User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: sorun! skoda favorit 135L

  1. #1
    Smt_Krblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    Edirne/keşan
    Mesaj
    453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    sorun! skoda favorit 135L

    135L favorit aldım yaklaşık 1 ay oluyor, araç 120 yi geçmiyor ve 4 bin devirlere geldiğinde gaza bassamda basmasamda devir 4 bin devir veya üstündeyken varex açmışçasına bir anda bağırmaya başlıyor, gazdan çekincede lastikler çamurluklara sürtermişcesine bir ses geliyor. Aklına bişey gelen bu konuda tecrubesi olan varsa minnettar olurum

  2. #2
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk aklıma geleni yazayım, devamı gelir zaten : baskı-balata
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  3. #3
    Smt_Krblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    Edirne/keşan
    Mesaj
    453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni değişti...

  4. #4
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıyırmıştır belki yine?
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  5. #5
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Smt_Krblt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    135L favorit aldım yaklaşık 1 ay oluyor, araç 120 yi geçmiyor ve 4 bin devirlere geldiğinde gaza bassamda basmasamda devir 4 bin devir veya üstündeyken varex açmışçasına bir anda bağırmaya başlıyor, gazdan çekincede lastikler çamurluklara sürtermişcesine bir ses geliyor. Aklına bişey gelen bu konuda tecrubesi olan varsa minnettar olurum
    birkaç soru:

    Hangi viteste 4000 devir ? her viteste 4000 devirdemi yapıyor ?
    Sesin başladığı nokta her viteste aynı devirdemi ?
    Arabanın baskı ve balatasını değiştirme sebebin neydi volan ne durumdaydı ?
    Devir yükselmeye devam ediyormu sen gaza bastıkça devam ediyorsa hız hiç yükselmiyormu ?
    Otomobilinin yakıt tipi nedir ? Lpg varmı ? Ayarı vs ne alemde var ise tabi.

    Detay olmazsa anlaşılmaz
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  6. #6
    Smt_Krblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    Edirne/keşan
    Mesaj
    453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birkaç soru:

    Hangi viteste 4000 devir ? her viteste 4000 devirdemi yapıyor ?
    Sesin başladığı nokta her viteste aynı devirdemi ?
    Arabanın baskı ve balatasını değiştirme sebebin neydi volan ne durumdaydı ?
    Devir yükselmeye devam ediyormu sen gaza bastıkça devam ediyorsa hız hiç yükselmiyormu ?
    Otomobilinin yakıt tipi nedir ? Lpg varmı ? Ayarı vs ne alemde var ise tabi.

    Detay olmazsa anlaşılmaz
    haklısınız
    aracı aldığımda 2. viteste özellikle sıyırıyordu baya o sebeble değiştirdim.
    vites farketmiyor hatta boştayken bile aynı durum mevcut gaza yuklenince devir 4000 i geçiyor sonrasında ayağımı pedaldan çeksemde yine 4000 in altına düşmeden ses değişmiyor.
    dediğim gibi her viteste boşta dahil aynı devirde çıkmaya başlıyor ses.
    hızla devir sabit orantıda yukseliyor sıyırma yok, lpg kullanıyorum uzun zamandırda lpg kullanılıyormuş bildiğim kadarıyla, ayarları yeni yapıldı yakıt tüketimi oldukça düşük lakin araç 1,2,3. viteste gayet güzel gidiyor 4 vitesten sonrası yok 120 gibi hızlarda kesiliyor. aklımda en çok egzoz yada karbrator var ama nerden başlamalıyım onu kestiremiyorum.
    ilginize ayrıca teşekkür ediyorum

  7. #7
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sente 1 diş kacmıs olabilir, lpg ayarı çok fazla kısık olabilir, aracı benzinde saat gibi çalışacak şekilde bakım yaparak, aynı sorunu Benzinli de yapıp yapmadıgına bakmalısınız, sorun sadece lpgde baş gösteriyorsa sıkıntı muhtemelen lpg dedır, fakat aynı problem benzinde de yapıyorsa senteye bakılarak başlanmalı. Sırası ile karbüratör, ateşleme sistemi, egzoz vs.
    bbm pin :2B244451

  8. #8
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada konu yanlış yerde. Bu tarz konuları Genel bölümüne yazabılırsınız.
    bbm pin :2B244451

  9. #9
    serkan_2120 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpg ayarı kısık yada filtre içi süngerli olmasın araç yüksek hızda yakıt gaz oranını ayarlayamayıp zayıf kalıyor olabilir.

  10. #10
    serkan_2120 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim eski aracımda favorit 135L di 5. vites 3500 devir 140 la giderdim lpg de

  11. #11
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sente 1 diş kacmıs olabilir, lpg ayarı çok fazla kısık olabilir, aracı benzinde saat gibi çalışacak şekilde bakım yaparak, aynı sorunu Benzinli de yapıp yapmadıgına bakmalısınız, sorun sadece lpgde baş gösteriyorsa sıkıntı muhtemelen lpg dedır, fakat aynı problem benzinde de yapıyorsa senteye bakılarak başlanmalı. Sırası ile karbüratör, ateşleme sistemi, egzoz vs.
    Hemen hemen ayni fikirdeyim
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  12. #12
    Slipshod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    09
    Mesaj
    636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-2-3 de gidip 4-5de kalıyorsa avans gibi geldi bana
    Emniyet kemeri sizi koltuğa değil hayata bağlar!

  13. #13
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    trıger dostum aynısı basıma geldı sente atlamış 12o geçmiyordu
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  14. #14
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belki araba 4000 devir çeviriyordur?
    komançero garage

  15. #15
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Netice varmi bisey denedinmi ?
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  16. #16
    alex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Mesaj
    1.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benımde akılma takılan acaba arabaya sonradan daha dar egsoz sıstmeı koyulduda orta susturucu yada son susturucu sıkıstırıyor çok olabılırmı ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •