User Tag List

4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: Baskı balata Sorunu

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2015
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    19
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Baskı balata Sorunu

    Merhabalar

    Connect ticari aracım var hard yazılıma yakın derecede ancak şöyle bir sorunum var aracımı 2.el almıştım 27.000 de debriyajı sertti sonra aracım 40.000 KM ye geldi Yazılım yazıldı soft olarak ve 45.000 km de baskım kaçırıyor diye değiştirdim orjinal 110HP Connectlerde Valeo marka kullanılıyor.Yeni baskı balatamı taktım sorun yoktu Bursa Trabzon yaptım ve aracım 51.000 lerde Baskı kaçırmaya başladı Ve yazılım Olarak DR.ecu ya geçtim aracım 52.000 ve baskım 2000 devirde dip gaz yapınca 3000 devire kadar boşa sarıyor bazen düşüyor bazen 3000 devirde tutarak devam ediyor benim esas sormak istediğim 6000 km de baskı balata bu kadar aşınırmı ki aracımı sıkan çok patinaj yapan birisi değilim üst devirlerde 3000 den sonra kaçırma asla yapmıyor ve 6000 km nin 4000 kmsi uzun yolda yapıldı sorduğum bazı kişiler Baskı balatan hatalı dedi başına gelen veya konu hakkında bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirmi.

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    16
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 bin km'de baskı balatanın bitmesi sıra dışı bir durum. Nadir de olsa takılan baskı balata hatalı üretim olabilir.

    Ayrıca aracın orjinal ve yazılımdan sonraki güçlerini yazar mısınız hp ve tork olarak. Bir ihtimalde eğer tork çok fazla arttıysa, tam yükte balatayı zorlamış ve sıyırmış olabilir.

  3. #3

    Üyelik
    Dec 2015
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    19
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuzaffeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 bin km'de baskı balatanın bitmesi sıra dışı bir durum. Nadir de olsa takılan baskı balata hatalı üretim olabilir.

    Ayrıca aracın orjinal ve yazılımdan sonraki güçlerini yazar mısınız hp ve tork olarak. Bir ihtimalde eğer tork çok fazla arttıysa, tam yükte balatayı zorlamış ve sıyırmış olabilir.
    Aracım orjinalde 110 hp yazılım ile 150 küsürlerde tork olarak 280 orjinalde 350 civarı şuan dyno yapamadım şuan ancak yazılımda aracımı 5 bin km kullandımki 40 bin önceden yazılımsız kullanmıştım benimle aynı şekilde yazılım kullanan arkadaşlarım var onlarda kaçırma v. S yok ve aracı sürekli sıkan birisi değilim sakin kullanırım

  4. #4
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alttan basıyorsanız debriyaj ondan bitmiş olabilir. mesela 3.vites 950-1000 devirken dipgaz yapıp aynı viteste yürümek..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •