düşünüp karar vericem

  14. #14

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8 yıldır iveco daily kullanıyorum. 17m3 olarak alabileceğiniz en uygun fiyatlı ve en dayanıklı olanı daily dir.aracın üzerindeki şasesi 35-9 larda kullanılan şasedir.boş ağırlık olarak 13 m3 ler 2220 kg 17 m3 olanı tahminimce 2500 kg civarıdır.kantardan geçebileceğiniz yüklü ağırlığı 4132 kg dır.

  15. #15
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.830
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dursun81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8 yıldır iveco daily kullanıyorum. 17m3 olarak alabileceğiniz en uygun fiyatlı ve en dayanıklı olanı daily dir.aracın üzerindeki şasesi 35-9 larda kullanılan şasedir.boş ağırlık olarak 13 m3 ler 2220 kg 17 m3 olanı tahminimce 2500 kg civarıdır.kantardan geçebileceğiniz yüklü ağırlığı 4132 kg dır.
    3500 kg ı geçtiği için C Sınıfı ehliyet gerekiyor değil mi ?

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziemir|İzmir
    Mesaj
    1.034
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim de bir sorum olacak konu sahibinin affına sığınarakyardımcı olursanız sevinirim yeni konu açmak istemedim
    yarın büyük ihtimal 2012 1.6tdi 105 hp vw caddy panelvan uzun şase araç alacağım kendi şirketimiz üzerine.k belgemiz bi aracımızda mevcut ufak bi ücret karşılığı bu araca da ikinci bi belge alacağım başka birşey isterler mi araca veya sürücüye + bir belge? ve bu araçların yakıtları nasıldır boş halde veya ufak tefek hafif malzemeli halde? aractan performans beklentim yok fakat yakıt düşürecekse eğer yazılım düşünüyorum bu konu da da bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim şimdiden çok teşekkürler

  17. #17

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hddsheriff Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3500 kg ı geçtiği için C Sınıfı ehliyet gerekiyor değil mi ?
    Hayır b sınıfı ehliyet yeterli oluyor.normalde istihab haddi kamyonetlerde 3500 kg a kadardır fakat yeni düzenlemeyle kantarda tolerans ile birlikte 4132 kg ile (sürücü ve yolcu dahil) sıkıntısız geçeiş yapabilirsiniz.

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omR35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim de bir sorum olacak konu sahibinin affına sığınarakyardımcı olursanız sevinirim yeni konu açmak istemedim
    yarın büyük ihtimal 2012 1.6tdi 105 hp vw caddy panelvan uzun şase araç alacağım kendi şirketimiz üzerine.k belgemiz bi aracımızda mevcut ufak bi ücret karşılığı bu araca da ikinci bi belge alacağım başka birşey isterler mi araca veya sürücüye + bir belge? ve bu araçların yakıtları nasıldır boş halde veya ufak tefek hafif malzemeli halde? aractan performans beklentim yok fakat yakıt düşürecekse eğer yazılım düşünüyorum bu konu da da bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim şimdiden çok teşekkürler
    Araç hakkında bilgim yok.araç için şirket yetki belgesine işletmek ve taşıt kartını almak yeterli.ticari araç olduğu için sürücü dende src ve piskoteknik belgesi olma zorunluluğu var.

  19. #19
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende Transit derim. perf. saglamlik, ikinci el piyasasi , servis ve yedek parca gibi hassas konularda bence lider.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •