Arkadaşlar neden yüklenmiş araçlarda ülkemizde 100-200 km denemeleri daha baskın oluyor da . 0-100 okadar önemsenmiyor. neden denemeler atıyorum 3. vites 70 km hılzarda yapılırda kalkış denemeleri hiç rabet görmemekte. ?
Arkadaşlar neden yüklenmiş araçlarda ülkemizde 100-200 km denemeleri daha baskın oluyor da . 0-100 okadar önemsenmiyor. neden denemeler atıyorum 3. vites 70 km hılzarda yapılırda kalkış denemeleri hiç rabet görmemekte. ?
herkesin yasal draglara cıkacak gücü yok ülkemizde.canın sıkıldıgı zaman toplanıp drag day drag nıght yapacak yolda yok trafik ve kalabalık memleket.Bu yuzden bence 0-100 ölçümleri 2. planda kalıyor.
K 1989 BB - TYPER / K 1997 BM - S2K / K 1595 BM - ML350
Sanzumana yuruyene ve lastiğe para yedirmemek için olabilir
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Ya bilmiyorum kalkis denemeleri bana cok apacice geliyor,drag falan yanlis anlasilmasin...
0-100de guclu araba 4 ceker degilse cok patinaja kaliyor,gucun bir onemi kalmiyor.Birde roll yaparken otobanda otobanin akisini kesmiyorsunuz sizde hareket halindesiniz.0dan kalkmak icin trafigi durdurmaniz lazim malesef
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
0-100 e göre gerçek gücü 100-200 daha belirgin sekilde gösterir en önemli sebebi budur
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
Ayni kosullarda 0-100 olcum suresinin degiskenlik gostermesi 100-200 olcumune gore daha yuksek olabileceginden ayrica cok guclu araclarda 100-200 arasi lastiklerin daha az sarmasiyla daha net sonuclar verebilir
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
) Parasızlıktanmı ?
ama deli değşet arabalarda var hep rol yapan. ama aynı şekilde 0-100 yapanlarda var. enteresan.
turboyu büyütelim yazılımı çakalım fhe atıp gazlayalım bence daha makulşahsen ben yay takmaktan başka hiç bi atraksiyona girmedim. girene saygım var. 0 400 kasanlar zaten yapıyorlar. ama şunu da söyleyim drag başka bi dünya. enine boyuna 3 gün konuşsak yine bitmez. o yüzden roll daha basit ve masrafsız bizde onu seçiyoruz.
Aracın 200 250 hp kadarsa 0 100 ölçersin, daha kuvvetliyse 100 200. Daha da kuvvetliysen 200 300 ölçersin. Dünyada bu iş böyle.
100-200kph veya 60-130mph aracın potansiyelinin ortaya çıktığı en ideal hız aralığı olduğu için tercih ediliyor aslında.
0-400 de de bu ortaya çıkıyor ama yıpranma ve aktarma modifiyesi düşünülünce çok daha maliyetli. gerek yol güvenliği, gerek pist gereksinimi vs düşünüldüğünde ara hızlanma her zaman daha pratik geliyor.
50-150 , 60-160, 80-180 de gayet güzel aralıklar![]()
Aslında 0-100, motor gücünden çok dişli kutusu ve tutunmaya bağlı gelişiyor. 100-200 ise daha çok motor gücüne dayala. Hani a aracıyla b aracı 0 dan kalksa sonuç ne olur sorusuna hep "güçlü olan 160 dan sonra yetişir geçer" filan diye cevaplar geliyor ya. O yüzden işte.
Nadide şeyler değerlidir.
150 hp Lotus'un 0-100 süresini 400-500 hp araçların bir çoğunun geçemeyeceği bir gerçek. Bunun altında yatan sebep durur halde 0 dan kalkmak için sadece güç değil asıl olayın tutunma olması ve bu işin ciddi para gerektirmesi sorun. Hatta özel şanzıman oranları bile gerekebilir.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
http://lmgtfy.com/?q=60-160+km%2Fh
http://lmgtfy.com/?q=40-100+mph+times
bence gayet var ki 60-160 ı google yapınca kafadan 10 sayfalık örnek çıkıyor40-100mph de de o keza, hatta 40-90, 60-130 , 100-150 mph zamanlarını baz alıyorlar güce / araca göre de..
50-150 veya 60-160 özellikle before - after görmek açısından (aynı yerde - hemen hemen aynı şartlarda denenmek kaydıyla) bence en ideal yöntemlerden birisi, özellikle rolling sevmeyen veya yakın çevresi harici rolling yapmayan insanlar için. Yakın çevresinde de kendi klasmanında araç yoksa başka seçenek kalmıyor zaten![]()
Guc verimi en iyi ara hizlanmalarda kendini gosterir de ondan. Caddede 1000 hp kik bir suprayi 350 hplik bir subari yada evo ile 0-100 de gecebilirsin bu kisiyi o anlik tatmin edebilir ancak guclu olan arac tutunmaya baslatiktan sonra ki bu 80-100 km hizlara tekamul eder o zaman isler degisir supra yok olur gider sende el sallarsin gule gule diye.
100-200 olcumler 500+ guclerdeki araclar icin cok daha ideal hizlilik olcumleridir asil tercih sebebide budur.
Hayatim boyunca 200 hp uzeri bir araca sahip olmadim buna muteakip hic bir zamanda 0-100 hizlanma olculerini kaile almadim bundan sonra da alacagimi sanmiyorum.
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)