User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: 206 quicksilver hararet gostergesi...

  1. #1
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    206 quicksilver hararet gostergesi...

    arkadaslar 206 quicksilver kullanıyorum peugeotta deneyimim pek yok hararet 90 geciyor 100 geliyor gibi bu normal mi yol halindeykende 80 civarına kadar iniyor yada 85 duyduguma gore normal diyorlar ama bide sizden duymak istedim kullananllar varsa yardımcı olabilirlerse sevinirim teşekkürler..

  2. #2
    Uur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    799
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi yaklaşık 3 yıldır pejo 206 kullanıyorum. Öncelikle hararetin çok normal pejoların klasik 95-98 arası fix gider gelir. Ben ilk aldığımda bunu baya bi araştırdım. Her pejo ustası da aynısını söyledi zaten. Yanlız dikkat etmen gereken olay şu antifirizini kontrol et korozyonu önlemesi açısından.

    Daha geçen gün hararet rolantide 100 ü geçip dibe dayanıyordu. Termostat,devir daim pompası değişti. Şimdi 95 -97 arası sabit. İçin rahat olsun

  3. #3
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Uur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi yaklaşık 3 yıldır pejo 206 kullanıyorum. Öncelikle hararetin çok normal pejoların klasik 95-98 arası fix gider gelir. Ben ilk aldığımda bunu baya bi araştırdım. Her pejo ustası da aynısını söyledi zaten. Yanlız dikkat etmen gereken olay şu antifirizini kontrol et korozyonu önlemesi açısından.

    Daha geçen gün hararet rolantide 100 ü geçip dibe dayanıyordu. Termostat,devir daim pompası değişti. Şimdi 95 -97 arası sabit. İçin rahat olsun
    peki sağolasın hocam peki fan musurunle termostatı değişstirsem mesela musuru 83 luk musur termostatıda bunlarda kac var bilmiyom daha once acan b,r termostat taksak nasıl olur

  4. #4
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olur neden olmasin sicak yerdeysen hada trafikde cok kaliyorsan tak.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek hararet göstergesimi var? devir altında ve sağ tarafta olmak üzere 2 hararet mi var?

  6. #6
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek hararet hocam sizin diger dediginiz yag basinc gostergesi sanirsam

  7. #7
    RedCan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ basınç değilde yağ sıcaklık olmasın hocam ?

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı H10DA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek hararet hocam sizin diger dediginiz yag basinc gostergesi sanirsam
    Sagdaki kontaj actiginda yag seviyesidir, calistiktan sonra yag sicakligi olur

    Yazdigindan anladigim sen devir altindaki hararet gostergesini soyluyorsun.

    Cok dalgalaniyorsa termostat yeterince hizli tepki veremiyor diye degerlendirebiliriz.

    Termostat degisimi ve komple saf su + antifiriz yenilenirse, gosterge sabit 90 derece civari duracaktir.

  9. #9
    RedCan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam termostatı değiştirmiştim. Usta normal su koydu. Gösterge 90'ı geçiyor. Su ve antifirizden dolayı mı acaba ?

  10. #10
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedCan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağ basınç değilde yağ sıcaklık olmasın hocam ?
    doğrudur hocam yalnış yazmısım

  11. #11
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagdaki kontaj actiginda yag seviyesidir, calistiktan sonra yag sicakligi olur

    Yazdigindan anladigim sen devir altindaki hararet gostergesini soyluyorsun.

    Cok dalgalaniyorsa termostat yeterince hizli tepki veremiyor diye degerlendirebiliriz.

    Termostat degisimi ve komple saf su + antifiriz yenilenirse, gosterge sabit 90 derece civari duracaktir.
    walla bnm gordugum kadarıyla xs de vardı sizin dediğiniz bende bi tane sıcaklık gostergesi var oda sagdaki hararet gostergesi

  12. #12
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagdaki kontaj actiginda yag seviyesidir, calistiktan sonra yag sicakligi olur

    Yazdigindan anladigim sen devir altindaki hararet gostergesini soyluyorsun.

    Cok dalgalaniyorsa termostat yeterince hizli tepki veremiyor diye degerlendirebiliriz.

    Termostat degisimi ve komple saf su + antifiriz yenilenirse, gosterge sabit 90 derece civari duracaktir.
    206 Quick yap seviyesini kontak açıldığında digital kutucuklar olarak km ekranında yazar.

    Konu sahibinin sorusuna gelirsek;
    Hararetin gayet normal. Zaten fan açma dereceleri yüksektir.
    1. kademe: 98
    2. kademe 105 derece açar.

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haklisiniz benim aklim 1.6 16v xs ler ile ayni diye kalmis.

    Benim xs de su sicaklik devir altinda yag sicaklik sagda idi.

    Yalniz bu aracta durum normal degil, yolda 80 e kadar inmesi gibi bir durumda bahsedilmis.

    Normal calisan bir termostatta 90 civari olmasi gerekir sicakligin. En azindan benim aracta oyle idi.

  14. #14
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206 Quick yap seviyesini kontak açıldığında digital kutucuklar olarak km ekranında yazar.

    Konu sahibinin sorusuna gelirsek;
    Hararetin gayet normal. Zaten fan açma dereceleri yüksektir.
    1. kademe: 98
    2. kademe 105 derece açar.
    teşekkürler hocam sağolasın

  15. #15

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam devır daıme kadar sokup temızlemıstım. MAnuelde mı yazıyor bu derceler 98 derece gayet yuksek bır deger. Bence radyator temızlenmesı orjınal musur orjınal radyator. ve antıfırız ve uygun oranda karısım la. Sistmeın yenılenmesı sanırsam 95 derecelerde durur dıye tahmın edıom. tabı devirdaım pompanda guzel cevırıyorsa.

  16. #16
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bymurat___61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben olsam devır daıme kadar sokup temızlemıstım. MAnuelde mı yazıyor bu derceler 98 derece gayet yuksek bır deger. Bence radyator temızlenmesı orjınal musur orjınal radyator. ve antıfırız ve uygun oranda karısım la. Sistmeın yenılenmesı sanırsam 95 derecelerde durur dıye tahmın edıom. tabı devirdaım pompanda guzel cevırıyorsa.
    Servis manuellerinde yazan değerler bunlar. Digital olarak Peugeot Planet ilede okuma şansı var tabi.



    Uzun yolda benim arabada 80e çakılı kalıyor, şehir içi 90 civarı geziniyor.
    Termostat kütüğündeki çatlaktan dolayı geçen yaz kütük+termostat orj. Alıp taktım. Değerler böyleydi, gene böyle kaldı.
    Bu arada dip not: Benim motor dw10 yani dizel. Gerçi benzinlilerde de durum aynı. Zira fan termostatları radyatörler vs. Aynı

  17. #17

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis manuellerinde yazan değerler bunlar. Digital olarak Peugeot Planet ilede okuma şansı var tabi.



    Uzun yolda benim arabada 80e çakılı kalıyor, şehir içi 90 civarı geziniyor.
    Termostat kütüğündeki çatlaktan dolayı geçen yaz kütük+termostat orj. Alıp taktım. Değerler böyleydi, gene böyle kaldı.
    Bu arada dip not: Benim motor dw10 yani dizel. Gerçi benzinlilerde de durum aynı. Zira fan termostatları radyatörler vs. Aynı
    saolsaın bılgılendırdıgın için.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •