User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: NEDEN 0-100 değilde 100-200 Ölçümü yapılır.

  1. #1
    Aliko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    43
    Şehir
    Turko
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    NEDEN 0-100 değilde 100-200 Ölçümü yapılır.

    Arkadaşlar neden yüklenmiş araçlarda ülkemizde 100-200 km denemeleri daha baskın oluyor da . 0-100 okadar önemsenmiyor. neden denemeler atıyorum 3. vites 70 km hılzarda yapılırda kalkış denemeleri hiç rabet görmemekte. ?

  2. #2
    tremx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Mesaj
    835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkesin yasal draglara cıkacak gücü yok ülkemizde.canın sıkıldıgı zaman toplanıp drag day drag nıght yapacak yolda yok trafik ve kalabalık memleket.Bu yuzden bence 0-100 ölçümleri 2. planda kalıyor.
    K 1989 BB - TYPER / K 1997 BM - S2K / K 1595 BM - ML350

  3. #3
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Sanzumana yuruyene ve lastiğe para yedirmemek için olabilir
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  4. #4
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya bilmiyorum kalkis denemeleri bana cok apacice geliyor,drag falan yanlis anlasilmasin...
    0-100de guclu araba 4 ceker degilse cok patinaja kaliyor,gucun bir onemi kalmiyor.Birde roll yaparken otobanda otobanin akisini kesmiyorsunuz sizde hareket halindesiniz.0dan kalkmak icin trafigi durdurmaniz lazim malesef

  5. #5
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-100 e göre gerçek gücü 100-200 daha belirgin sekilde gösterir en önemli sebebi budur
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  6. #6
    Aliko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    43
    Şehir
    Turko
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama bir subarucuya gelde anlat bunu............

  7. #7
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayni kosullarda 0-100 olcum suresinin degiskenlik gostermesi 100-200 olcumune gore daha yuksek olabileceginden ayrica cok guclu araclarda 100-200 arasi lastiklerin daha az sarmasiyla daha net sonuclar verebilir
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  8. #8
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tutanamıyoruz.

    yiğit abinin dediği gibi yürüyene para dökmek gerekiyor. onuda yapamıyoruz.

  9. #9
    Aliko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    43
    Şehir
    Turko
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ) Parasızlıktanmı ? ama deli değşet arabalarda var hep rol yapan. ama aynı şekilde 0-100 yapanlarda var. enteresan.

  10. #10
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboyu büyütelim yazılımı çakalım fhe atıp gazlayalım bence daha makul şahsen ben yay takmaktan başka hiç bi atraksiyona girmedim. girene saygım var. 0 400 kasanlar zaten yapıyorlar. ama şunu da söyleyim drag başka bi dünya. enine boyuna 3 gün konuşsak yine bitmez. o yüzden roll daha basit ve masrafsız bizde onu seçiyoruz.

  11. #11
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.641
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 de 60 da basarız kankaa
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  12. #12
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın 200 250 hp kadarsa 0 100 ölçersin, daha kuvvetliyse 100 200. Daha da kuvvetliysen 200 300 ölçersin. Dünyada bu iş böyle.

  13. #13
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    100-200kph veya 60-130mph aracın potansiyelinin ortaya çıktığı en ideal hız aralığı olduğu için tercih ediliyor aslında.

    0-400 de de bu ortaya çıkıyor ama yıpranma ve aktarma modifiyesi düşünülünce çok daha maliyetli. gerek yol güvenliği, gerek pist gereksinimi vs düşünüldüğünde ara hızlanma her zaman daha pratik geliyor.

    Alıntı ACYV Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın 200 250 hp kadarsa 0 100 ölçersin, daha kuvvetliyse 100 200. Daha da kuvvetliysen 200 300 ölçersin. Dünyada bu iş böyle.
    50-150 , 60-160, 80-180 de gayet güzel aralıklar

  14. #14
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında 0-100, motor gücünden çok dişli kutusu ve tutunmaya bağlı gelişiyor. 100-200 ise daha çok motor gücüne dayala. Hani a aracıyla b aracı 0 dan kalksa sonuç ne olur sorusuna hep "güçlü olan 160 dan sonra yetişir geçer" filan diye cevaplar geliyor ya. O yüzden işte.
    Nadide şeyler değerlidir.

  15. #15
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100-200kph veya 60-130mph aracın potansiyelinin ortaya çıktığı en ideal hız aralığı olduğu için tercih ediliyor aslında.

    0-400 de de bu ortaya çıkıyor ama yıpranma ve aktarma modifiyesi düşünülünce çok daha maliyetli. gerek yol güvenliği, gerek pist gereksinimi vs düşünüldüğünde ara hızlanma her zaman daha pratik geliyor.



    50-150 , 60-160, 80-180 de gayet güzel aralıklar
    Evet interval olarak güzel duruyor ancak dünya genelinde birşey ifade etmiyor.

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150 hp Lotus'un 0-100 süresini 400-500 hp araçların bir çoğunun geçemeyeceği bir gerçek. Bunun altında yatan sebep durur halde 0 dan kalkmak için sadece güç değil asıl olayın tutunma olması ve bu işin ciddi para gerektirmesi sorun. Hatta özel şanzıman oranları bile gerekebilir.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    PPP
    Mesaj
    933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100-200kph veya 60-130mph aracın potansiyelinin ortaya çıktığı en ideal hız aralığı olduğu için tercih ediliyor aslında.

    0-400 de de bu ortaya çıkıyor ama yıpranma ve aktarma modifiyesi düşünülünce çok daha maliyetli. gerek yol güvenliği, gerek pist gereksinimi vs düşünüldüğünde ara hızlanma her zaman daha pratik geliyor.



    50-150 , 60-160, 80-180 de gayet güzel aralıklar

    Levent güzel açıklamış mesela genelde yazılım yaptıran arkadaşlar dyno da 150 / 160 hp alır vs gibi değerlere bakıcaklarına Örneğin 1.6 tdi a yazılım yaptırıp 50 150 sürelerine bakabilirler 0 100 içinde tutunma esas önemli unsurdur

  18. #18
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ACYV Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet interval olarak güzel duruyor ancak dünya genelinde birşey ifade etmiyor.
    http://lmgtfy.com/?q=60-160+km%2Fh
    http://lmgtfy.com/?q=40-100+mph+times

    bence gayet var ki 60-160 ı google yapınca kafadan 10 sayfalık örnek çıkıyor 40-100mph de de o keza, hatta 40-90, 60-130 , 100-150 mph zamanlarını baz alıyorlar güce / araca göre de..





    50-150 veya 60-160 özellikle before - after görmek açısından (aynı yerde - hemen hemen aynı şartlarda denenmek kaydıyla) bence en ideal yöntemlerden birisi, özellikle rolling sevmeyen veya yakın çevresi harici rolling yapmayan insanlar için. Yakın çevresinde de kendi klasmanında araç yoksa başka seçenek kalmıyor zaten

  19. #19

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guc verimi en iyi ara hizlanmalarda kendini gosterir de ondan. Caddede 1000 hp kik bir suprayi 350 hplik bir subari yada evo ile 0-100 de gecebilirsin bu kisiyi o anlik tatmin edebilir ancak guclu olan arac tutunmaya baslatiktan sonra ki bu 80-100 km hizlara tekamul eder o zaman isler degisir supra yok olur gider sende el sallarsin gule gule diye.

    100-200 olcumler 500+ guclerdeki araclar icin cok daha ideal hizlilik olcumleridir asil tercih sebebide budur.


    Hayatim boyunca 200 hp uzeri bir araca sahip olmadim buna muteakip hic bir zamanda 0-100 hizlanma olculerini kaile almadim bundan sonra da alacagimi sanmiyorum.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •